Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
KILKA TECHNICZNYCH PYTAń W/S CARISMY
Autor Wiadomość
jadu
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2006, 21:50   

Matejko napisał/a:
Hubeeert napisał/a:
jadu napisał/a:
2) coś mi piszczy z przodu w kołach (nie zawsze), jak lekko nacisnę pedał hamulca piszczenie ustaje ... czy to wina jakiegoś kurzu albo czegoś w tym stylu na tarczy

Blaszki w klockach - jak się nie mylę klocki Ci się kończą


ty no jak, jakby sie konczyly to przy hamowaniu tez by bylo slychac - jesli slychac i przestaje po wcisnieciu hamulca to beda prowadnice od klockow - tam sie lub syf zbierac, pewnie przy wymianie zamiast wszystko oczyscic dali smaru syf sie nazbieral i teraz klocek sie nie cofa jak powinien przez co trze podczas jazdy i piszczy - ogolnie nieszkodliwe ale wnerwiajace, ja wlasnie jestem po calkowitym przegladzie hamulcy ze smarowaniem tloczkow zaciskow prowadnic itp.

co do tych prowadnic poprostu musisz wyjac klocki i przeszlifowac papierkiem sciernym ok 100-150 prowadnice od klockow w jarzmie zacisku i na samych klockach, mozna dac smaru ale delikatnie i najlepiej jakiegos wysokotemperaturowego



czyli może to być przyczyną np po prostu zabrudzonych klocków ? np przez kurz ?
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 01-10-2006, 00:13   

Zmieszany ze smarem na prowadnicach
- tak,
czy moze to byc zwiazane z tandetnymi klockami, ktore sie juz skonczyly po 15tys. km
- tak,
czy moze to byc zwiazane z tymi dobrymi klockami, ktore kupilem ale ze czesto i ostro hamuje to sie skonczyly po 15tys. km
- tak, :mrgreen:
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
WOWA 
Mitsumaniak


Auto: EA5W by deejay
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 725
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 24-10-2006, 13:25   

Koleś miał podobny problem i się okazało że ma "zapieczone" zaciski, i nierówno pracowały, klocek od tłoczka był prawie zużyty, a drugi jeszcze w połowie dobry. Może to to. :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.