Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
SILNIK 2.5 PAJERO III
Autor Wiadomość
mirek1992 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 37
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-03-2010, 18:55   

Także jestem już trochę oświecony. Pozostaje szukać zadbanego 3.2 DiD, dalej o niego dbać a gdyby trafiła się naprawa to zrobić i jezdzić dalej:D dzięki Wielkie za porady
P.S jakby ktoś miał jeszcze może jakieś informacje o silnikach 3.5 V6 z Pajero II i III porównanie to byłbym wdzięczny.
Na chwilę obecną dzięki i do usłyszenia:D
Pozdrawiam

[ Dodano: 22-03-2010, 18:59 ]
sidorski napisał/a:
Dziwne, że tak mówi katalog. Ja jeżdżę Pajero III 2.5TD i mam SS.

Pozdrawiam

witam, zadowolony Pan jest z tego silnika, awaryjność utrzymanie??
 
 
sidorski 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 2.5TD SWB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-03-2010, 19:15   

W sumie trudno narazie powiedzieć bo przejechałem tym autem 25 tys. km a od nowości ma jakieś 60 tys. km więc narazie żadnych awarii nie widać. Oleju nie bierze ani trochę. Co do eksploatacji to niestety pali jak smok w mieście 12-14l/100km, przy jeździe około 90km/h jakies 9-10l/100km przy bardzo ostrożnym obchodzeniu się z gazem. Poza spalaniem mankamentem może być dynamika tego silnika. Nie sprawia problemów w mieście ale na trasie trzeba bardzo szanować prędkość. Niestety wiąże się z tym wysokie spalanie przy jeździe z prędkościami powyżej 110 km/h, nawet na autostradzie pali jakieś 13l/100km. Pomijając te mankamenty to bardzo lubię ten samochód :)
 
 
mirek1992 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 37
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-03-2010, 19:35   

aha...trochę mnie oświeciło czyli podobna sytuacja jak w Pajero II z tym silnikiem... wygląda to tak że spalanie wychodzi prawie jak nie tak samo jak i w benzynie...Miałem Pajero II 3.0 V6 i na trasie spalanie nawet poniżej 10l schodziło przy prędkości też tak 100-110 km/h.Nic mam teraz trochę do myślenia jaki wariant najlepiej przyjąć. Dzięki za info.
Pozdrawiam
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2010, 20:20   

sidorski napisał/a:
Dziwne, że tak mówi katalog. Ja jeżdżę Pajero III 2.5TD i mam SS.


Całkiem możliwe, katalog może być z roku gdy już nie / jeszcze nie produkowano 2,5TD zestawionego z SS.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-03-2010, 21:01   

watcher79 napisał/a:
Ja też pewnie zostanę przy 20tys... Ale Zbyszek zalecał częściej.

Ja w skrzyni automatycznej zalecam co 30 tys, czyli co drugą wymianę w silniku.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
mirek1992 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 37
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-03-2010, 22:05   

jeszcze takie pytanie... czy występowało Pajero III z silnikiem 3.5 ale nie GDI??
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-03-2010, 22:20   

mirek1992 napisał/a:
jeszcze takie pytanie... czy występowało Pajero III z silnikiem 3.5 ale nie GDI??

Tak, ale spotkać można najczęściej wersje USA.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-03-2010, 22:28   

Moim zdaniem wystepowaly i w Wagonach i w Sportach ale ile tego w Europie jezdzi tego nie wiem. Mysle, ze w Australi i Ameryce jest tych modeli znacznie wiecej. Pajero III generacji po liftingu mialo tez rozwiniecie 3500 czyli silnik [6G75] 3.8 V6.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-03-2010, 22:32   

Gene napisał/a:
Moim zdaniem wystepowaly i w Wagonach i w Sportach ale ile tego w Europie jezdzi tego nie wiem. Mysle, ze w Australi i Ameryce jest tych modeli znacznie wiecej. Pajero III generacji po liftingu mialo tez rozwiniecie 3500 czyli silnik [6G75] 3.8 V6.

