Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z automatem..
Autor Wiadomość
Galart
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2010, 16:12   

to jest właśnie to samo, ale czy ta sama skrzynia czy tylko zdjecia takie same? trudno powiedzieć. Jesli jest sprawna to sie kalkuluje, ale jeśli mina??

http://www.allegro.pl/ite...2_0_v6_24v.html

http://aukcja.onet.pl/sho...1543054#gallery
 
 
kuba18 
Forumowicz

Auto: Galant 2,0 V6 1996 EXCEED
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 46
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 08-04-2010, 18:49   

Mam plan zrobic to samemu, sprzegło ostatniego biegu wyniesie mnie gdzies pewnie z 8 paczek no i plus nowy olej z filtrem... Mam ojca co ma łeb na karku ja tez jestem mechanikiem tylko akurat nie od automatów ale trzeba sie uczyc.... ma moze ktos konkretne schematy tej akurat skrzyni F4A23, bo w necie to tak ogolnikowo jest....? Ogolnie auto chodzi jak nóweńka:)
 
 
Tomek15 
Forumowicz

Auto: Galant 96r e54 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 98
Skąd: Głogów
Wysłany: 09-04-2010, 18:15   

jeśli bedziesz zalewał olej to tylko cstrol transmax e dostępny na allegro
_________________
Galant V6 2.0 automat sedan
 
 
umberlee 
Forumowicz


Auto: Cs9W 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-04-2010, 20:37   

spalony kosz nadbiegu. Miałem to samo z tym że zwlekałem z naprawą i posypała sie cała skrzynia. Obecnie jestem po swapie na manual. Koszt naprawy tego nadbiegu ~1300 w Midparts w Warszawie przy Zielonogórskiej. Pzdr
 
 
kuba18 
Forumowicz

Auto: Galant 2,0 V6 1996 EXCEED
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 46
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 14-04-2010, 23:01   

witam ponownie... byc moze jest to kosz ale z tego co mi sie wydaje to jest poprostu za malo oleju w skrzyni, bowiem problerm jest w tym ze na zimnym silniku nie chce czasami nawet trojki wbic, a ostatnio jakw yjechalem z domu przejechalem ze 2 kilometry i rzycisnalem mu na jedynce to zamiast wrzucic na dwojke wyrzucil na luz.... jak sie rozgrzeje skrzynia i silnik wszystko dziala perfekcyjnie z tym ze nie ma czworki.....co o tym myslicie?
 
 
umberlee 
Forumowicz


Auto: Cs9W 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-04-2010, 01:20   

od wymiany oleju dobrze zacząć, sprawdź przy tym czy nie ma opiłków w tym oleju. W moim wypadku był to właśnie ten kosz, objawy były podobne jak u Ciebie, przy włączonym overdrive 4ty bieg powodował jakby "wysprzęglenie" a na inne biegi działały tak jak sobie chciały. Potem zaczęło sie ostre szarpanie przy zmianach biegów i pozycji drążka zmiany biegów a potem w ogóle przestało działać :P Samochód gasł przy wrzuceniu na D, R, L, 2, a na N słychac bylo jakis metaliczny zgrzyt.
Radzę się tym zająć zawczasu i ostrzegam że portfel może zaboleć :doubt:
Ja np. sprowadziłem sobie drugą skrzynię i tez sie posypała.

Długo teraz nie kupie samochodu w Automacie :)
 
 
kuba18 
Forumowicz

Auto: Galant 2,0 V6 1996 EXCEED
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 46
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 15-04-2010, 21:50   

daj mi swoj nr telefonu jak mozesz. spotkamy sie w warszawie, przejedziemy sie zobaczymy i wogole pochwale sie moim okazem:)

