Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tuning od początku jak i od czego zacząć
Autor Wiadomość
Valdi_1991 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Wysłany: 22-03-2010, 17:59   

Rozumiem twoją odpowiedź i szanuje twoje zdanie ale ja nie chce osiągnąć z tego silnika 200 koni oraz nie żądam żeby śmigał po 200km na godzinę chcę poprostu żeby był żwawszy i troche bardziej elastyczny
_________________
E33A Rulez !!!!!
 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2010, 23:47   

Rozumiem, ze masz silnik 2.0? Jesli tak to najprostszy i najwiekszy przyrost km i nm da swap na 2.5v6
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11386359
Jesli jednak chcesz zostac przy 2.0 to moze da sie wsadzic glowice z dohc? Wersja na jednym i dwoch walkach to chyba 4g63?
 
 
Valdi_1991 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Wysłany: 23-03-2010, 00:18   

Zgadza się 4g63 tylko nie jestem pewien czy wal i inne części wytrzymają. Mogą się różnic od OHC. Jeżeli jakaś grubsza zmiana to wolał bym cały silnik przełożyć, chociaż tu wiem co mam a na co trafie może być różnie dotyczy to całego silnika jak i głowicy.
Na początek postaram się zrobić coś z dolotem a jak w między czasie zaczne rozglądać się za silnikiem lub całym autem bo mam możliwości skupowania samochodów z urzędu skarbowego i już raz miałem możliwość kupna Eclipsa pierwszej generacji właśnie z silnikiem DOHC tyle tylko że ktoś mnie ubiegł . Samochody że bez prawa rejstracji, ale to najmniejszy kłopot bo ze skarbówki miałem już kilka aut np Renault Clio 2 1,4 z rozbitym tyłem za 280zł to co dało się odzyskać sprzedałem a to co nie to na złom. Zarobiłem na nim ok 1800zł a został mi silnik na którego mam kupca.
_________________
E33A Rulez !!!!!
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-03-2010, 23:16   

dylson napisał/a:
Rozumiem, ze masz silnik 2.0? Jesli tak to najprostszy i najwiekszy przyrost km i nm da swap na 2.5v6


Najprostszy? ta jednostka jest w ogóle po drugiej stronie komory silnika wszystkie mocowania silnika trzeba samemu dorabiać gra nie warta świeczki...

jedyna opcja to swap na 4G63 z eclipse około 4tyś zł na eclipse przekładasz graty pierdzielenie z elektryką jeżeli myślisz że będzie łatwo to grubo się mylisz... poważne plany

Ja bym wstrzymał poważna operacja
Ja od roku walczę bo mi mało mocy z perspektywy czasu powiem że lepiej dać se siana kiedyś może będziesz szczęśliwym posiadaczem E39A i będziesz królem szos...
Wiem że miałem nie pisać o zmianie auta bo pisałeś na początku ale obawiam się że rezultaty tuningu tej jednostki napędowej Cie nie zadowolą a kwestia swapa tylko fajnie kolorowo itp. wygląda na papierze :)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2010, 09:31   

Wszyc napisał/a:
Najprostszy? ta jednostka jest w ogóle po drugiej stronie komory silnika wszystkie mocowania silnika trzeba samemu dorabiać gra nie warta świeczki...

Dlatego dalem linka do calego gala na czesci z tym silnikiem ale widze, ze caly czas mialem na mysli inny model niz posiada kolega...
 
 
Valdi_1991 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Wysłany: 25-03-2010, 22:07   

Właśnie o to kaman że ja mam Gala E33A z silnikiem 2,0 na jednym wałku heh też dobry jestem sam nie zaczaiłem że silnik od tego z lika nie przypasi...
_________________
E33A Rulez !!!!!
 
