Problem z Czujnikiem od blokady tylnego mostu |
Autor |
Wiadomość |
Plastik
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD 92r SS krótki
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 26 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-10-2010, 17:40
|
|
|
Faraonix napisał/a: | Rozlacza sie przy duzych predkosciach na kretych asfaltowych drogach. Tylko potem trzeba pewnie rozne czesci pozbierac i moze byc lekko utrudnione zalaczenie |
Noo to tym bardziej muszę naprawić tę kontrolkę
Pozdr.
Łukasz |
|
|
|
 |
control2010
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 11 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-06-2011, 20:13
|
|
|
WITAM, mam problem z napedami, jak jest wlaczony tylny naped swiecą tylne kontrolki i jest ok ale jak wlanczam naped na 4 kola przednie kontrolki migają razem z centralnym mechanizmem ,natomiast jest włącze centralny mechanizm róznicowy swieci na stałe, innym razem nie swiecą zadne kontrolki napedy działają ale nie działa blokada tylnego mostu, i tak na zmiane raz działaja kontrolki raz nie, i moje pytanie jest odnosnie tego czy to jeden czujnik czy moze wiecej?? i z tego co wyczytałem to kupowałes cały komplet takich czujników i chciałem zapytać jaki to koszt i gdzie to mozna dostać, z góry dziękuje za pomoc... aha i jeszcze jedno pytanie gdzie te czujniki wszystkie są?? dzięki pozdrawiam |
_________________ control2010 |
|
|
|
 |
bromba111
Forumowicz
Auto: Pajero II 2,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 46 Skąd: kraków
|
Wysłany: 02-06-2011, 20:56
|
|
|
Ktoś mi kiedyś powiedział że ten czujnik od centralnego dyfra jest niedostępny bez wyjęcia skrzyni bo też bym go wymienił, bo miga cały czas jak jest niezablokowany. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 03-06-2011, 00:22
|
|
|
bromba111 napisał/a: | Ktoś mi kiedyś powiedział że ten czujnik od centralnego dyfra jest niedostępny bez wyjęcia skrzyni bo też bym go wymienił, bo miga cały czas jak jest niezablokowany. |
Co to jest centralny dyfer? Chodzi ci o reduktor czy most. jeśli most to aby wymienić czujnik musisz wyjąć środek mostu. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
bromba111
Forumowicz
Auto: Pajero II 2,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 46 Skąd: kraków
|
Wysłany: 03-06-2011, 17:10
|
|
|
środkowa pomarańczowa kontrolka to jest dyfer międzyosiowy reduktor niema kontrolki |
|
|
|
 |
GIO4x4RUS
Forumowicz
Auto: MMC DELICA(Space Gear4x4)2.8td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 62 Skąd: malbork
|
Wysłany: 09-06-2011, 23:09
|
|
|
Mruganie lampek przednich kol moze byc od niesprawnego czujnika zalaczenia poloski przedniego mostu!Sprawdzic czujnik i kabelki do niego)))) |
_________________ Przed wlączeniem 4x4 wląc mózg!
MMC Delica,95r,2.8td,long,manual,SS,LSD _______________________
Sorry za moja polszczyzne...
 |
|
|
|
 |
Artur Maiło
Nowy Forumowicz Ponury żniwiarz
Auto: pajero II 2,8 td long 95r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011 Posty: 10 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 21-06-2011, 23:36
|
|
|
gołąb napisał/a: | Tak, powinno go być słychać i to w miarę głośno-takie 2-3 sekundowe "wiercenie". Jak Ci silnik zagłusza, to powinno też działać no zgaszonym, tylko że na włączonym zapłonie...wiesz o tym, że blokada załącza się tylko na dwóch ostatnich przełożeniach dźwigni terenowej...? |
Witam,
rozumiem więc że skoro włączyłem blokadę, to i muszę ją wyłączyć przyciskiem na desce ?
Może jest jakiś inny sposób ?
Pytam bo jestem początkującyi dopiero poznaje mozliwości Miśka w czasie napraw, w moim nie dział z przycisku (kontrolka równierz się nie pali) podłączyłemy ją więc na krótko z akumulatora dzisiaj aby sprawdzić .
Na krótko kompresor pompował z 3 sec, i wyłączył się.
I tak zostawiłem
Pozdr. |
_________________ PZA |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 22-06-2011, 01:02
|
|
|
Artur Maiło napisał/a: | rozumiem więc że skoro włączyłem blokadę, to i muszę ją wyłączyć przyciskiem na desce ?
Może jest jakiś inny sposób ? | Albo wyłączyć przyciskiem, albo zmianą napędów np. na 2H, a jeśli: Artur Maiło napisał/a: | podłączyłemy ją więc na krótko z akumulatora dzisiaj aby sprawdzić | ... i potym nie odłączyłeś to prędzej czy póżniej sama sie rozłączy z powodu uszkodzenia. |
|
|
|
 |
Artur Maiło
Nowy Forumowicz Ponury żniwiarz
Auto: pajero II 2,8 td long 95r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011 Posty: 10 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 22-06-2011, 11:32
|
|
|
rico.1 napisał/a: | Artur Maiło napisał/a: | rozumiem więc że skoro włączyłem blokadę, to i muszę ją wyłączyć przyciskiem na desce ?
Może jest jakiś inny sposób ? | Albo wyłączyć przyciskiem, albo zmianą napędów np. na 2H, a jeśli: Artur Maiło napisał/a: | podłączyłemy ją więc na krótko z akumulatora dzisiaj aby sprawdzić | ... i potym nie odłączyłeś to prędzej czy póżniej sama sie rozłączy z powodu uszkodzenia. |
Dzięki Rico,
nie ma to jak zgrzyt łamanego i miażdżonego żelastwa
sprawdzę, na razie stoi na kanale......... |
_________________ PZA |
|
|
|
 |
august74
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2,5 td ,Pajero III 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2010 Posty: 22 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19-07-2011, 19:08
|
|
|
Witam
Koledzy nadal poszukuje czujnika do tylnego mostu , jeśli wiecie gdzie można
go zdobyć lub macie to dajcie znac.
august626@o2.pl |
_________________
 |
|
|
|
 |
wiertnik
Forumowicz
Auto: pinin shogun GDI 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 31 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 12-09-2011, 13:02
|
|
|
Faraonix napisał/a: | Rozlacza sie przy duzych predkosciach na kretych asfaltowych drogach. Tylko potem trzeba pewnie rozne czesci pozbierac i moze byc lekko utrudnione zalaczenie | .
Witam
Mam problem.Nie włącza mi się bieg 4H.Dzwignia pracuje prawidłowo,nie słychac żadnych odgłosów.Pozostałe biegi wchodzą elegancko.Czy to synchronizator? Słyszałem że jest tam jakaś sprężynka,która mogła się wyrobic. |
|
|
|
 |
|