Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Broki do sigmy
Autor Wiadomość
zuku19 
Forumowicz


Auto: Sigma V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 121
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-05-2010, 10:18   

wojtas021180 napisał/a:
Zakładając najgorszy scenariusz, będziesz musiał wyciągnąć skrzynie, bo dwie zaślepki w bloku są pomiędzy skrzynią a silnikiem. Miejmy nadzieje, że będzie bardziej optymistycznie.

No to mnie nie pocieszyłeś :?
Jeśli tak będzie to muszę sprawdzić kompresję na garkach
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3552
Skąd: Gniezno
Wysłany: 06-05-2010, 10:44   

Niema co wybiegać w przyszłość, zrób to co widać potem będziemy gdybać co dalej.

[-o< Będzie dobrze. [-o<
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 06-05-2010, 20:25   

zuku19 napisał/a:

Jeśli tak będzie to muszę sprawdzić kompresję na garkach


Skoro odpala "na dotyk" to będzie OK.

Ze skrzynią jest trochę zabawy, jedna śruba jest zabunkrowana w przedniej łapie silnika. Ile ja się jej naszukałem.......
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
zuku19 
Forumowicz


Auto: Sigma V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 121
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-05-2010, 22:17   

Zajc3w napisał/a:


Skoro odpala "na dotyk" to będzie OK.

Ze skrzynią jest trochę zabawy, jedna śruba jest zabunkrowana w przedniej łapie silnika. Ile ja się jej naszukałem.......

Odpala na dotyk,chodzi na wszystkich, ale bez płynu.
 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 07-05-2010, 19:45   

zuku19 napisał/a:

Odpala na dotyk,chodzi na wszystkich, ale bez płynu.

Czyli sprężaniem się nie przejmuj, i uważaj, żeby nie przegrzać. :D
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
zuku19 
Forumowicz


Auto: Sigma V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 121
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-05-2010, 00:19   

Nie wiem czy kogoś interesuje ten temat , ale mimo wszystko podzielę się i pochwalę :)
Nabiłem nowy brok z przodu , nie mam termostatu , chłodnica w fatalnym stanie , ale ,,,,,,
odpalił ze strzału , chodzi na sześciu,kopa ma , nie wywalił wody , włączył wiatrak, silniczek chodzi jak zegareczek, aż miło posłuchać , jednak mam mieszane uczucia , daje delikatny jasny dymek na zimnym silniku , przy temp+22C na powietrzu, ale teeennnnnn dźwięk pracy i przegazowanie ,,, eehhh nie do opisania , aaaaa zapomniałem chyba pompa wody do wymiany , na zgaszonym podcieka , na odpalonym nie. Mimo wszystko jestem :) :) :shock:
:lol: :mrgreen:
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3552
Skąd: Gniezno
Wysłany: 14-05-2010, 07:08   

Możliwe że uszczelniacze zaworów powoli puszczają olej.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 14-05-2010, 07:42   

zuku19 napisał/a:
daje delikatny jasny dymek na zimnym silniku
pojeździj trochę i po jakimś czasie popatrz czy dymi. U mnie w colcie też dyma puszcza, dziś rano np. przy temp 17 stopni. Przyjdzie lato i nie będzie dymił :)
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 14-05-2010, 21:19   

zuku19 napisał/a:
Nie wiem czy kogoś interesuje ten temat , ale mimo wszystko podzielę się i pochwalę :)
Nabiłem nowy brok z przodu , nie mam termostatu , chłodnica w fatalnym stanie , ale ,,,,,,
odpalił ze strzału , chodzi na sześciu,kopa ma , nie wywalił wody , włączył wiatrak, silniczek chodzi jak zegareczek, aż miło posłuchać , jednak mam mieszane uczucia , daje delikatny jasny dymek na zimnym silniku , przy temp+22C na powietrzu, ale teeennnnnn dźwięk pracy i przegazowanie ,,, eehhh nie do opisania , aaaaa zapomniałem chyba pompa wody do wymiany , na zgaszonym podcieka , na odpalonym nie. Mimo wszystko jestem :) :) :shock:
:lol: :mrgreen:


Dobrze wiedzieć że raczej się udało. Ale jak Ci pompa wody leci to nie szalej tylko przygotuj się na wymianę..., wiem że to nieskromne ale jakbyś miał 24V to dopiero by miała kopa ;)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 14-05-2010, 21:33   

zuku19 napisał/a:
Nie wiem czy kogoś interesuje ten temat , ale mimo wszystko podzielę się i pochwalę :)
Nabiłem nowy brok z przodu , nie mam termostatu , chłodnica w fatalnym stanie , ale ,,,,,,
odpalił ze strzału , chodzi na sześciu,kopa ma , nie wywalił wody , włączył wiatrak, silniczek chodzi jak zegareczek, aż miło posłuchać , jednak mam mieszane uczucia , daje delikatny jasny dymek na zimnym silniku , przy temp+22C na powietrzu, ale teeennnnnn dźwięk pracy i przegazowanie ,,, eehhh nie do opisania , aaaaa zapomniałem chyba pompa wody do wymiany , na zgaszonym podcieka , na odpalonym nie. Mimo wszystko jestem :) :) :shock:
:lol: :mrgreen:



Cieszę się, że się udało. Jak to na 100% pompa to niestety do wymiany jak najszybciej.
Dymek, o ile nie zalatuje spalonym olejem jest niegroźny.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
zuku19 
Forumowicz


Auto: Sigma V6 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 121
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-05-2010, 21:43   

Zajc3w napisał/a:

Cieszę się, że się udało. Jak to na 100% pompa to niestety do wymiany jak najszybciej.
Dymek, o ile nie zalatuje spalonym olejem jest niegroźny.

Właśnie nie czuć w spalinach spalonego oleju ,ale jest gryzący tak jak przy za bogatej mieszance.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.