[ Dodano: 15-04-2010, 23:18 ]
jeszcze Ci odpowiem jesli chodzi i kupno auta w automacie.... ogolnie nie wiem czy ktos kiedykolwiek sprawdzal wogoletakie rzeczy jak stan przekladni w skrzyni przed kupnem... zawsze sie wsiada jedzie sie i jak zmienia dobrze nie przeciaga to dobra biore... a tak naprawde powinno sie podjechac na jakis kanalik sciagnac miske olejową i popatrzec od srodka co sie dzieje, najlepije jakis fachmen zeby stwierdzil co i jak :lol: ...ale to sie oczywiscie wiaże z kosztami oleju filtra i uszczelki pod miche takze nikt prawie sie w to nie bawi, ale za to pozniej mozna sie spotkac z nieprzyjemnosciami tak jak ja np czy Tyumberlee, ... ogolnie nawet jak mnie wyjdzie naprawa i ze 3 tysiace to nie bede plakal bo auto jest jak nowe niedlugo postaram sie jakies foto wrzucic jeszcze na spreżynach eibacha bo mam zamiar zwykle założyc , wiadomo polskie drogi a zwlaszcza na mazowszu hehe :mrgreen: ... takze tak jak mowie jesli skrzynia jest sprawdzona przez kupnem, to mozna smialo brac bo automat to automat, zawsze jezdzilem manualem, mam jeszcze takie samego galanta 2.0 V6 w manualu i o cale niebo wole automata.... wygoda jazdy przewaza niestety... a odejscie automat ma chyba takie same, przynajmniej ja nie odczuwam różnicy.... aha...umberlee, jak mozesz daj namiary to sie spotkamy i powymieniamy opiniami na temat wozu.... pozdrawiam wszystkich mitsumaniakow :mrgreen:

[ Dodano: 17-04-2010, 21:47 ]
witam ponownie... dolalem dzisiaj nowego oleju castrolu transmax E i nic to nie dalo... dalej nie wrzuca czworki.... chyba podjade do tego midpartsa i zobaczymy co wymysla...

[ Dodano: 15-05-2010, 00:50 ]
witam ponownie... ostatnio podjechalem do warsztatu, wspomniany Midparts... i sie okazało ze haha nie uwierzycie... ze skrzybnia w moim galancie pochodzi od hyundaia hahahaha....chyba to zawazy o tym ze robie swap na manuala...nie po to kupowalem mitsubishi zeby krecily sie w nim konstrukcje hyundaia... a pozatym facio powiedzial ze skrzynia nie da szybkiej jazdy.... po co mi V6 z ogranicznikiem obrotow przy 8 tysiacach ze skrzynia do jazdy w niedziele do kosciola... dziekuje postoje.., pozdrawiam
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 26-09-2010, 15:06   

Cytat:

jeszcze Ci odpowiem jesli chodzi i kupno auta w automacie.... ogolnie nie wiem czy ktos kiedykolwiek sprawdzal wogoletakie rzeczy jak stan przekladni w skrzyni przed kupnem... zawsze sie wsiada jedzie sie i jak zmienia dobrze nie przeciaga to dobra biore... a tak naprawde powinno sie podjechac na jakis kanalik sciagnac miske olejową i popatrzec od srodka co sie dzieje

Prawda, tylko zwykle będzie cięzko przekonać sprzedającego do takiej operacji. Pozatym nie ma reguły. Kolega kupił samochód w styczniu, sprzedający pokazał mu fakturę za wymianę 5L oleju i filtra w ASO Mitsubishi (1000 zł). Od czasu kupna zrobił około 12 tysięcy KM i niedawno BUM...poszła w drobny mak przekładnia planetarna w skrzyni - dlaczego nie wiadomo. Do ostatnich chwil skrzynia chodziła idealnie,


Cytat:

witam ponownie... ostatnio podjechalem do warsztatu, wspomniany Midparts... i sie okazało ze haha nie uwierzycie... ze skrzybnia w moim galancie pochodzi od hyundaia hahahaha....chyba to zawazy o tym ze robie swap na manuala...nie po to kupowalem mitsubishi zeby krecily sie w nim konstrukcje hyundaia...

Akurat tak sie składa ze firmy Hyundai i Mitsubishi do połowy lat 90 współpracowały, a właściwie to Hyundai po prostu budował samochody na ich licencji. Cokolwiek znaczy to co powiedział gość nie ma znaczenia bo skrzynie były po prostu TE same.


Cytat:

a pozatym facio powiedzial ze skrzynia nie da szybkiej jazdy.... po co mi V6 z ogranicznikiem obrotow przy 8 tysiacach ze skrzynia do jazdy w niedziele do kosciola... dziekuje postoje.., pozdrawiam


A na jakiej podstawie facet wysuwa takie wnioski? W Sigmie jakoś jest automat (dość podobny) i jeździ, także szybko i dynamicznie jak trzeba... choć przyznam że zdarzają się awarie skrzyni ludziom (w tym ja też zaliczyłem), ale czy manuale we wszystkich 15 letnich autach są idealne i chodzą perfekcyjnie? Sprzegło też trzeba wymienić, synchronizatory też częst się zużywają...
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.