Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ostre hamowanie - auto gaśnie ??
Autor Wiadomość
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-09-2006, 09:43   

Powiem szczerze że też wolałbym uniknąć gąbek i druciarstwa tzw. tymczasem wymienie kable wys. napięcia + świece na nowe (nie jestem pewny zapewnień poprzedniego właściciela że są ok) i dopiero do gazowników jutro powinienem mieć to za sobą i wtedy napisze co i jak
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 21-09-2006, 10:46   

josie napisał/a:
To jest druciarstwo - jak gaziarze nie umieją wyregulować parownika i instalacji to dławią dolot


Dokladnie, nie zgadzajcie sie na takie zabiegi, przyczyna moze tez byc zle dobrany mikser.
Co do ustawienia parownika, to sa rozne typy i niektore mozna ustawiac dowolnie do kierunku jazdy, no i niewielu ustawia tez czulosc parownika.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
nippo
[Usunięty]

Wysłany: 21-09-2006, 17:09   

taki efekt o ktorym piszesz moze byc spowodowany przepuszaniem zaworka na przewodzie podcisnieniowym do pompy hamulcowej, przez co, podczas naduszenia hamulca spore podcisnienie dlawi silnik, na benzynie moze nie gasnac na gazie - mozliwe... no ale to moje przypuszczenie moge sie mylic
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-09-2006, 00:03   

nippo, nie sądze w takim przypadku na benzynie tracił by lekko obroty i napewno było by to zauważalne na obrotomierzu a tam wskazówka stoi jak przyklejona a na LPG normalnie go dusi z 800 obr/min spada do zera jutro działam tak że wieczorkiem powinienem mieć jasnośc mam namiary na podobno dobrych gaziarzy i bedzie git
:) mam nadzieje
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 22-09-2006, 16:36   

Stawiam na zle ulozony parownik wzgledem toru jazdy, zbyt dalekie zamocowanie go od mixera, lub zuzycie membran reduktora. Sprawdz tez zachowanie przy ostrym skrecie w lewo i w prawo na luzie, obroty tez moga wtedy nieco spasc.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-09-2006, 18:08   

Simones napisał/a:
Sprawdz tez zachowanie przy ostrym skrecie w lewo i w prawo na luzie, obroty tez moga wtedy nieco spasc


Tak działo się u mnie w Daihatsu i pomogła tylko regulacja instalacji LPG.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-09-2006, 00:04   

No więc w temacie u mnie drgneło wymieniłem kable WN i świece na NGK (a co bede misiowi żałował) oraz odwiedziłem gazowników którzy to wyregulowali na analizatorze, wymienili filterek, spuścili mazut i bardzo duża poprawa niestety w trakcie hamownia dalej go dusi ale już nie gaśnie gaziarz powiedział żebym sobie założył sekwencje i bedzie po kłopocie (jajcarz) a w przypadku zwykłej instalacji niestety są zawirowania powietrza które to zdmuchuje z jakiegoś tam miejsca gaz i to jest przyczyna gaśnięcia mam hamować ostro na biegu albo zdławić układ dolotowy gąbką albo czymś innym co wiąże się z problemami na benzynie chyba sobie już odpuszcze najważniejsze że autko zaczeło jeździć na gazie tak jak na benzynie (zero strzałów w przepływomierz i zabiera się do jazdy z niskich obrotów)
acha i przy skrętach nic mu nie jest nie wiem narazie odpuszczam i dzięki wszystkim za pomoc:)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2006, 10:33   

adaho_krak napisał/a:
gaziarz powiedział żebym sobie założył sekwencje i bedzie po kłopocie (...) mam hamować ostro na biegu albo zdławić układ dolotowy gąbką albo czymś innym

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ale sie usmialem, normalnie 100% USTERKA
 
 
wolf
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2006, 11:46   

to jest też sygnał że nadszedł już czas wymiany świec filtra powietrza :lol:
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-09-2006, 13:34   

Simones napisał/a:
ale sie usmialem, normalnie 100% USTERKA


Powiem szczerze że mi nie bardzo do śmiechu, jeśli znasz kogoś kto to naprawi (ustawi) w promieniu 100km od Krakowa to proszę o kontakt

wolf napisał/a:
to jest też sygnał że nadszedł już czas wymiany świec filtra powietrza


Wymienione :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2006, 14:17   

Sorki Adaho_krak rozumiem, ale ci gazownicy to potrafia naprawde poprawic humor ;) No pod Krakowem to ja znajomosci nie mam, ale zapraszam do Szczecina jak tu bedziesz, to tak jak bys juz mial to zrobione. Poza tym napisalem Ci co moze byc, a oni od d**y strony sie za to zabieraja. Napisalem Ci na co to wyglada, moze byc jeszcze kilka innych przyczyn, ale trudno bez obejzenia tego cos powiedziec. Przedewszystkim to moze napisz jaka dokladnie masz instalacje.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-09-2006, 20:47   

Simones napisał/a:
Przedewszystkim to moze napisz jaka dokladnie masz instalacje


Nie bardzo wiem jaka ja się na tym zupełnie nie znam wiem że ma półtora roku jak znajde chwile czasu to zrobie jej zdjęcie i podeśle Ci na pw jeśli bedziesz miał chęci i ochote to może pomożesz narazie dzięki :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
wester
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2006, 08:36   

ja mialem tak w poprzednim galu nie miescil sie mikser kolesiowi i upierdzielig trabke flexem - trzeba bylo wymieniac mikser....
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-10-2006, 18:39   

Prawdopodobnie winą wszystkich moich dolegliwości po wymiania kabli WN i świec WN jest SILNICZEK KROKOWY umarła 1 cewka i jest za dużo powietrza (tak powiedział Mitsuspec którego opinie poważam) szukam silniczka jak zmienie i zrobie testy dam znać.

[ Dodano: 18-10-2006, 18:41 ]
Simones, nie zrobiłem zdjęcia poniewż instalka jest tak schowana że potrzebuje kanał :(
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 18-10-2006, 22:29   

adaho_krak napisał/a:
Simones, nie zrobiłem zdjęcia poniewż instalka jest tak schowana że potrzebuje kanał

Moze inaczej, masz dwa gumowe weze wchodzace w dolot przy przepustnicy, czy listwe z dodatkowymi wtryskami w kolektorze dolotowym ???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.