Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
jak się według was prowadzi Lancer Sedan?
Autor Wiadomość
marcin.lancer 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer Sedan 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 22
Skąd: Płońsk
Wysłany: 07-07-2010, 14:27   

Występuje tu już wątek o Nawigacji do lancera ale na marginesie naprawde navi media prezentuje sie lepiej niz orginał bo mialem okazje ogladac lancera z zamontowana nawigacja naprawde robi super wrazenie.
 
 
el_diablo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 240
Skąd: Puławy
Wysłany: 07-07-2010, 15:13   

gzesiolek napisał/a:
Ja osobiscie cenie sobie jazde lancerkiem w ostrych zakretach... a na odkrytych autostradach przy bocznym wietrze i koleinach, trzeba jednak kierownice trzymac "stanowczo" ;)


Z tym zgadzam. Gdyby jeszcze podsterowność była ciut mniejsza... ale i tak w zakrętach trzyma się nieźle.

Bastek77 napisał/a:
Układ kierowniczy daje duże czucie drogi


A z tym się nie zgadzam. Drogę wg mnie czuć słabo.
_________________
Lancer Sportback 1.8 Invite CVT - od ponad 10 lat
 
 
olosoft 
Mitsumaniak
02431/KMM


Auto: Sportback Instyle CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 223
Skąd: PL
Wysłany: 07-07-2010, 15:30   

el_diablo napisał/a:


Bastek77 napisał/a:
Układ kierowniczy daje duże czucie drogi


A z tym się nie zgadzam. Drogę wg mnie czuć słabo.


Widzę, że masz CVT i stąd pewnie masz takie odczucie. Też mam CVT na 18" (16" w zimie) ale prowadziłem też manuala na 16" i prowadził się lepiej (pewniej) ze względu na przeniesienie napędu a nie sam układ kierowniczy. W pojedynku 'coś za coś' i tak stawiam na CVT nawet za cenę gorszego wyczucia auta.
 
 
DjQuest 
Mitsumaniak


Auto: Lancer SD 1,5 Invite Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 188
Skąd: Miasto Kraków
Wysłany: 07-07-2010, 19:01   

Od Siebie tylko jedno, w zakrętach daje radę, ale fotele porażka :( .Dołożę też, że nierówności i koleiny aż za bardzo traci przyczepność i to mnie smuci :( , bo autko nowe.
 
 
olosoft 
Mitsumaniak
02431/KMM


Auto: Sportback Instyle CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 223
Skąd: PL
Wysłany: 08-07-2010, 10:03   

DjQuest napisał/a:
Od Siebie tylko jedno, w zakrętach daje radę, ale fotele porażka :( .Dołożę też, że nierówności i koleiny aż za bardzo traci przyczepność i to mnie smuci :( , bo autko nowe.


Fotele różnią się zależnie od wersji. Te pokryte tkaniną są niestety dosyć płytkie, fabryczne skórzane (nie obszywane wtórnie) są lepiej wyprofilowane i przez to mają znacznie lepsze trzymanie boczne. Jedne i drugie wymagają sporo kombinacji na początku, żeby zająć wygodną pozycję do jazdy.
 
 
marcin.lancer 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer Sedan 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 22
Skąd: Płońsk
Wysłany: 08-07-2010, 11:25   

ja ma zwykle fotele z tkaniny i uwazam ze sa wygodne, slyszalem kiedys duzo opini ze lancer meczy plecy przy dluzszej jezdzie ale sie z nia nie zgadzam. Lancer jest bardzo wygodny a jazda z tyłu to podobno bajka bo sam nie jezdze ale pasazerowie mówią :)
 
 
el_diablo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 240
Skąd: Puławy
Wysłany: 08-07-2010, 11:55   

olosoft napisał/a:
Widzę, że masz CVT i stąd pewnie masz takie odczucie. Też mam CVT na 18" (16" w zimie) ale prowadziłem też manuala na 16" i prowadził się lepiej (pewniej) ze względu na przeniesienie napędu a nie sam układ kierowniczy.


Coś w tym może być i charakterystyka przeniesienia napędu może wzmacniać to wrażenia braku czucia drogi. Faktycznie na śliskim i krętym lepiej jeździ mi się w trybie manual.
_________________
Lancer Sportback 1.8 Invite CVT - od ponad 10 lat
 
 
macior 
Mitsumaniak


Auto: Lancer1.8cvt'10,Micra1.0cvt00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: Kraków NH
Wysłany: 08-07-2010, 13:28   

niby tak, ale mozliwości zabawy i tak są ogeaniczone, z racji chociażby automatycznego wysprzęglania, tyle że to może lepiaj, że auto nie pozwala sobą na chama szarpać i charatac przeniacienia napędu brutalną jazdą
moim zdaniem automat jest dzieki temu trwalszy od manuala
_________________

