Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z Czujnikiem od blokady tylnego mostu
Autor Wiadomość
Plastik 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero II 2.5TD 92r SS krótki
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 26
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-10-2010, 17:40   

Faraonix napisał/a:
Rozlacza sie przy duzych predkosciach na kretych asfaltowych drogach. Tylko potem trzeba pewnie rozne czesci pozbierac i moze byc lekko utrudnione zalaczenie :D


Noo to tym bardziej muszę naprawić tę kontrolkę :D

Pozdr.
Łukasz
 
 
 
control2010 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 11
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-06-2011, 20:13   

WITAM, mam problem z napedami, jak jest wlaczony tylny naped swiecą tylne kontrolki i jest ok ale jak wlanczam naped na 4 kola przednie kontrolki migają razem z centralnym mechanizmem ,natomiast jest włącze centralny mechanizm róznicowy swieci na stałe, innym razem nie swiecą zadne kontrolki napedy działają ale nie działa blokada tylnego mostu, i tak na zmiane raz działaja kontrolki raz nie, i moje pytanie jest odnosnie tego czy to jeden czujnik czy moze wiecej?? i z tego co wyczytałem to kupowałes cały komplet takich czujników i chciałem zapytać jaki to koszt i gdzie to mozna dostać, z góry dziękuje za pomoc... aha i jeszcze jedno pytanie gdzie te czujniki wszystkie są?? dzięki pozdrawiam
_________________
control2010
 
 
bromba111 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 46
Skąd: kraków
Wysłany: 02-06-2011, 20:56   

Ktoś mi kiedyś powiedział że ten czujnik od centralnego dyfra jest niedostępny bez wyjęcia skrzyni bo też bym go wymienił, bo miga cały czas jak jest niezablokowany.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 03-06-2011, 00:22   

bromba111 napisał/a:
Ktoś mi kiedyś powiedział że ten czujnik od centralnego dyfra jest niedostępny bez wyjęcia skrzyni bo też bym go wymienił, bo miga cały czas jak jest niezablokowany.

Co to jest centralny dyfer? Chodzi ci o reduktor czy most. jeśli most to aby wymienić czujnik musisz wyjąć środek mostu.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
bromba111 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 46
Skąd: kraków
Wysłany: 03-06-2011, 17:10   

środkowa pomarańczowa kontrolka to jest dyfer międzyosiowy reduktor niema kontrolki
 
 
GIO4x4RUS 
Forumowicz

Auto: MMC DELICA(Space Gear4x4)2.8td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 62
Skąd: malbork
Wysłany: 09-06-2011, 23:09   

Mruganie lampek przednich kol moze byc od niesprawnego czujnika zalaczenia poloski przedniego mostu!Sprawdzic czujnik i kabelki do niego))))
_________________
Przed wlączeniem 4x4 wląc mózg!
MMC Delica,95r,2.8td,long,manual,SS,LSD _______________________
Sorry za moja polszczyzne...
 
 
 
Artur Maiło 
Nowy Forumowicz
Ponury żniwiarz

Auto: pajero II 2,8 td long 95r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 10
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-06-2011, 23:36   

gołąb napisał/a:
Tak, powinno go być słychać i to w miarę głośno-takie 2-3 sekundowe "wiercenie". Jak Ci silnik zagłusza, to powinno też działać no zgaszonym, tylko że na włączonym zapłonie...wiesz o tym, że blokada załącza się tylko na dwóch ostatnich przełożeniach dźwigni terenowej...?

Witam,
rozumiem więc że skoro włączyłem blokadę, to i muszę ją wyłączyć przyciskiem na desce ?
Może jest jakiś inny sposób ?
Pytam bo jestem początkującyi dopiero poznaje mozliwości Miśka w czasie napraw, w moim nie dział z przycisku (kontrolka równierz się nie pali) podłączyłemy ją więc na krótko z akumulatora dzisiaj aby sprawdzić .
Na krótko kompresor pompował z 3 sec, i wyłączył się.
I tak zostawiłem :biggrin:
Pozdr.
_________________
PZA
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 22-06-2011, 01:02   

Artur Maiło napisał/a:
rozumiem więc że skoro włączyłem blokadę, to i muszę ją wyłączyć przyciskiem na desce ?
Może jest jakiś inny sposób ?
Albo wyłączyć przyciskiem, albo zmianą napędów np. na 2H, a jeśli:
Artur Maiło napisał/a:
podłączyłemy ją więc na krótko z akumulatora dzisiaj aby sprawdzić
... i potym nie odłączyłeś to prędzej czy póżniej sama sie rozłączy z powodu uszkodzenia. :mrgreen:
 
 
Artur Maiło 
Nowy Forumowicz
Ponury żniwiarz

Auto: pajero II 2,8 td long 95r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 10
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-06-2011, 11:32   

rico.1 napisał/a:
Artur Maiło napisał/a:
rozumiem więc że skoro włączyłem blokadę, to i muszę ją wyłączyć przyciskiem na desce ?
Może jest jakiś inny sposób ?
Albo wyłączyć przyciskiem, albo zmianą napędów np. na 2H, a jeśli:
Artur Maiło napisał/a:
podłączyłemy ją więc na krótko z akumulatora dzisiaj aby sprawdzić
... i potym nie odłączyłeś to prędzej czy póżniej sama sie rozłączy z powodu uszkodzenia. :mrgreen:


Dzięki Rico,
nie ma to jak zgrzyt łamanego i miażdżonego żelastwa :mrgreen:
sprawdzę, na razie stoi na kanale......... :wink:
_________________
PZA
 
 
august74 
Nowy Forumowicz


Auto: pajero 2,5 td ,Pajero III 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 22
Skąd: Lublin
Wysłany: 19-07-2011, 19:08   

Witam

Koledzy nadal poszukuje czujnika do tylnego mostu , jeśli wiecie gdzie można

go zdobyć lub macie to dajcie znac.

august626@o2.pl
_________________

 
 
wiertnik 
Forumowicz

Auto: pinin shogun GDI 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 31
Skąd: Łomża
Wysłany: 12-09-2011, 13:02   

Faraonix napisał/a:
Rozlacza sie przy duzych predkosciach na kretych asfaltowych drogach. Tylko potem trzeba pewnie rozne czesci pozbierac i moze byc lekko utrudnione zalaczenie :D
.
Witam
Mam problem.Nie włącza mi się bieg 4H.Dzwignia pracuje prawidłowo,nie słychac żadnych odgłosów.Pozostałe biegi wchodzą elegancko.Czy to synchronizator? Słyszałem że jest tam jakaś sprężynka,która mogła się wyrobic.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.