Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Obnizony Lancer-problemy z prowadzeniem
Autor Wiadomość
Meyster 
Forumowicz

Auto: SB 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 77
Skąd: Białystok
Wysłany: 25-01-2010, 01:28   

Problem progow jest w Polsce zupełnie olewany. W UE, nie wiem czy calej ale w kilku krajach, sa wprowadzone i stosowane wytyczne odnosnie rozmiarów progow zwalniajacych. Z tego co pamietam u nas są one dużo za duże, ale kazdy ma to w d. A Ty czlowieku idz rob ze swoich jak cos sie stanie, bo żaden urzędnik za to nie beknie a tym bardziej samorząd.
 
 
macior 
Mitsumaniak


Auto: Lancer1.8cvt'10,Micra1.0cvt00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: Kraków NH
Wysłany: 25-01-2010, 07:00   

krzychu napisał/a:
Jakieś konkretne wytyczne? Jakieś przykłady z życia wzięte?
pracowałem onegdaj w samorządowej instytucji odpowiadającej za stan dróg lokalnych i siedziałem w pokoju z ludziem od tzw. szkód na drogach (wpadnięcie w dziurę itp) - wierzcie mi: każdy najdorobniejszy argument liczy się (i jest akceptowany przez sądy) żeby nie wypłacac odszkodowania; obnizone zawieszenie to mocny akcent - nie do obrony przez poszkodowanego, nawet nieprawidłowe ciśnienie w ogumnieniu jest pretekstem zeby wykpić się od winy za stan nawierzchni :|
_________________

 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3274
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 25-01-2010, 09:21   

Myślę , że problem z myszkującym autem po wymianie sprężyn jest spowodowany brakiem zestrojenia zawieszenia po takiej wymianie. MARIO 100 - w serwisie powiedzieli , że nie trzeba mienić amortyzatorów , ale one przecież współdziałają ( i jeszcze stabilizatory) ze sprężynami . Takie częściowe zmiany w zawieszeniu często tak się kończą . Zanim konkretny model koncern wdroży do produkcji , to ma on tysiące kilometrów testów za sobą po różnych drogach , więc może warto zrobić to kompleksowo ? Ty zmieniłeś tylko jedną część całości i nie wyszło .
_________________

 
 
 
MARIO 100 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 09'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 87
Skąd: kolo sacza nowego
Wysłany: 25-01-2010, 21:58   

Uwex napisał/a:
Myślę , że problem z myszkującym autem po wymianie sprężyn jest spowodowany brakiem zestrojenia zawieszenia po takiej wymianie. MARIO 100 - w serwisie powiedzieli , że nie trzeba mienić amortyzatorów , ale one przecież współdziałają ( i jeszcze stabilizatory) ze sprężynami . Takie częściowe zmiany w zawieszeniu często tak się kończą . Zanim konkretny model koncern wdroży do produkcji , to ma on tysiące kilometrów testów za sobą po różnych drogach , więc może warto zrobić to kompleksowo ? Ty zmieniłeś tylko jedną część całości i nie wyszło .
mozesz mi wytlumaczyc na czym polega zestrojenie po zmianie spr.?
 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 28-01-2010, 22:54   

po prostu koło odbija sie jak piłka z powodu twardszej sprężyny i nie jest odpowiednio tłumione. Na równym torze byłbyś masterem, a na zwykłej drodze stajesz się niebezpieczny. Ważne jest byś napisał kto to poleca, bo jak jest gorzej - lepiej tego nie robić. Sądzę, że latem też będzie gorsza przyczepność na nierównej drodze, zwłaszcza jak pod kołami zrobi się mokro.
_________________
...biała strona mocy....
 
