Mitsubishi Colt 1.6 by LIPA |
Autor |
Wiadomość |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19-01-2010, 22:29
|
|
|
kartomaniak gti napisał/a: | skoro skrzynia od 1.3 pasi do 1.6 to do GTi też powinna podejśc...czy sie mylę? |
tak, ale jaki sens, jak przełożenia wszystkie prócz jedynki takie same, główne też |
_________________
 |
|
|
|
 |
l_i_p_a
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 93 Skąd: Płock/Warszawa
|
Wysłany: 19-01-2010, 22:32
|
|
|
Dokładnie sensu nie ma bo jednak skrzynia od gti mocniejsza. A myślę że od 1.3 już gti by nie ogarnęła do końca. Ja bym się zastanawiał jak przerobić od gti na linkę. bo nie widziałem jeszcze (przyznam że nie szukałem-może było) |
_________________
Made in Japan
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 19-01-2010, 22:34
|
|
|
l_i_p_a, jeśli to co piszesz to prawda, jeśli wszystkie 5 śrub na kielichu pasuje plug&play to mój swap będzie szybszy niż myślę. Tylko na cholerę kupowałem tyle gratów, jakieś manszety, pierdoły Zrobi się pożytek
A jak z wiązką? W ECU są 3 kostki. Dużo było problemów? Wymieniałeś całość czy jak? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
l_i_p_a
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 93 Skąd: Płock/Warszawa
|
Wysłany: 19-01-2010, 22:35
|
|
|
Daj mi chwilkę to opiszę części jakie miałem:) za jakieś 10 minut napiszę esej:) |
_________________
Made in Japan
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 19-01-2010, 22:38
|
|
|
Cytat: | Daj mi chwilkę to opiszę części jakie miałem:) za jakieś 10 minut napiszę esej:) | Super |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
l_i_p_a
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 93 Skąd: Płock/Warszawa
|
Wysłany: 19-01-2010, 23:57
|
|
|
W pierwszym poście doszedł obszerny opis na temat swapu |
_________________
Made in Japan
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 20-01-2010, 00:07
|
|
|
Czyli wiązkę przerabiałeś a nie przekładałeś? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
l_i_p_a
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 93 Skąd: Płock/Warszawa
|
Wysłany: 20-01-2010, 00:08
|
|
|
Przekładałem od 1.6 i ją trzeba jeszcze przerobić troszkę |
_________________
Made in Japan
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 20-01-2010, 00:52
|
|
|
l_i_p_a, gratuluje!!! Naprawde szacun za ogrom pracy i za to ze odkrywasz nowe fakty... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 20-01-2010, 00:54
|
|
|
l_i_p_a, całą wiązkę (3 kostki) z 1.6 przekładałeś czy tylko tą, która wychodzi pod machą? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
l_i_p_a
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 93 Skąd: Płock/Warszawa
|
Wysłany: 20-01-2010, 01:46
|
|
|
Wiązka silnika, która łączy podzespoły silnika idzie przez grodź do komputera. Fotka:
 |
_________________
Made in Japan
 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 20-01-2010, 01:50
|
|
|
Cholerka, już nie pamiętam jak to jest zbudowane Dzięki l_i_p_a |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
l_i_p_a
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 93 Skąd: Płock/Warszawa
|
Wysłany: 26-06-2010, 10:19
|
|
|
Mały update. Colt czeka na koniec mojej sesji i już ma zaplanowane całe wakacje. Foteliki z fto czekają na montaż i buda będzie odświeżona cała i pomalowana pracowite wakacje się szykują
Fotka foteli:
 |
_________________
Made in Japan
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 26-06-2010, 11:39
|
|
|
l_i_p_a, swietne te fotele... A buda zdrowa??? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
l_i_p_a
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 93 Skąd: Płock/Warszawa
|
Wysłany: 26-06-2010, 12:43
|
|
|
Muszę wymienić maskę+ wzmocnienie przód bo już trochę przerdzewiało a tak to nawet spoko. no i może nadkola z tyłu, ale tak to w porównaniu z innymi coltami to podłoga zdrowa i bagażnik też, ale zobaczymy jeszcze jak wszystko się odsłoni. będe robił fotki i wrzucał także fotorelacji będzie dużo to już od początku lipca silnik wyjedzie od razu i bedzie pomalowany. ogólnie fabryka będzie.wszystko odświeżone. oby się udało |
_________________
Made in Japan
 |
|
|
|
 |
|