 
 
jOkerek 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 160
Skąd: WARSZAWA / STARE BABICE
Wysłany: 05-04-2010, 19:27   

o moze ktorys z kolegow po fachowu i z wiedza ponad podstawowa jest w stanie podpowiedziec co mozna by zrobic z galantem 2.5 V6 ? czy wogole cos sie da zrobic ?
mam tutaj na mysli zmiany mechaniczne gdyz z wizualnymi sobie radzie :D
_________________
jOkerek i nowy rozdzial w zyciu pt. seria GALANT 2.5 V6 24V
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 07-05-2010, 00:05   

z wolnossakami nie da sie nic zrobic - koszy nie warte , w mondeo st220 udalo mi sie wyciagnac 249 koni bo zmianie programu i paru pierdol... tam. 3.0 24v.. seria 220 koni....

tylko swap. a i to tez nie jest latwe..wiazki , komp...sprzeglo i cala reszta...
twoj gal nadaje sie tlyko do tuningu optycznego , ewentualnie jakas koncowka wydechu i stozek zeby brzmial rasowo chodz przyspieszyc go nie przyspieszysz.uturbianie to inne problemy.
juz wiem po sobie , albo auto ma sluzyc do jazdy codziennej albo do zabawy
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
gem1 
Mitsumaniak

Auto: Galant SE 2.5 V6 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 131
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-05-2010, 00:45   

zmienić typ wydechu z komorowego na przelotowy, zwiększając odpowiednio też jego średnicę, pobawić się dolotem i tu ze wzgledu na parę rzeczy proponowałbym suchy dolot/wkładkę, porting kolektorów, a jeżeli grubszy portfel, to wydechowe wymienić na polerowane... pobawić sie ustawieniem zapłonu, poszukać bardziej wydajnych wtrysków i pompy paliwa (nawet z rodziny mitsu pewnie by coś dopasował), zrobć zawias, tak, żeby przy starcie nie było tak dużych strat czasowych, na siadanie tyłu i podnoszenie przodu.... dobre gumy na przód i na tył jakieś ekonomy drive (modne ostatnio o zmniejszonym oporze toczenia), zmienić sprzęgło na wyższą półkę, niż fabryczne i dołożyc schorta, oczywiście zadbać o kable, swiece, tarcze, klocki itp... to nawet nie wspomne... ładnie wystroić...coś żeby sygnały z kompa przetwarzać... i zapewniam Cię, że niutki skoczą i mile Cię zaskoczą... fakt, trochę to kosztuje, ale dłubiąc krok po kroku... 8)
_________________
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2010, 13:15   

Witam Panów.
Proponuję zacząć od przeczytania, ze zrozumieniem, tego artykułu. http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=170
Potem przeliczyć koszty, zebrać kasę i brać się, niech nas jeździ jak najwięcej :P
po naszych polskich superautostradach :twisted: .
 
 
gem1 
Mitsumaniak

Auto: Galant SE 2.5 V6 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 131
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-05-2010, 15:57   

jak widać pan GG proponuje wykonać prace o których napisałem, ale nie samemu, tylko zapłacić firmie...
Pan GG, też nie zwrócił uwagi na "zapas" fabryczny i powodu montowania tego czym jeździmy w cywilu..jest to kompromis..głównie ma być cicho i ekonomicznie, co często jest skutkiem zdławienia silnika i nie wykorzystania w pewnej mierze potencjału. Oczywiście wszystko ...prawie wszystko to co napisał pan GG jest ważne, ale powinno być odczytywane jako umiar w dłubaniu, bo wpadanie w przesadę w np średnicy wydechu, wywołuje zgoła odwrotny efekt niż zamierzony.... ale to wszystko odkryciem Ameryki nie jest i chyba wszyscy o tym wiedzą
_________________
 
 
Voltron 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 153
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-08-2010, 15:56   

Warte uwagi sposoby tuningu Silników 4G63 SOHC - DOHC warto poczytać:

http://www.projectzerog.com/index.shtml
 
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2010, 11:18   

Gemi, chyba jednak nie wszyscy, bo spotykam się z takim wynalazkami, po których, aż dziwne, że w ogóle takie silniki odpalają. Chyba u naszych rodaków jest za duży dostęp do sieci i brak umiejętności czytania ze zrozumieniem.
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-12-2010, 09:29   

utrzymuj go w idealnym stanie :D i zainwestuj w dobry felunek :twisted:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.