 
MARIO 100 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 09'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 87
Skąd: kolo sacza nowego
Wysłany: 16-02-2010, 21:49   

wrocilem do orginalnych resorkow-nigdy wiecej takich kombinacji. 8)
 
 
FeniX 
Forumowicz


Auto: Lancer 1,8 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-03-2010, 16:44   

MARIO 100 napisał/a:
wrocilem do orginalnych resorkow-nigdy wiecej takich kombinacji. 8)


Witam
Jak potrzebujesz twardszego zawieszenia, proponuje rozpórkę na kielichy i takie sprężyny i amortyzatory jak są w Intense. Mnie plomby z zębów przestają wypadać jak zakładam zimowe 16". Ale to już jest domena Warszawskich ulic.
 
 
 
racer1972 
Mitsumaniak
trochę w opozycji...


Auto: Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 645
Skąd: Beuthen
Wysłany: 08-03-2010, 23:54   

No ja od "fachowców" z ASO to bym się trzymał z daleka... O tuningu wiedzą tyle co wyczytają w katalogu akcesoria a i tu potrafią głupoty opowiadać (przetestowane)... Ludzie nie demonizujcie rozpórki na kielichy bo bez kompletu sprężyny+amorki+stabilizatory nic to nie daje.Ona tylko zwiększa sztywność przedniej części nadwozia (są i takie na tył) i jej wpływ na prowadzenie auta jest prawie zerowy!
 
 
FeniX 
Forumowicz


Auto: Lancer 1,8 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-03-2010, 16:01   

racer1972 napisał/a:
Ludzie nie demonizujcie rozpórki na kielichy bo bez kompletu sprężyny+amorki+stabilizatory nic to nie daje.Ona tylko zwiększa sztywność przedniej części nadwozia (są i takie na tył) i jej wpływ na prowadzenie auta jest prawie zerowy!


Ale nikt nie demonizuje rozpórek, to jest jeden z elementów układanki. To tak jak się zabierasz za modyfikacje samochodu jak dodasz mu mocy to musisz poprawić hamowanie. Więc jak zmienisz amorki sprężyn stabilizatory to jeszcze przydaje się to okrasić rozpórką.
 
 
 
piomic 
Forumowicz


Auto: Lancer 1,8 Intense 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 737
Skąd: wiesz, że ja to ja?
Wysłany: 12-03-2010, 20:39   

racer1972 napisał/a:
Ona tylko zwiększa sztywność przedniej części nadwozia (są i takie na tył)
No, sedan ma taką na stałe zamontowaną.
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 12-03-2010, 22:48   

piomic napisał/a:
No, sedan ma taką na stałe zamontowaną.
Jeśli tak to po co oferują do EVO rozpórkę montowaną w bagażniku :?:
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-03-2010, 07:04   

Trik napisał/a:
piomic napisał/a:
No, sedan ma taką na stałe zamontowaną.
Jeśli tak to po co oferują do EVO rozpórkę montowaną w bagażniku :?:

To był żart - w sedanie tylne podszybie robi za taka rozpórkę ;) I to jak robi...
A w EVO jest możliwa górna i dolna rozpórka z tyłu :)
 
 
 
racer1972 
Mitsumaniak
trochę w opozycji...


Auto: Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 645
Skąd: Beuthen
Wysłany: 19-03-2010, 00:37   

jaca71 napisał/a:
jest możliwa górna i dolna rozpórka z tyłu
jaka znowu dolna z tyłu? nie ma dolnych rozpórek co najwyżej stabilizatory... tylna idzie między nadkola
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 19-03-2010, 01:37   

racer1972, sa... i to nawet sporo.
http://www.cartronicjapan.com/carlist08/mevox.htm
 
 
racer1972 
Mitsumaniak
trochę w opozycji...


Auto: Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 645
Skąd: Beuthen
Wysłany: 19-03-2010, 18:09   

no faktycznie nie odrobiłem lekcji... :roll: choć nie nazwałbym tego rozpórką w klasycznym tego słowa znaczeniu bo te mają kilka punktów mocowania :lol: i nawet na środek podłogi są o zgrozo... :shock:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.