 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAx 97-04] Lekkie drgania silnika w czasie pracy na jałowym |
Autor |
Wiadomość |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 05-03-2018, 17:29
|
|
|
Właśnie wyregulowałem obroty z evoscanem - wszedłem w tryb regulacji śrubą i ustawiłem.
Były około 590obr/m. |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10686 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 06-03-2018, 08:45
|
|
|
Pieraś napisał/a: | Właśnie wyregulowałem obroty z evoscanem - wszedłem w tryb regulacji śrubą i ustawiłem.
Były około 590obr/m. |
A ile masz odczyt z silnika krokowego, w manualu jest napisane ile "step" ma być na jałowych coś koło 5-10 jak chyba dobrze pamietam.
W evoscan miałeś 590 gdy uruchomiłeś w programie opcje reglacji tak?
A ile masz odczyt z silnika krokowego, w manualu jest napisane ile "step" ma być na jałowych coś koło 5-10 jak chyba dobrze pamietam. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 06-03-2018, 09:15
|
|
|
Evoscan pokazywał 590obr/min. jak był odpalony.
Po włączeniu trybu regulacji spadły do 500ob/min (tu wskazanie obrotomierza bo niestety evoscan nie potrafi jednocześnie być w trybe regulacji i pokazywać obroty w programie).
Wtedy ustawiłem (patrząc na obrotomierz około 750-800) i po chwili jazdy już ładnie oscyluje na tej 1 kresce poniżej 1k. Musiałbym przykukać dokładnie.
Który parametr mówi o krokowcu (chociaz nazwa - niestety tyle parametrów było do odczytu, że nie zwróciłem uwagi) ? |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
|
|