Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
chłodzenie w 420a
Autor Wiadomość
kichotek 
Forumowicz

Auto: eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 50
Skąd: z kapusty
Wysłany: 16-05-2010, 23:21   

Furman89, Dzieki za zainteresowanie tematem ale termostat już dawno został wykluczony bo go poprostu wywaliłem jeżdze bez a nawet na autostradzie temperatura nie spada. A po wykręceniu korka na ciepłym silniku wywala około litra płynu i słychać jak reszta płynu sie gotuje.
 
 
Furman89 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 92r. 2.0B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 16-05-2010, 23:25   

no to musi byc cos z chlodnica skoro nie chlodzi... bez termostatu idzie caly czas na duzy obieg wiec nie powinnien temperatury wcale łapać a nie na odwrót?? przynajmniej tak by sie wydawało
 
 
kichotek 
Forumowicz

Auto: eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 50
Skąd: z kapusty
Wysłany: 17-05-2010, 00:09   

Furman89, chłodnica chłodzi gdyby tak nie było to już dawno bym zagotował miśka. Wydaje mi sie że jednak będzie uszczelka pod głowicą pomiędzy kanałem wodnym a cylindrem to by tłumaczyło podniesioną temperature i pianę z powietrza w układzie a co za tym idzie podnosi mi sie ciśnienie w układzie a korek mam 0,9 bara więc jak ciśnienie rośnie to korek upuszcza płyn z powietrzem idzie do zbiorniczka wyrównawczego i tam zostaje po czy znów sie nazbiera ciśnienia i znów do zbiorniczka i po kilku km w układzie zostaje minimum płynu i ciśnienie powietrza z cylindra dlatego nie wciągnie znów płynu ze zbiorniczka bo ciśnienie nie pozwala i według korka jest ok. Dlatego teraz myśle co z tym dalej i dopytuje sie bo to tylko moja teoria. Autem wyjeżdzam tylko jak musze i zawsze przed każdym wyjazdem zalewam układ na max jezdze nie dalej niż kilka km bo jak sie skończy płyn to przegrzeje silnik a wtedy tylko nowy silnik mnie ratuje a to koszt około 3000zł. Dobrze że go nie sprzedałem bo był wystawiony na allegro i jakby nowy właściciel miał na dzień dobry zrobić głowice to też by nie był raczej zadowolony. Dlatego teraz sie zastanawiam czy go naprawiać czy spróbować sprzedać tylko wątpię czy sie znajdzie kupiec który będzie chciał kupić miśka z wydmuchaną uszczelka. Chyba bardziej opłacalne będzie go zrobić i wtedy sprzedać.
 
 
Furman89 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 92r. 2.0B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 23
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 17-05-2010, 00:56   

lepiej zrobic i dopiero sprzedac jak chcesz miec czyste sumienie :P bo zawsze sie znajdzie ktos komu opchniesz bubla i nawet nie bedzie o tym wiedzial a jak sie dowie bedzie za pozno...
pytanie tylko czy warto??
 
 
kichotek 
Forumowicz

Auto: eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 50
Skąd: z kapusty
Wysłany: 17-05-2010, 06:36   

Furman89, Ale ja tak czy siak będe miał czyste sumienie. Napisałem "dobrze że go nie sprzedałem....... W tym zdaniu chodzi o to że jak misiek był na sprzedaż to sam nie wiedziałem że uszczelka padnie. Dlatego teraz sie ciesze że nikt go wtedy nie kupił bo na dzień dobry miałby problem. Za to teraz jak uszczelka jest w zasadzie zdiagnozowana to moge z czystym sumieniem go sprzedać informując o tym fakcie klienta. On kupiłby sobie misia powiedzmy 2000zł taniej i mógł zrobić uszczelke a ja miałbym pieniądze na zakup większego auta. Problem jest taki że raczej nikt go nie kupi te powiedzmy 2000zł taniej a jak mam go sprzedawać 4 czy 5 tyś taniej to wole zrobić uszczelke i sprzedać za kwote która mnie interesuje.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-05-2010, 11:27   

kichotek, Szkoda, że nie udało nam się spotkać pod Tesco. :cry:
Wszytko wskazuje na uszczelkę, podejżewam że w realu nie wymyślimy nic innego.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.