 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przestawiony rozrząd i zatarta pompa chłodzenia w 4G63 |
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 16-10-2006, 07:04
|
|
|
adams12, to moja metoda - najlepsza i najprostsza, ale..... w dohc nieskuteczna bo nie masz możliwości zdjęcia koła pasowego z wału przed odkręcaniem głównej śruby.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-10-2006, 07:39
|
|
|
juz poprawione! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-10-2006, 13:36
|
|
|
ew. tak, jak robiłem w Colcie - klucz udarowy zrobiłem z rozrusznika:
zakładasz nasadkę na tą śrubę na wale, dajesz długi klucz 1/2 cala i zapierasz np. o ściankę grodziową, wyciągasz bezpiecznik ECI (żeby nie odpalił) i robisz dosłownie strzał z rozrusznika - puści |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 16-10-2006, 15:54
|
|
|
Bartek Twoje metody sa ciekawe ale brak mi choćby klucza udarowego wiec najbardziej mi spasowała odp adams'a i jak sie powiedzie(a na to licze) to sie chociaz punktem - pomógł, odwidzięcze )
Krzyżak a Twoja propozycje to wykorzystam na końcu jak juz nic nie pomoze, a to dlatego ze zastanawiam sie co sie stanie jak mi sie śruba odkręci i silnik siłą rozpędu z rozrusznika zachaczy o zarowy które są obecnie luźne bo bez paska.
I jeszcze jedna sprawa własnie opisu odkręcenia tej problematycznej sruby brakuje mi na Twojej stronie, jezeli to nie będzie problemem do spoko by było jakyś to uzupełnił bo wtedy zbędne by były powyższe posty
Dzięki za pomoc Zaraz ide kombinować ... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-10-2006, 16:06
|
|
|
no ja tak odkręcałem - w Colcie, ale ze starym paskiem założonym, więc nie było problemu - może załóż poprawnie pasek (chyba dasz radę przesunąć napinacz? bo dolną osłonę zdejmiesz po zdjęciu tego szerszego koła pasowego) i potem spróbuj tej metody |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 31-10-2006, 09:14
|
|
|
Ciąg dalszy moich przygód....
Z braku czasu oddałem Misia do mechanika i dzis odebrałem głowice od niego niestety ma uszkodzone 3 zawory i jedno gniazdo.Do tego jeszcze pewnie cos wyjdzie ze bedzie nie tak.
Wiec mam do wyboru albo ja regenerować lub kupić jakąs inną dobra.
Zastanawiałem sie tak na szybko nad tymi:
http://www.allegro.pl/ite...0_16v_4g63.html
http://www.allegro.pl/ite...on_glowica.html
z tym ze ta z wersji turbo to chyba nie pasuje do mojego silnika? Nie wiem.
Przypomne za mam 4g63 dynamic.
A co do regeneracji czy ktos z Was juz robił to i jakie są mniej wiecej koszty?
I jezeli macie na zbyciu dobra głowice to dajcei znać.
[ Dodano: 31-10-2006, 21:52 ]
Byłem dziś w firmie zajmującej sie regenracją i lekko mnie zszokowali ok 1100zł za naprawę głowicy, wiec zaczałem poszukiwania używanej.
A co do tej z wersji turbo to jak tak patrze na ta swoją i na tą na zdjęciach to nie widze różnicy... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|