 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E54A 2.0 V6] tylne łożyska kół |
Autor |
Wiadomość |
Kacper150985
Forumowicz Kacper
Auto: mitsubishi galant 1.8glsi 1994
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: Świerczek
|
Wysłany: 18-03-2010, 08:51
|
|
|
Dzięki Soner za odpowiedź, trochę mi rozjaśniłeś sytuację, a część właśnie jutro odbieram i w sobotę zabieram się za wymianę. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 18-03-2010, 09:02
|
|
|
Dlaczego wbijane krótko trzyma? Jeśli zrobi się to właściwie to nic mu się nie stanie zresztą można wprasować w każdym warsztacie samochodowym za około 15zł. Łożysko jest z twardej stali i w pewnych granicach jest elastyczne więc jak nie pęknie lub się nie ukruszy to nic mu się nie stanie. |
|
|
|
 |
Soner
Mitsumaniak 02137/KMM
Auto: Grandis 2004 2.4B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 761 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-03-2010, 18:17
|
|
|
Podczas wbijania robią się małe wręby i podczas pracy wyrabia się łożysko. Też tego nie widziałem dopóki nie zamontowałem łożyska (i to SKF) i wytrzymało mi 3 miesiące. Wtedy mi znajomy wytłumaczył. Dlatego zdecydowałem wymienić całą piastę, bo w mojej okolicy nie ma aż tak życzliwych mechaników z prasą. Chcą całą usługę wykonać a to kosztuje więcej niż piasta. |
|
|
|
 |
|
|