Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Gdzie jest czujnik spalania stukowego 4G63?
Autor Wiadomość
raQo 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-02-2010, 22:53   

moje to były 16 a opony 205 albo 215 już nie pamiętam profil 55 trochę bułkowate :lol: a co do dymienia :D :D :D :D :D :D :D narazie nic nie dostrzegam, przez 1 dni po odpaleniu auta po pożarze była paranoja że zostawia białą chmurę a to ten pył po gaśnicy z komory silnika wydmuchiwało :P
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-02-2010, 02:08   

a co się w ogóle zapaliło i dlaczego?
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
raQo 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 1g Gie eSsS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-02-2010, 14:05   

zajarało się wszystko przy wlocie do listwy wtryskowej, obstawiam przetarty przewód paliwowy, choć to brzmi trochę kosmicznie, końcówka przewodu siedziała na króćcu tak więc nie mógł zlecieć, nie wiem i już nie wnikam w to, gaśnica to jednak przydatna rzecz , choć ja w aucie nie miałem fart był taki że stało się to wszystko pod blokiem i wyskoczył sąsiad ze swoją z garażu bo tak auto by się spaliło całe :roll:

http://img51.imageshack.us/gal.php?g=dscn0274w.jpg

kilka fot dobrej jakości, aż dziwne że chłopaki w warsztacie to ogarneli. Do wymiany poszła cała wiązka , cewka, power tranzystor, rozrząd , wtryskiwacz, zbiorniczki, przewody itp itd.

widać po światłach że jest smutny :)



a samochód teraz wygląda tak , czarna maska z racji tego że nie mam narazie na malowanie a na wysokości tego garba była wypalona czarna plama :x

 
 
mariano 
Forumowicz

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 61
Skąd: rawa mazowiecka
Wysłany: 02-03-2010, 14:34   

cześć wszystkim mam pytanko czy wszystkie miśki mają tak ze od 4tysięcy obrotów dostaje takiego kopa czy powinien cały czas iść tak samo. zgóry dzięki za odpowiedz.
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 05-03-2010, 04:07   

od 4ech tysięcy wchodzi w tryb open loop, daje dawke paliwa bez względu na wskazania czujników tylko według niezmiennej mapy (coś co powinni wiedzieć gazownicy przy strojeniu tego auta), jeżeli czujesz różnicę w momencie przejścia w tryb open loop masz coś nie tak w czujnikiem jakimś, w manualu masz diagram przedstawiający od czego zależy dawka paliwa w normalnym trybie pracy, jak będę miał chwilę czasu to napiszę ci jakie czujniki sprawdzać, ale w ciemno mogę stwierdzić że na pierwszy ogień sprawdził/wymienił bym sondę lambda to pomoże jak widzisz różnicę w przekraczaniu tych obrotów na około 60-70% naciśnięcia pedału gazu, jak masz to przy pełnym bucie to sprawdź TPS (szukaj na forum regulacja przepustnicy/tps, albo na stronie krzyżaka: http://mitsubishifan.webpark.pl/)

open loop od 4100 obr/min lub ~70% otwarcia przepustnicy zmierzone TPSem

pozdrawiam
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
mariano 
Forumowicz

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 61
Skąd: rawa mazowiecka
Wysłany: 05-03-2010, 09:51   

cześć sonde mam nową tylko ze moge mieć problem z tpsem bo jak go przyspiesze do końca to ten problem jest tylko wtedy gdy jade bardzo wolno i nagle wcisne gaz to idzie i nagle dostaje tego kopa ale myśle ze nie powinno być az takiej różnicy. tylko ze jak ustawie tps dobrze niby to z małych obrotów jest straszny muł i to bardzo denerwuje bo musi byc dobrze musze dojsc od czego to jest.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-03-2010, 17:00   

mariano, ja bym lekko przyspieszył zapłon :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Kazber 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 172
Skąd: Białystok
Wysłany: 09-06-2011, 11:17   

podpinam się pod temat, bo dziś dla testu wypiąłem knock sensor i organoleptycznie stwierdziłem że "lepiej idzie", nie mam żadnych problemów na wolnych obrotach, silnik na benzynie jak i na podtlenku LPG pracuje zupełnie normalnie, ale jest znacznie żwawszy, nie podpinałem jeszcze dataloggera, ale mam takie pytanie czy komputer w Eclipse w trybie awaryjnym czyli z zapaloną kontrolką check engine zmienia parametry pracy, tzn np. wzbogaca dawkę paliwa?
_________________
 
 
marekrybnik89 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 30
Skąd: Rybnik
Wysłany: 12-08-2011, 11:43   

Witam chciałem wrócić do tematu. Zauważyłem u mnie wypływ oleju z jakiegoś czujnika pod kolektorem ssącym w bloku. jednak na stronie z topendpower nie znalazłem czujnika stukowego jest za to czujnik temperatury silnika. Wolałbym uniknąć sytuacji w której najpierw bym wykręcał czujnik a potem szukał dopiero co to jest za czujnik...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.