Prawda, zresztą mało szło 3,5 na rynek europejski, gdzie każdy liczył się z ceną paliwa.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
mirek1992 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 37
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-03-2010, 23:12   

aha...bo właśnie zainteresowało mnie to bo widziałem do kupna co prawda jednostkę 3.0 V6 a nie 3.5 ale pisało że silnik do Pajero III. A czy ten silnik to ta sama konstrukcja co Pajero II, macie może taką wiedzę? Chodzi mi o taki silnik żeby można było założyć instalacje lpg...??
 
 
watcher79 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 227
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-03-2010, 23:12   

zbyszekm2 napisał/a:
watcher79 napisał/a:
Ja też pewnie zostanę przy 20tys... Ale Zbyszek zalecał częściej.

Ja w skrzyni automatycznej zalecam co 30 tys, czyli co drugą wymianę w silniku.

Hmmmm... Mój błąd. Ale byłem pewien że radziłeś co każdą wymianę w silniku. W każdym razie dobrze że napisałem i "wyszło szydło z wora" ;)
_________________
Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)

Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY

 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-03-2010, 06:32   

mirek1992 napisał/a:
A czy ten silnik to ta sama konstrukcja co Pajero II
Generalnie to ten sam silnik (6G72), ale czy i czym 3.0 V6 z II rozni sie od takiego z III to juz dokloadnie nie napisze. Informacje ksiazkowe to jedno a praktyka drugie. Na pewno w V60/70 te silniki wspolpracowaly z nowymi pieciobiegowymi automatami (INVECS-II) i podniesiono im moc do 130 kW.
Sytuacja podobna jak z 3.5, II-ki z 3.0 V6 sa wnaszym kraju dosc popularne ale trafic III z tym silnikiem to juz sztuka.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
mirek1992 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 37
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-03-2010, 10:25   

rozumiem...dzięki za informacje z tego wszystkiego można wnioskować że włożenie silnika benzynowego z Pajero II do Pajero III nie byłoby takim problemem gdyż takie wersje występowały... problem może się pojawić pewnie przy podzespołach ale analizując informacje widać że to podobne jednostki... Dzięki za info.. sporo wiem. teraz pozostaje już zastanowić się jeszcze nad tym silnikiem, znaleźć i dokonać zakupu:D
Pozdrawiam
 
 
Morox 
Forumowicz


Auto: Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 51
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 23-03-2010, 21:38   

watcher79 napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:
watcher79 napisał/a:
Ja też pewnie zostanę przy 20tys... Ale Zbyszek zalecał częściej.

Ja w skrzyni automatycznej zalecam co 30 tys, czyli co drugą wymianę w silniku.

Hmmmm... Mój błąd. Ale byłem pewien że radziłeś co każdą wymianę w silniku. W każdym razie dobrze że napisałem i "wyszło szydło z wora" ;)



Tak przy okazji poruszonego tematu Panowie ile kosztuje 12 litrów oleju do skrzynia automatycznej ????
_________________
Nie wiem czy starczy jedno dobre słowo,
Aby odrodzić się i żyć na nowo.
Na zgliszczach, które płoną wybuduję nowy dom.
Otworzę okno w nim i głośno puszczę to...
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 23-03-2010, 22:09   

Morox napisał/a:
watcher79 napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:
watcher79 napisał/a:
Ja też pewnie zostanę przy 20tys... Ale Zbyszek zalecał częściej.

Ja w skrzyni automatycznej zalecam co 30 tys, czyli co drugą wymianę w silniku.

Hmmmm... Mój błąd. Ale byłem pewien że radziłeś co każdą wymianę w silniku. W każdym razie dobrze że napisałem i "wyszło szydło z wora" ;)



Tak przy okazji poruszonego tematu Panowie ile kosztuje 12 litrów oleju do skrzynia automatycznej ????

40 zł za l
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.