Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przerdzewiały przewód paliwowy
Autor Wiadomość
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 30-03-2010, 00:36   

watson1911 napisał/a:
Już odkręcone...ale tą rurkę co wychodzi ze zbiornika też "pamieniat"?
jeśli nie ma potrzeby czyli nie jest pordzewiała (tylko nie wiemy kiedy może się przedziurawić rudą toczona) to nie ma sensu po za tym w dekiel jest chyba wlutowana a z tego co pamiętam to lutowali u mnie jakimś specjalnym lutem chyba ze srebra ale jeśli chcesz mieć pewność i masz kogoś kto potrafi coś takiego zalutować to "pamienaj" tylko dobierz taką samą długość aby nie zatkała sie dotykając do dna baku lub aby nie wisiała za wysoko od dna bo "fizycznie" zmniejszy Ci się pojemność zbiornika
watson1911 napisał/a:
Znaczy się odkręcić dekiel i co?
a na przykład jak wygląda siateczka ,miedziana chyba, na rurce pobierającej paliwo :mrgreen:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
watson1911 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 90
Skąd: Iława
Wysłany: 30-03-2010, 00:44   

jawaldek napisał/a:
a na przykład jak wygląda siateczka ,miedziana chyba, na rurce pobierającej paliwo :mrgreen:

Jawohl,gupie pytanie :withstupid:
_________________

 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 30-03-2010, 09:03   

W oryginale są przewody stalowe ale śmiało można zastąpić miedzianymi, wskazane w osłonie plastykowej. Średnica zasilającego przewodu 10-12 mm powrotu 8 mm, gięcie na czymś okrągłym typu rączka od śrubokręta lub jakaś rurka ->> nie jest to skomplikowane i raczej trzeba to robić na samochodzie. Powodzenia w wymianie a informację dostałem z warsztatu który robi terenówki http://www.semak.pl/
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
watson1911 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 90
Skąd: Iława
Wysłany: 30-03-2010, 21:14   

jawaldek napisał/a:
W oryginale są przewody stalowe ale śmiało można zastąpić miedzianymi, wskazane w osłonie plastykowej. Średnica zasilającego przewodu 10-12 mm powrotu 8 mm, gięcie na czymś okrągłym typu rączka od śrubokręta lub jakaś rurka ->> nie jest to skomplikowane i raczej trzeba to robić na samochodzie. Powodzenia w wymianie a informację dostałem z warsztatu który robi terenówki http://www.semak.pl/

Dzięki bardzo Waldku,zrobię chyba miedzianymi,łatwiej mi je dostać,mam na miejscu gasmana.Wymieniłem dziś kawał zasilającego na festsolidny gumowy przyzdobiony siateczką.Pali teraz od strzała :wav: w przeźroczystym przewodzie do filtra zero bąbelków,taka mała rzecz,a jakże cieszy :partyman: ,jutro robię bremze.Pozdrawiam i klikam na wihajster
_________________

 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 02-04-2010, 22:47   

Myślę, że 10-12 na zasileniu i 8 na powrocie to za dużo.
Po świętach wymieniam swoje na miedziane. Będzie 8 mm na zasileniu i 6 mm na powrocie. To średnice zewnętrzne, wewnętrzne mniejsze o 2 mm. Oryginalne stalowe mają mniej więcej 7 i 5 mm średnicy zewnętrznej więc będzie prawie to samo.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
watson1911 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 90
Skąd: Iława
Wysłany: 02-04-2010, 23:06   

Cytat:
Myślę, że 10-12 na zasileniu i 8 na powrocie to za dużo.
Po świętach wymieniam swoje na miedziane. Będzie 8 mm na zasileniu i 6 mm na powrocie. To średnice zewnętrzne, wewnętrzne mniejsze o 2 mm. Oryginalne stalowe mają mniej więcej 7 i 5 mm średnicy zewnętrznej więc będzie prawie to samo.

