[1G 90-94] Gdzie jest czujnik spalania stukowego 4G63? |
Autor |
Wiadomość |
raQo
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-02-2010, 22:53
|
|
|
moje to były 16 a opony 205 albo 215 już nie pamiętam profil 55 trochę bułkowate a co do dymienia narazie nic nie dostrzegam, przez 1 dni po odpaleniu auta po pożarze była paranoja że zostawia białą chmurę a to ten pył po gaśnicy z komory silnika wydmuchiwało |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 24-02-2010, 02:08
|
|
|
a co się w ogóle zapaliło i dlaczego? |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
raQo
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 27 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-02-2010, 14:05
|
|
|
zajarało się wszystko przy wlocie do listwy wtryskowej, obstawiam przetarty przewód paliwowy, choć to brzmi trochę kosmicznie, końcówka przewodu siedziała na króćcu tak więc nie mógł zlecieć, nie wiem i już nie wnikam w to, gaśnica to jednak przydatna rzecz , choć ja w aucie nie miałem fart był taki że stało się to wszystko pod blokiem i wyskoczył sąsiad ze swoją z garażu bo tak auto by się spaliło całe
http://img51.imageshack.us/gal.php?g=dscn0274w.jpg
kilka fot dobrej jakości, aż dziwne że chłopaki w warsztacie to ogarneli. Do wymiany poszła cała wiązka , cewka, power tranzystor, rozrząd , wtryskiwacz, zbiorniczki, przewody itp itd.
widać po światłach że jest smutny
a samochód teraz wygląda tak , czarna maska z racji tego że nie mam narazie na malowanie a na wysokości tego garba była wypalona czarna plama
 |
|
|
|
 |
mariano
Forumowicz
Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 61 Skąd: rawa mazowiecka
|
Wysłany: 02-03-2010, 14:34
|
|
|
cześć wszystkim mam pytanko czy wszystkie miśki mają tak ze od 4tysięcy obrotów dostaje takiego kopa czy powinien cały czas iść tak samo. zgóry dzięki za odpowiedz. |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 05-03-2010, 04:07
|
|
|
od 4ech tysięcy wchodzi w tryb open loop, daje dawke paliwa bez względu na wskazania czujników tylko według niezmiennej mapy (coś co powinni wiedzieć gazownicy przy strojeniu tego auta), jeżeli czujesz różnicę w momencie przejścia w tryb open loop masz coś nie tak w czujnikiem jakimś, w manualu masz diagram przedstawiający od czego zależy dawka paliwa w normalnym trybie pracy, jak będę miał chwilę czasu to napiszę ci jakie czujniki sprawdzać, ale w ciemno mogę stwierdzić że na pierwszy ogień sprawdził/wymienił bym sondę lambda to pomoże jak widzisz różnicę w przekraczaniu tych obrotów na około 60-70% naciśnięcia pedału gazu, jak masz to przy pełnym bucie to sprawdź TPS (szukaj na forum regulacja przepustnicy/tps, albo na stronie krzyżaka: http://mitsubishifan.webpark.pl/)
open loop od 4100 obr/min lub ~70% otwarcia przepustnicy zmierzone TPSem
pozdrawiam |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
mariano
Forumowicz
Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 61 Skąd: rawa mazowiecka
|
Wysłany: 05-03-2010, 09:51
|
|
|
cześć sonde mam nową tylko ze moge mieć problem z tpsem bo jak go przyspiesze do końca to ten problem jest tylko wtedy gdy jade bardzo wolno i nagle wcisne gaz to idzie i nagle dostaje tego kopa ale myśle ze nie powinno być az takiej różnicy. tylko ze jak ustawie tps dobrze niby to z małych obrotów jest straszny muł i to bardzo denerwuje bo musi byc dobrze musze dojsc od czego to jest. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-03-2010, 17:00
|
|
|
mariano, ja bym lekko przyspieszył zapłon |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Kazber
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 172 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 09-06-2011, 11:17
|
|
|
podpinam się pod temat, bo dziś dla testu wypiąłem knock sensor i organoleptycznie stwierdziłem że "lepiej idzie", nie mam żadnych problemów na wolnych obrotach, silnik na benzynie jak i na podtlenku LPG pracuje zupełnie normalnie, ale jest znacznie żwawszy, nie podpinałem jeszcze dataloggera, ale mam takie pytanie czy komputer w Eclipse w trybie awaryjnym czyli z zapaloną kontrolką check engine zmienia parametry pracy, tzn np. wzbogaca dawkę paliwa? |
_________________
 |
|
|
|
 |
marekrybnik89
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 30 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 12-08-2011, 11:43
|
|
|
Witam chciałem wrócić do tematu. Zauważyłem u mnie wypływ oleju z jakiegoś czujnika pod kolektorem ssącym w bloku. jednak na stronie z topendpower nie znalazłem czujnika stukowego jest za to czujnik temperatury silnika. Wolałbym uniknąć sytuacji w której najpierw bym wykręcał czujnik a potem szukał dopiero co to jest za czujnik... |
|
|
|
 |
|