Ostre hamowanie - auto gaśnie ?? |
Autor |
Wiadomość |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-09-2006, 09:43
|
|
|
Powiem szczerze że też wolałbym uniknąć gąbek i druciarstwa tzw. tymczasem wymienie kable wys. napięcia + świece na nowe (nie jestem pewny zapewnień poprzedniego właściciela że są ok) i dopiero do gazowników jutro powinienem mieć to za sobą i wtedy napisze co i jak |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 21-09-2006, 10:46
|
|
|
josie napisał/a: | To jest druciarstwo - jak gaziarze nie umieją wyregulować parownika i instalacji to dławią dolot |
Dokladnie, nie zgadzajcie sie na takie zabiegi, przyczyna moze tez byc zle dobrany mikser.
Co do ustawienia parownika, to sa rozne typy i niektore mozna ustawiac dowolnie do kierunku jazdy, no i niewielu ustawia tez czulosc parownika. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
nippo [Usunięty]
|
Wysłany: 21-09-2006, 17:09
|
|
|
taki efekt o ktorym piszesz moze byc spowodowany przepuszaniem zaworka na przewodzie podcisnieniowym do pompy hamulcowej, przez co, podczas naduszenia hamulca spore podcisnienie dlawi silnik, na benzynie moze nie gasnac na gazie - mozliwe... no ale to moje przypuszczenie moge sie mylic |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-09-2006, 00:03
|
|
|
nippo, nie sądze w takim przypadku na benzynie tracił by lekko obroty i napewno było by to zauważalne na obrotomierzu a tam wskazówka stoi jak przyklejona a na LPG normalnie go dusi z 800 obr/min spada do zera jutro działam tak że wieczorkiem powinienem mieć jasnośc mam namiary na podobno dobrych gaziarzy i bedzie git
mam nadzieje |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2006, 16:36
|
|
|
Stawiam na zle ulozony parownik wzgledem toru jazdy, zbyt dalekie zamocowanie go od mixera, lub zuzycie membran reduktora. Sprawdz tez zachowanie przy ostrym skrecie w lewo i w prawo na luzie, obroty tez moga wtedy nieco spasc. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-09-2006, 18:08
|
|
|
Simones napisał/a: | Sprawdz tez zachowanie przy ostrym skrecie w lewo i w prawo na luzie, obroty tez moga wtedy nieco spasc |
Tak działo się u mnie w Daihatsu i pomogła tylko regulacja instalacji LPG. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-09-2006, 00:04
|
|
|
No więc w temacie u mnie drgneło wymieniłem kable WN i świece na NGK (a co bede misiowi żałował) oraz odwiedziłem gazowników którzy to wyregulowali na analizatorze, wymienili filterek, spuścili mazut i bardzo duża poprawa niestety w trakcie hamownia dalej go dusi ale już nie gaśnie gaziarz powiedział żebym sobie założył sekwencje i bedzie po kłopocie (jajcarz) a w przypadku zwykłej instalacji niestety są zawirowania powietrza które to zdmuchuje z jakiegoś tam miejsca gaz i to jest przyczyna gaśnięcia mam hamować ostro na biegu albo zdławić układ dolotowy gąbką albo czymś innym co wiąże się z problemami na benzynie chyba sobie już odpuszcze najważniejsze że autko zaczeło jeździć na gazie tak jak na benzynie (zero strzałów w przepływomierz i zabiera się do jazdy z niskich obrotów)
acha i przy skrętach nic mu nie jest nie wiem narazie odpuszczam i dzięki wszystkim za pomoc:) |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2006, 10:33
|
|
|
adaho_krak napisał/a: | gaziarz powiedział żebym sobie założył sekwencje i bedzie po kłopocie (...) mam hamować ostro na biegu albo zdławić układ dolotowy gąbką albo czymś innym |
ale sie usmialem, normalnie 100% USTERKA |
|
|
|
 |
wolf [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2006, 11:46
|
|
|
to jest też sygnał że nadszedł już czas wymiany świec filtra powietrza |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-09-2006, 13:34
|
|
|
Simones napisał/a: | ale sie usmialem, normalnie 100% USTERKA |
Powiem szczerze że mi nie bardzo do śmiechu, jeśli znasz kogoś kto to naprawi (ustawi) w promieniu 100km od Krakowa to proszę o kontakt
wolf napisał/a: | to jest też sygnał że nadszedł już czas wymiany świec filtra powietrza |
Wymienione |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2006, 14:17
|
|
|
Sorki Adaho_krak rozumiem, ale ci gazownicy to potrafia naprawde poprawic humor No pod Krakowem to ja znajomosci nie mam, ale zapraszam do Szczecina jak tu bedziesz, to tak jak bys juz mial to zrobione. Poza tym napisalem Ci co moze byc, a oni od d**y strony sie za to zabieraja. Napisalem Ci na co to wyglada, moze byc jeszcze kilka innych przyczyn, ale trudno bez obejzenia tego cos powiedziec. Przedewszystkim to moze napisz jaka dokladnie masz instalacje. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-09-2006, 20:47
|
|
|
Simones napisał/a: | Przedewszystkim to moze napisz jaka dokladnie masz instalacje |
Nie bardzo wiem jaka ja się na tym zupełnie nie znam wiem że ma półtora roku jak znajde chwile czasu to zrobie jej zdjęcie i podeśle Ci na pw jeśli bedziesz miał chęci i ochote to może pomożesz narazie dzięki |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
wester [Usunięty]
|
Wysłany: 05-10-2006, 08:36
|
|
|
ja mialem tak w poprzednim galu nie miescil sie mikser kolesiowi i upierdzielig trabke flexem - trzeba bylo wymieniac mikser.... |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-10-2006, 18:39
|
|
|
Prawdopodobnie winą wszystkich moich dolegliwości po wymiania kabli WN i świec WN jest SILNICZEK KROKOWY umarła 1 cewka i jest za dużo powietrza (tak powiedział Mitsuspec którego opinie poważam) szukam silniczka jak zmienie i zrobie testy dam znać.
[ Dodano: 18-10-2006, 18:41 ]
Simones, nie zrobiłem zdjęcia poniewż instalka jest tak schowana że potrzebuje kanał |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 18-10-2006, 22:29
|
|
|
adaho_krak napisał/a: | Simones, nie zrobiłem zdjęcia poniewż instalka jest tak schowana że potrzebuje kanał |
Moze inaczej, masz dwa gumowe weze wchodzace w dolot przy przepustnicy, czy listwe z dodatkowymi wtryskami w kolektorze dolotowym ??? |
|
|
|
 |
|