Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przestawiony rozrząd i zatarta pompa chłodzenia w 4G63
Autor Wiadomość
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 16-10-2006, 07:04   

adams12, to moja metoda - najlepsza i najprostsza, ale..... w dohc nieskuteczna bo nie masz możliwości zdjęcia koła pasowego z wału przed odkręcaniem głównej śruby....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-2006, 07:39   

juz poprawione! :mrgreen:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-10-2006, 13:36   

ew. tak, jak robiłem w Colcie - klucz udarowy zrobiłem z rozrusznika:
zakładasz nasadkę na tą śrubę na wale, dajesz długi klucz 1/2 cala i zapierasz np. o ściankę grodziową, wyciągasz bezpiecznik ECI (żeby nie odpalił) i robisz dosłownie strzał z rozrusznika - puści
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 16-10-2006, 15:54   

Bartek Twoje metody sa ciekawe ale brak mi choćby klucza udarowego wiec najbardziej mi spasowała odp adams'a i jak sie powiedzie(a na to licze) to sie chociaz punktem - pomógł, odwidzięcze ;) )

Krzyżak a Twoja propozycje to wykorzystam na końcu jak juz nic nie pomoze, a to dlatego ze zastanawiam sie co sie stanie jak mi sie śruba odkręci i silnik siłą rozpędu z rozrusznika zachaczy o zarowy które są obecnie luźne bo bez paska.
I jeszcze jedna sprawa własnie opisu odkręcenia tej problematycznej sruby brakuje mi na Twojej stronie, jezeli to nie będzie problemem do spoko by było jakyś to uzupełnił bo wtedy zbędne by były powyższe posty ;)

Dzięki za pomoc :) Zaraz ide kombinować ...
_________________

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-10-2006, 16:06   

no ja tak odkręcałem - w Colcie, ale ze starym paskiem założonym, więc nie było problemu - może załóż poprawnie pasek (chyba dasz radę przesunąć napinacz? bo dolną osłonę zdejmiesz po zdjęciu tego szerszego koła pasowego) i potem spróbuj tej metody
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 31-10-2006, 09:14   

Ciąg dalszy moich przygód....

Z braku czasu oddałem Misia do mechanika i dzis odebrałem głowice od niego niestety ma uszkodzone 3 zawory i jedno gniazdo.Do tego jeszcze pewnie cos wyjdzie ze bedzie nie tak.
Wiec mam do wyboru albo ja regenerować lub kupić jakąs inną dobra.

Zastanawiałem sie tak na szybko nad tymi:

http://www.allegro.pl/ite...0_16v_4g63.html

http://www.allegro.pl/ite...on_glowica.html

z tym ze ta z wersji turbo to chyba nie pasuje do mojego silnika? Nie wiem.
Przypomne za mam 4g63 dynamic.

A co do regeneracji czy ktos z Was juz robił to i jakie są mniej wiecej koszty?
I jezeli macie na zbyciu dobra głowice to dajcei znać.

[ Dodano: 31-10-2006, 21:52 ]
Byłem dziś w firmie zajmującej sie regenracją i lekko mnie zszokowali ok 1100zł za naprawę głowicy, wiec zaczałem poszukiwania używanej.
A co do tej z wersji turbo to jak tak patrze na ta swoją i na tą na zdjęciach to nie widze różnicy...
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.