 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 03-06-2007, 23:52 |
[CK1A 1.3] problem z kontrolkami drzwi i świateł :P |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej C. [Usunięty]
|
Wysłany: 11-05-2007, 19:58
|
|
|
Jaosh napisał/a: | zrobiem tak jak mówisz/ niestety w dalszym ciągu nie działa , krańcówka zdaje sie być dobra |
Witam.
U mnie po przeczyszczeniu styków w krańcówce problem zniknoł, a sprawdzałeś bezpieczniki?
Co do kontrolek, to jeżeli chodzi Ci o te kontrolki które znajduja sie wewnątrz wskaźnika poziomu paliwa, to są trzy; od otwartych drzwi, od świateł drogowych i od rezerwy paliwa.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
qpal
Forumowicz Mariusz
Auto: SEAT IBIZA 6L FR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 130 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 11-05-2007, 22:28
|
|
|
Od krańcówki tej przy dżwiach kierowcy odchodzą 2 kabelki. Ten gróbszy bodaj że czarny z czerwonym paskiem idzie na oświetlenie a ten cieńszy na kontrolkę na desce i buczek. oba kable są zmostkowane na krańcówce, a ta po otwarciu dżwi łączy je z masą nadwozia, poprzez śróbkę która ja trzyma. WD-40 powinno pomóc. Zazwyczaj śniedzieją styki w samej krańcówce ( od wilgoci ) albo rdzewieje śróbka, i nie ma dobrej masy. |
|
|
|
 |
Mr_Mar [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2007, 09:47
|
|
|
Witam !
Nie zrozumieliśmy się Chodzi mi o to jak rozebrać samą krańcówkę ażeby przeczyścić styki
(pierwsza od prawej)
Pozdrawiam ! |
|
|
|
 |
qpal
Forumowicz Mariusz
Auto: SEAT IBIZA 6L FR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 130 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 14-05-2007, 10:58
|
|
|
Sposób 1 - Latwiejszy:
- zdejmij gumę i po trzpieniu wtryśnij WD-40, poruchaj trzpieniem, jeszcze raz WD, poruszaj, zmontuj w kol. odwrotnej, sprawdź czy działa.
Sposób 2 - skomplikowany:
- Rozmontuj krańcówkę, jak jej się dobrze przyjżysz, to zobaczysz że jest na zatrzaski. UWAGA! jeśli nie masz wprawy i nerw, nie rydzykuj! Metoda 1 jest na 80% skuteczna |
|
|
|
 |
Mr_Mar [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2007, 12:17
|
|
|
Qpal danke ! Nie będe jej rozbierał - już próbowałem i się chyba kurna zaspawało... Dam znać jakie będą efekty.
Pozdrawiam ! |
|
|
|
 |
|
|