Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
chlodnica -węże
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-02-2010, 22:50   

Zhan, tak.
 
 
pelu 
Forumowicz


Auto: GALANT 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 75
Skąd: kraków
Wysłany: 18-02-2010, 22:51   

Zhan napisał/a:
a u mnie ostatnio jak sprawdzalem (bylo na minusie) to na postoju gorna rura przy chlodnicy byla letnia a przy gazowaniu szybko sie ogrzewala... czy to normalne?


normalne
 
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 18-02-2010, 22:55   

dzieki...
 
 
 
JacekBB 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 12
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-09-2012, 15:12   

tematu nie usuwać !!! :P u mnie dzieje sie teraz coś takiego że po odpaleniu nawet na wolnych obrotach po 10 minutach włączają sie wentylatory na maxa i temperatura rośnie w góre aż pod czerwone pole, górny wąż jest twardy i gorący a dolny zimny, szukałem po różnych tematach i dopiero przy tym doszedłem że winą u mnie raczej będzie padnięty termostat, dodam że parę dni temu jak jechałem do pracy(odcinek ok 3 km) zjeżdżając z drogi szybkiego ruchu, wpadłem w poślizg na łuku przy prędkości ok 80km/h, zdarzyło sie czasem że pokonywałem go przy większej prędkości i dlatego byłem w szoku jak mi sie tylne koła oderwały od asfaltu, mój pierwszy lot przy takiej prędkości na szczęście poradziłem sobie z manewrami na swoim pasie ale niestety obróciło mnie i przytuliłem sie troszkę tyłem do barierki a po dojechaniu do pracy (jeszcze jakieś 300metrów) po zgaszeniu silnika z pod maski wyleciała gęsta para od strony zbiorniczka wyrównawczego i głośno syczało a że maska mi sie zacięła już 2 tyg temu to nie mogłem nawet tam zaglądnąć ale zauważyłem że koła z jednej strony miałem całe mokre z płynu chłodniczego i nadkola też całe schlapane. Nie wiedziałem co sie stało, na początku myślałem że za szybko tam wleciałem w ten zakręt ale to chyba temperatura skoczyła na maxa i zaczęło wywalać płyn z wyrównawczego przez tą rurke spustową od nadmiaru bo udało mi sie wczoraj otworzyć maskę ( kosztem wytargania grila) i tylko w tamtym miejscu gdzie ta rurka spustowa było najwięcej śladów płynu chłodniczego bo silnik i reszta jest czyściutka. Jutro lece po jakiś termostat tylko jeszcze poszukam na forum jaki tam doradzaliście najlepszy :) Dzięki za temat mi sie bardzo przydał :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-09-2012, 17:54   

JacekBB napisał/a:
jeszcze poszukam na forum jaki tam doradzaliście najlepszy
Wahler lub Vernet.
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2013, 22:14   

kojarzy ktoś gdzieś opis wymiany chłodnicy wody w 2.5 z automatyczną skrzynią ? interesuje mnie czy jakoś specjalnie trzeba się obchodzić z wężami od skrzyni. szukajka nic mi nie znalazła
 
 
wyderka 
Mitsumaniak


Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 820
Skąd: ZPL
Wysłany: 23-05-2013, 22:19   

yyy nie wiem jak manual ale ja przy wymianie normalnie zsunąłem i zaślepiłem ręcznikiem papierowym, wylało się tylko trochę oleju, po wymianie uzupełniłem nowym i finito
 
 
dmn1
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2014, 09:53   

Jakiś czas temu zauważyłem, że puchnie (robi się dwa razy grubsza) górna rura chłodnicy, teraz już zrobił się wyciek, małe pękniecie i tu moje pytanie
1 Mam 2,5 v6 czy rura z innego modelu silnikowego będzie mi pasowała? Czy są jakieś zamienniki oprócz używek (oryginały na pewno są nieźle drogie).
2 Na spodzie zbiorniczka wyrównawczego pojawił się brązowy osad. Co to jest? Czy sama wymiana płynu wystarczy.
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 27-05-2014, 15:31   

dmn1 napisał/a:
1 Mam 2,5 v6 czy rura z innego modelu silnikowego będzie mi pasowała? Czy są jakieś zamienniki oprócz używek (oryginały na pewno są nieźle drogie).


Oryginalne będą używane i też będą miały +10 lat, zamienników się nie dostanie, najlepiej dobrać po prostu nowy wąż z innego samochodu oczywiście odpowiedni do chłodziwa.
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.