To jest święta racja,tak jest jak mówisz,też będę wymieniał na takie
_________________

 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 03-04-2010, 07:49   

Ja metalową zastąpiłem gumowym przewodem zbrojonym,co prawda też nie jest w cale najtańszy(12zł metr).Jego plusem jest łatwość przeprowadzenia, puściłem go w miejscu jak idzie stary przewód metalowy,przytwierdzając go co kilka cm grubą opaską-nie ma szans na poruszenie się nawet o minimetr.Zakopałem się już w śniegu, w błocie w bajorze z pokrywą 10 cm lodu i wszystko ok. :)
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
watson1911 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 90
Skąd: Iława
Wysłany: 03-04-2010, 12:58   

gołąb napisał/a:
Ja metalową zastąpiłem gumowym przewodem zbrojonym,co prawda też nie jest w cale najtańszy(12zł metr).Jego plusem jest łatwość przeprowadzenia, puściłem go w miejscu jak idzie stary przewód metalowy,przytwierdzając go co kilka cm grubą opaską-nie ma szans na poruszenie się nawet o minimetr.Zakopałem się już w śniegu, w błocie w bajorze z pokrywą 10 cm lodu i wszystko ok. :)

Szczerze mówiąc też o tym myślałem bo ładnie można je puścić wzdłuż oryginalnych przewodów,8 milimetrowy idealnie pasuje na zasilanie,wchodzi ciasno tak że nie ma obawy o zapowietrzenie,zresztą ten metr,który wymieniłem zdaje super egzamin,a poza tym nie jeżdżę tak jak Wy w aż tak ekstremalnych warunkach,jedynie z dzieciaczkami i psem do lasu,błotka nie dużo,wody tyle,że bez obaw mogę się "przeprawiać" :)
_________________

 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 03-04-2010, 14:51   

Heilsberg napisał/a:
Myślę, że 10-12 na zasileniu i 8 na powrocie to za dużo.
po "odjęciu" osłony plastykowej to wyjdzie na to samo :mrgreen: czyli ~~ 8 i ~~6 no prawie to samo :mrgreen: :mrgreen:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 03-04-2010, 15:29   

Tyle, że średnice przewodów miedzianych w osłonie podaje się bez osłony. Trza było od razu pisać, że liczysz z osłoną.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 03-04-2010, 16:46   

Wezyki podaja srednice wewnetrzana, a rurki miedziane zewnetrzna, oslona PCV nie jest brana pod uwage jak nadmienil poprzednik. Najbardziej chyba pasuje rurka miedziana 8mm (srednica wewnetrzna bedzie tu ok 6mm), bo taka ma mniej wiecej srednice wlot do filtra. Ja zmieniajac zastosawalbym powrot i zasilanie miedziane 8mm. Ewentualnie powrot 6mm.
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 03-04-2010, 17:41   

watson1911 napisał/a:
nie jeżdżę tak jak Wy
nie wiem o co chodzi...przeca to klub miłośników marki mitsu., a nie ofrołdu :D a że czasem się coś przytrafi.... 8)
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
watson1911 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 90
Skąd: Iława
Wysłany: 03-04-2010, 21:17   

gołąb napisał/a:
nie wiem o co chodzi...przeca to klub miłośników marki mitsu., a nie ofrołdu :D a że czasem się coś przytrafi.... 8)

och ty mój mały psychologu :shock:
_________________

 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 04-04-2010, 08:27   

Ja wcale nie jestem taki mały [-( Ważę 117 :) Swoją drogą tak jak napisałem-u mnie robi zbrojony gumowy bez problemu.Ktoś powie, że sparcieje...Ale myślę że to będzie dopiero za kilka lat(w ciężarówkach często takie się stosuje na zasilaniu i jeżdżą długie lata).Do tego łatwość wymiany(ja mimo swojego "brzuszka"wymieniłem go w pół godziny bez lewarka).Mam świadomość jednak, że takie rozwiązanie to półśrodek i kogoś może to razić ale jest to półśrodek wysokiej jakości i .
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
watson1911 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 90
Skąd: Iława
Wysłany: 04-04-2010, 19:03   

gołąb napisał/a:
(w ciężarówkach często takie się stosuje na zasilaniu i jeżdżą długie lata)

Jeżdżę ciężarówką i to w ciężkim terenie,tony błota,wody itp.też na zasilaniu mam takie,ja ich nie zakładałem,już były,a jeżdżę już kilka lat tym sprzętem,do dziś wszystko gra.A więc rozwiejmy wątpliwości(że też prędzej nie pomyślałem o ciężarówce)Guma the best :)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.