Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
sigma szarpie pomocy!!!
Autor Wiadomość
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 11-08-2010, 21:05   

Zmienić mechanika...ewentualnie samochód...nie wiem dokładnie co zrobił, ale to co opisujesz wygląda na to że bardziej zajmuje sie zaklinaniem rzeczywistości niż naprawami... :|
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 11-08-2010, 23:40   

Widać kolega ma typowego mechanika od brania pieniedzy, a nie od napraw. Jak tak strzela w dolot to z przepływki może dużo nie zostać.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Rajek 
Forumowicz
fajek


Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 182
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-08-2010, 08:22   

wojtas021180 napisał/a:
Jak tak strzela w dolot to z przepływki może dużo nie zostać.


A co to za przypadek? Normalny strzał? Jak strzela to chyba w drugą stronę, od dolotu do przepływki w kolektor?

Co to może być?
_________________

 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 12-08-2010, 09:28   

Cytat:
Jak strzela to chyba w drugą stronę,


Raczej nie. :wink:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
Ostatnio zmieniony przez wojtas 12-08-2010, 09:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 12-08-2010, 09:30   

Napewno nie. :wink:
_________________
Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 12-08-2010, 20:31   

Łukasz napisał konkretnie - najpierw sprawdź samochód na benzynie - ustaw wszystko na pb a potem zapodaj gaz ...bo w takim przypadku trudno będzie to stwierdzić ...no i jeżeli wali ci w przepływkę to logiczne że już siadła, samochód mocy nie będzie miał - będzie kichał i prychał delikatnie przy wkręcaniu się na obroty .A jezeli przepływka siadła to logiczne że sonda nie dostanie sygnału na temat porcji powietrza ...łukasz zapodał linka na temat sond
vic też bym sprawdził jak i wszystko co związane z układem dolotowym.
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 12-08-2010, 21:30   

Jeśli miałeś wcześniej kichania ściągnij gumę dolotu do ssącego rozciągnij i dokładnie obejrzyj mogła pęknąć i wtedy silnik właśnie się tak zachowuje szarpie i lubi kichnąć Pozdrawiam
 
 
bartez9 
Nowy Forumowicz
bartez9

Auto: SIGMA 94r. 3.0 v6 12v automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 13
Skąd: Włocławek
Wysłany: 13-08-2010, 16:13   

Wielkie dzieki za pomoc! Dzisiaj sprawdze cała gume.
Pozdrawiam!
 
 
Zbigi 
Mitsumaniak


Auto: Renault Talisman TCE 1.6 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 210
Skąd: Milanówek
Wysłany: 13-08-2010, 19:36   

Sprawdź koniecznie EGR. Jak jest coś z nim nie tak to może chodzić na jałowym jakby wypadały zapłony :!:
 
 
bartez9 
Nowy Forumowicz
bartez9

Auto: SIGMA 94r. 3.0 v6 12v automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 13
Skąd: Włocławek
Wysłany: 16-08-2010, 16:58   

co to jest EGR? Może to glupie ale nie wiem. Byłem u innego mechanika ktory siedzi w amerykoncach i zna sie na silnikach w ukladzie V Powiedzial ze na 99% to czujnik polozemia wału. Co sazicie na ten temat? Najśmiszeniejsze jest to ze ten czujnik nie jet dostepny w zadnym sklepie tylko w serwisie kosztuje 1000zl. Moze ktos z Was mogłby mi pomóc? Może bedzie pasował od innega auta.
Pozdrawiam!!!
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 16-08-2010, 20:38   

gosciu.. czujnik można kupić dużo taniej.. Ja się dołączę do kolegów - idź do prawdziwego mechanika.. poważnie.. nie wiem do kogo chodzisz i jakich magików słuchasz.. bartek z tego forum jest się zna - poszukaj.. jest mase ludzi w okolicy. generalnie nie wierz zaklinaczom bo wydasz pieniadze i zamiast satysfakcji to będziesz miał pusty portfel i wrak. Byli tacy co nie słuchali tu na forum - poczytaj - zobacz co z tego wyszło.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-08-2010, 21:40   

oryginalny czujnik położenia wału kosztuje u Japaneze ok. 500 zł, używki dużo taniej
gdy ten czujnik padnie auta nie da się odpalić a po 5 sek. kręcenia zaświeca się Check Engine
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 16-08-2010, 22:38   

Krzyzak napisał/a:
oryginalny czujnik położenia wału kosztuje u Japaneze ok. 500 zł, używki dużo taniej
gdy ten czujnik padnie auta nie da się odpalić a po 5 sek. kręcenia zaświeca się Check Engine


W 12V jest w aparacie zapłonowym tak przy okazji.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 16-08-2010, 23:28   

Kolego dlaczego nie skorzystasz z podpowiedzi które otrzymaleś od forumowiczów, tylko jeździsz po jakiś magikach. Z twojego opisu wynika, że posiadasz 12 zawodową wersję silnika. A ta nie posiadaką takiego czujnika. Tak jak wcześniej napisał Łukasz.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
Ostatnio zmieniony przez wojtas 16-08-2010, 23:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
bartez9 
Nowy Forumowicz
bartez9

Auto: SIGMA 94r. 3.0 v6 12v automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 13
Skąd: Włocławek
Wysłany: 16-08-2010, 23:32   

Moj odpala ładnie i nacieplym i na zimnym czasami tylko za drugim razem. Mam naprawde problem bo szkoda mi tego auta meczyc z tym szarpiacym silnikiem od tego zdarza mu sie strzelic. Jak go kupilem na gazie palil sie check. jak zgasl kiedy jechalem na gazie zaczely sie dziac te historie. Moj problem jest taki ze we wloclawku gdzie mieszkam nie ma porzadnego mechanika a jak uslysza o tym aucie to nawet nie chca podchodzic. Moze doradzicie mi gdzie mam jechac zrobilbym sobie nawet jakas wycieczke gdyby ktos chcial mi pomoc.Jesli znacie kogos takiego prosilbym o kontakt do niego Bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam!

[ Dodano: 16-08-2010, 23:38 ]
Jedno mnie jeszcze zastanawia. dlaczego na benzynie objawy sa mniej wyczuwalne. na gazie ma duzo mniej mocy jesli mu wlacze klime to ciezko ma podjechac po gorke...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.