Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] "wyskakujaca" dwójka
Autor Wiadomość
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 26-06-2010, 21:42   

tomekrvf napisał/a:
Student napisał/a:
Bezwzględna wizywa w ASO jak nie chcą gadać to do PZM-tu po ocenę i skarżyć.

drelek napisał/a:
(podniesiona moc do 186 KM)
znaczy jak zrobimy program to możemy się spodziewać że skrzynia nam sie rozleci padną napędy i silnik wybuchnie a będzie to spowodowane większym o 50mb pompowaniem sprężarki i oczywiście jest to nasza wina nie producenta
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
drelek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander CWO 2,2 DID Instyle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-06-2010, 23:56   

rezon napisał/a:
niestety możesz spotkać się z hasłem "Nic nam Pan nie udowodni".
mam maila od pracownika dealera, w książce nic nie mam wpisanego, z drugiej strony jak oni mi udowodnią że coś wgrywałem??
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 27-06-2010, 00:16   

drelek napisał/a:
rezon napisał/a:
niestety możesz spotkać się z hasłem "Nic nam Pan nie udowodni".
mam maila od pracownika dealera, w książce nic nie mam wpisanego, z drugiej strony jak oni mi udowodnią że coś wgrywałem??
podłącza pod muta i sprawdzą licznik programowań
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 27-06-2010, 09:23   

[quote]będzie to spowodowane większym o 50mb pompowaniem sprężarki i oczywiście jest to nasza wina nie producenta

Zmieniasz warunki gwarancji pod którymi się podpisałeś odbierając auto.
Więc robisz to na własną ręke i odpowiedzialność.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 27-06-2010, 12:35   

Z całym poszanowaniem:
wyskakiwanie 2-ki nie jest skutkiem podniesienia mocy, nawet zużyte sprzęgło nie ma na to wpływu.
Moc może prowadzić do:
- wycięcia kół zębatych w skrzyni (nadal nie jest to wyskakiwanie) tylko brak biegu
- zużycia tarczy i docisku sprzęgła (trudniejsze wbijanie biegu lub niemożność wysprzęglania)
- zużycia łórzysk
- ukręcenia półosi
itd.
Nie widzę w tych opisach powodu wyskakiwania.
Wyskakuje dla tego ze jest coś krzywo, lub elementy w samej skrzyni (prowadnice, wodziki itd) odpowiedzialne za pozycjonowanie przekładni nie spełniają swej roli.

Oczywiście dealer będzie twierdził że to przez moc bo tak najłatwiej.
W Polsce to klient ma udowodnić swoja rację, chory kraj.
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 27-06-2010, 13:13   

Student, niestety ale tak jest szczególnie patrząc na działania MMC i dilerów z innymi markami jest dużo lepiej ,miałem każdy samochód z silnikiem diesla chipowany i w jednym nawet w geście dobrej woli dostałem nowy silnik a sterownik nie poszedł do żadnej analizy ,wszystko przebiegało zawsze sprawnie ,ale własnie klasę w takich przypadkach pokazuje gwarant a MMC o zachowanie z klasą nie posądzam.
Miałem okazje korespondować z człowiekiem z tej firmy i zawsze wychodziło że jest to moja wina ,nawet jak diler zrobił sobie dodatkową dziurkę żeby woda spływała :lol: :lol:
aha i żeby zaraz sie nie odezwały głosy pseudo specjalistów to w tym silniku zerwał się pasek rozrządu i stąd ta wymiana .
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 27-06-2010, 18:15   

Steff napisał/a:
Miałem okazje korespondować z człowiekiem z tej firmy i zawsze wychodziło że jest to moja wina ,nawet jak diler zrobił sobie dodatkową dziurkę żeby woda spływała :lol: :lol:

Czy tym człowiekiem z MMC był p.Jeżak
jak tak to jest człowiek który zna się na wszystkim
czyli na niczym
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
drelek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander CWO 2,2 DID Instyle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-06-2010, 20:16   

dzisiaj rozmawiałem ze znajomym mechanikiem, mówił że wyskakiwanie biegu to wina wodzika albo synchronizatora, a moc nie ma nic do tego. Na pewno podzielę się z Wami, efektami wizyt w ASO przegląd za 800 km.
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 27-06-2010, 21:48   

13zbyszek13 napisał/a:
Steff napisał/a:
Miałem okazje korespondować z człowiekiem z tej firmy i zawsze wychodziło że jest to moja wina ,nawet jak diler zrobił sobie dodatkową dziurkę żeby woda spływała :lol: :lol:

Czy tym człowiekiem z MMC był p.Jeżak
jak tak to jest człowiek który zna się na wszystkim
czyli na niczym
dokładnie ten człowiek
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 27-06-2010, 22:53   

A podobno Studen (t)ci nic nie wiedzą :lol: :lol: :lol:

Powodzenia
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 28-06-2010, 11:31   

Steff napisał/a:
dokładnie ten człowiek

Czyli w reklamacjach MMC pracuje jeden człowiek
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 28-06-2010, 15:48   

:D :D :D :D :D :D
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 28-06-2010, 17:30   

:shock: :D :shock: :D :shock: :D :shock:
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 28-06-2010, 18:37   

Student napisał/a:
Nie widzę w tych opisach powodu wyskakiwania.
chyba jednak coś jest
drelek napisał/a:
mam problem z wbiciem 2 oraz sporadycznie ślizgającym się sprzęgłem(podniesiona moc do 186 KM),
. Jak się ma problemy z wbiciem biegu to się zazwyczaj dociska aż wejdzie czyli także kosztem skrzywienia czegoś. podniesiona moc na pewno nie sprzyja normalnej pracy, a już na pewno dochodzeniu słusznych roszczeń od dealera, bo MMC na pewno odpisze o braku gwarancji mimo że to ich Autoryzowany dealer maczał palce w podnoszeniu mocy.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
K.K 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 30
Skąd: Stargard SZczeciński
Wysłany: 29-06-2010, 12:18   Re: "wyskakujaca" dwójka

drelek napisał/a:
Witam,
przeszukałem forum, ale nic nie znalazłem na temat wyskakującego biegu w outlanderze. Tak jak większość z użytkowników z silnikiem 2,2DID mam problem z wbiciem 2 oraz sporadycznie ślizgającym się sprzęgłem(podniesiona moc do 186 KM), ale od pół roku (jakieś 30tys km) dwójka zaczęła wyskakiwać sama z siebie, jak zgłosiłem to w serwisie to poinformowali mnie o tym ze jest problem z wbiciem 2 ale o wyskakiwaniu nikt nie słyszał, po serwisie przy 40 tys stwierdzili ze wszystko ok. Usterka cały czas występuję, najczęściej zdarza się w zakrętach, przed zakrętem redukcja z trójki na dwójkę maks 40 km/h i bieg w zakręcie wypada, to samo dzieję się na zjazdach do garaży w CH prędkość zjazdu na drugim biegu max 25km/h a bieg wypada. Co może być powodem "wyskakującej dwójki"???, dzieje się to tylko na tym biegu.


Witam, miałem taki problem u siebie przy ok 30 tyś, ale z piątym biegiem, a mianowicie na autostradzie przy zjazdach na zakrętach wyskakiwała mi piątka. oddałem auto do serwisu, rozebrali mi skrzynie i po miesiącu oddali mi sprawne auto. Oczywiście na ten okres zapewnili mi auto zastępcze.
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.