 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
TCL PROBLEM |
Autor |
Wiadomość |
marexi
Mitsumaniak

Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 517 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 01-04-2010, 15:36
|
|
|
No wiec tak, auto od wczoraj stalo podlaczylem na samym zapolnie i wymrugalo 76, nastepnie sie przejechalem i po nagrzaniu zatankowalem, ruszylem na lekkim piasku ayc zadzialalo i po 10 minutach wylaczylo sie ayc(ale jeszcze switcha nie zmianilem jakos nie mam kiedy) i potem zapalilo tlc i silnik i wymrugalem 66. wiec ktos to po polsku moze powiedziec dokladnie co moze byc ? pozdrawiam |
_________________ 92' Colt 1.6 GLXi -
00' Carisma Dynamics 1.8 GDI - sprzedana
98' Galant V6 Winter Edition - sprzedany
97' L - E5CW :( buum było
97' Honda Civic 1.4i
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=13173 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 02-04-2010, 12:21
|
|
|
Marek, błąd 66 to wg. rozpiski Roberta jest TPS lub APS (acceleration position sensor). Błąd 76 to wg. niego komunikacja z ECU, czyli wynikałoby wg. tego, że ecu nie może skorygować tps-u w zależności od wciśniętego pedału gazu. Tak jakby tps i aps się nie komunikowały, albo wysyłały sprzeczne info. Przetarte kabelki, zwarcie do masy.
Natomiast, wg. zamieszczonej przeze mnie rozpiski to 66 byłby zwarciem do masy czujnika abs w lewym przednim kole.
Teraz pytanie, gdzie ostatnio grzebałeś??? |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
OlaColcik
Nowy Forumowicz
Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 14 Sty 2009 Posty: 9 Skąd: FZ okolice
|
Wysłany: 02-04-2010, 17:58
|
|
|
Marus, to pojedziemy nim? |
|
|
|
 |
marexi
Mitsumaniak

Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 517 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 02-04-2010, 23:30
|
|
|
Abs dziala bezblednie, nic sie nie dzieje, czyli bedzie to TPS lub APS , wiec zaczne od czyszczenia przepustnicy, a potem wszystkie styki popiskam spay'em do stykow i sprawdze kable i podlaczone masy.
A czy to ma jakis wplyw na silnik, przyspieszenie itp? |
_________________ 92' Colt 1.6 GLXi -
00' Carisma Dynamics 1.8 GDI - sprzedana
98' Galant V6 Winter Edition - sprzedany
97' L - E5CW :( buum było
97' Honda Civic 1.4i
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=13173 |
|
|
|
 |
CIENIO1
Forumowicz
Auto: GALANT 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2010 Posty: 57 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 08-03-2011, 20:17 czujnik przepustnicy
|
|
|
witam.mam pytanko czujnik przepustnicy od silnika 2.5 wychodził z 3 pinami? czy tylko 4? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 08-03-2011, 23:00
|
|
|
Która przepustnica od 2.5V6?
Ja wiem przynajmniej o 3 różnych:
- od silnika 6a13 n/a
- od silnika 6a13tt przed liftem
- od silnika 6a13tt po lifcie.
Plus warianty: z cruise control, z tcl lub bez.
Czujniki też były w zależności od wersji 3 albo 4 pinowe. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|
|