 
 
baszek 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 48
Skąd: Z Internetu
Wysłany: 10-07-2010, 00:47   

Poruszałem już w innym wątku ten temat = moim zdaniem lancer jak na auto nie sportowe prowadzi się bardzo dobrze -- ale do naprawdę szybkiej jazdy ma troszkę za miękkie zawieszenie - zbyt duże przechyły boczne(przy większych prędkościach raczej nie można robić zbyt gwałtownych manewrów, do których przywykłem). No i tak jak ktoś tu zdążył zauważyć fotele nie trzymają zbyt dobrze przy takiej jeździe :-)
 
 
jac 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 & Triumph Ameri
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 299
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-07-2010, 18:16   

marcin.lancer napisał/a:
Występuje tu już wątek o Nawigacji do lancera ale na marginesie naprawde navi media prezentuje sie lepiej niz orginał bo mialem okazje ogladac lancera z zamontowana nawigacja naprawde robi super wrazenie.


Pomimo iz watek traktuje o czym innym pozwole sobie zadac pytanie: czy powodem instalacji uzadzenia audio w samochodzie za kilka tysiecy pln jest zrobienie wrazenia czy podwyzszenie jakosci? Czegos tutaj chyba nie do konca rozumiem ;-) wg. mnie jezeli chodzi o jakosc to RF zalatwia sprawe w 100% (wiem to z autopsji) natomiast jezeli chcemy miec zajefajnie wygladajacy zestaw z navi z nazwijmy to srednia jakoscia odsluchu to navi media jest oki.

Wracajac do topiku, porownujac Lancerka Sedana z moimi "najmlodszymi" poprzednikami to w Octavce II prowadzenie - tragedia, porownywalna jaksc w prowadzeniu mialem tylko w Avensis przy czym wydaje mi sie ze zakrety Lancerek bierze lepiej, w jednym z wczesniejszych postow ktos okreslil lancerka wg mnie rewelacyjnie i pozwole sobie go zacytowac: "Lancer trzyma sie drogi jak nienormalny" Jezeli natomiast pojawiaja sie jakies problemy w prowadzeniu to trzeba sprawdzic wywazenie i ilosc powietrza/cisnienia w kolach. Jeszcze jedno, do kazdego samochodu trzeba sie przyzwyczaic w moim przypadku na poczatku mialem wrazenie (w stosunku do Avensis) ze Lancerek jest cut za wysoki.
 
 
mazin 
Mitsumaniak
102 tys km przebiegu


Auto: Lancer SB '08 Inform
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 1218
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 11-07-2010, 22:39   

Co do navi,to polecam - znowu - pioneera z serii F. Mam używanego, kupionego na allegro za 1600 zł F9010BT + ramka za trochę ponad 200 z ebaya. Jak ktos koniecznie musi używać automapy, to da radę, mnie w zasadzie wystarcza "natywne" IGo w wersji 8,3, mapa Polski z grudnia 2009 (AM używałem raz). Do tego kamera cofania, wzmacniacz hertza i subwoofer własnej roboty z głośnikiem hertza i gwizdki z allegro (philipsy). Całość ok 4 kafle, gra o niebo lepiej niż fabryczny zestaw, nie gubi fal, łapie wszystkie FM-ki z okolicy i to na antenie ukrytej pod plastikiem na tylnej szybie, bo w miejscu anteny ma antenę CB; fajny korektor barwy brzmienia, mnóstwo opcji i ustawień. MP3 z płytek, USB i SD; DVD; Dvix i oczywiście CDA. Do tego świetny bluetooth parrota (wbudowany w pioneera). Szczerze polecam. Może nie wygląda tak jak dedykowane zestawy, ale paskudne nie jest, a gra naprawdę ładnie. Obsługa bardzo przyjemna, wszystko w zasadzie intuicyjnie, do instrukcji jeszcze nie zaglądałem. Na fabrycznych głośnikach jest całkiem nieźle, nie odczuwam potrzeby wygłuszania czy zmiany głośników.

Najpierw miałem nawigację przenośną
Potem jednak zastosowałem rozwiązani droższe, ale bardziej eleganckie

A co do prowadzenia, to naprawdę fajnie jest siedzieć na ogonie na krętych górskich dróżkach różnym audicom czy beemkom - i choć odchodzą mnie na prostych, to na zakrętach "wymiękają" ;-) Warunek oczywiście - idealne wyważenie kół, prawidłowe ciśnienie, to auto naprawdę jeździ "jak po sznurku". Przy bocznym wietrze nie jest gorzej niż np. w corolli, która była bardziej miękka. Miała swoje zalety (ogólnie jakość i bezawaryjność, tudzież spalanie 7,4 w mieście, 5,6 na trasie), ale zawieszenie lancer ma zdecydowanie lepsze - tu się czuje frajdę z jazdy ;-) )).
_________________
Piszę poprawnie po polsku (no, staram się).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.