Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie polecacie auto do 10k?
Autor Wiadomość
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 16-08-2010, 08:45   

Endrjus napisał/a:
Słyszałem, że w Xsarze jest również dobrze (może źle słyszałem).
Nie miałbym odwagi twierdzić czegoś takiego ;) Xantia i Xsara to przepaść.
Endrjus napisał/a:
Aha, pękające kratki nawiewów w 206 to też norma, wiem z autopsji.
No widzisz... W dwóch 206 nigdy żadna mi nie pękła. W Xsarze szwagra sam jedną złamałem, a w sumie złamane zostały 3 razy. W porównaniu z Xsarą to 206 ma pancerne nawiewy :)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 16-08-2010, 13:13   

Kolega w 206 po 50 tys musiał wymienić całe zawieszenie.
co wy koledze próbujecie wmówić.
206 jest tylko ładna.

http://otomoto.pl/mitsubi...-C14428181.html

http://otomoto.pl/mitsubi...-C14190410.html

http://moto.allegro.pl/it...2002_klima.html

Honde cięzko kupić powyżej rocznika 2000

http://moto.allegro.pl/it...uki_baleno.html

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C13743716
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 16-08-2010, 13:29   

Morfi napisał/a:
Kolega w 206 po 50 tys musiał wymienić całe zawieszenie.
Wszystko zależy od tego jak się jeździ i po czym się jeździ. Ja na przykład przez 140 tyś wymieniłem 2 razy prawy wahacz i 6 razy simerbloki. Z tyłu tylko raz wahacze. Biorąc pod uwagę ceny tych części to naprawdę niski koszt eksploatacji.
Wszystkie francuzy wymagają tego żeby jeździć nimi jak samochodem, a nie jak ciągnikiem rolniczym. Na dziurach się zwalnia, bo jak się nie zwalnia to się naprawia zawieszenie :) Jesli chodzi o stabilność na drodze to 206 bije na głowę lancery, colty, MSS i Carismy. Trzeba się tylko przyzwyczaić do jej lekkich przechyłów, bo 205 była sztywniejsza i mi to bardziej odpowiadało. Naprawdę warto od czasu do czasu zapłacić za remont zawieszenia, które jest o niebo lepsze (jeśli chodzi o trzymanie się drogi) niż u konkurencji. Poza tym z wiekiem ten samochód bardzo wolno traci na wartości, a że jest popularny to łatwiej go odsprzedać ;)

Zwróć uwagę na wyposażenie. Colt w tej cenie tego nie ma :) :
http://moto.allegro.pl/it...a_cukierek.html

http://moto.allegro.pl/it..._solardach.html

http://moto.allegro.pl/it...an_idealny.html

Zwracam uwagę że 206 ma bardzo przydatną przy małym dziecku funkcję odłączenia airbaga pasażera. Kiedy to się pojawiło w Mitsubishi ? W Colcie to chyba dopiero w następnej generacji :P
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24363
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-08-2010, 13:50   

Morfi napisał/a:
206 jest tylko ładna

jak dla kogo - dla mnie peżoty to stylistyczne szkarady (prócz 406, który jest bardzo ładny)
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-08-2010, 13:56   

A ja nie zgodzę się ze złą opinią na temat xsary. Mój ojciec ma taką z 1998 r. od nowości i przez te 12 lat nie było z nią żadnych większych problemów. Do tej pory było wymienione sprzęgło po ok 90kkm i amortyzatory (po ponad 100kkm bardziej dla zasady niż z konieczności-ale komplet KYB kosztował poniżej 400zł). Poza tym kilka gumek w zawieszeniu oraz typowo eksploatacyjnie tarcze/klocki/oleje itp. Wymieniany był też akumulator po 10latach. Ojciec nie szanuje aut i nie potrafi o nie dbać ale to autko sprawuje się wyśmienicie. Pomimo parkowania pod chmurką nie ma nawet grama rdzy (nawet na rysie do gołej blachy zrobionej 11 lat temu...).

Z wad tego auta muszę wymienić trwałość wnętrza, podłokietniki na drzwiach rozpuściły się od słońca już po roku, popękał też fotel kierowcy ale mój stary waży coś między 120-130kg.

Silnik to 1,6 8 zaworowy 90KM, osiagami nie grzeszy (11,5 do 100) ale za to niewiele pali, w mieście spokojnie 8l wystarcza a na trasie wystarczy mu nawet 5l/100km.
 
 
 
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 16-08-2010, 16:15   

A może Carisma? ;)
 
 
Cezar 
Mitsumaniak
Veni, Vidi, Vici


Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 7812
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16-08-2010, 17:12   

enanthate, :arrow:
adik1111 napisał/a:
Poszukuję auta w granicach 10k, chodzi o to, żeby było dość małe, ale żwawe i ładnie wyglądało.

Carisma nie jest raczej malym autem :wink:
206 jest mala i fajna, silnik 1.4 jak sie go podkreci to nawet jest 'dynamiczny' :P :lol:
_________________
Mitsubishi Carisma '99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 :cry:
Mitsubishi Colt '93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009
Mitsubishi Galant '98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - 01.09.2015
Daewoo Matiz '00 22.07.2013 - 11.11.2016
Ford Focus '99 13.10.2015 - 05.06.2019
Ford Mondeo Panther Black Titanium X 17.05.2019 - ...
Polski Fiat 125p '80 1.5 12.1980 - ...

______________EA5A & EA2A
 
 
 
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 16-08-2010, 17:43   

Dla mnie Carisma jest małym samochodem...
 
 
romero 
Mitsumaniak


Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 629
Skąd: Łomianki
Wysłany: 16-08-2010, 20:12   

viader napisał/a:
Do tej pory było wymienione sprzęgło po ok 90kkm i amortyzatory (po ponad 100kkm bardziej dla zasady niż z konieczności-ale komplet KYB kosztował poniżej 400zł). Poza tym kilka gumek w zawieszeniu oraz typowo eksploatacyjnie tarcze/klocki/oleje itp. Wymieniany był też akumulator po 10latach.


Tak się zastanawiam czy Ty sam wierzysz w to co napisałeś ???????????????????
_________________

 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 16-08-2010, 20:19   

viader napisał/a:
Do tej pory było wymienione sprzęgło po ok 90kkm
Jeszcze nie miałem auta w którym wymieniałbym sprzęgło wcześniej niż 140 tyś km (miasto), a przeważnie jakieś 160-180 tyś. Więc wynik raczej mierny nawet jak na Valeo (które w tamtych czasach było całkiem dobre).
viader napisał/a:
Pomimo parkowania pod chmurką nie ma nawet grama rdzy (nawet na rysie do gołej blachy zrobionej 11 lat temu...).
To jest akurat duży plus grupy PSA z lat 80-00. Ocynk był potężny i nic nie rdzewiało.
viader napisał/a:
Silnik to 1,6 8 zaworowy 90KM, osiagami nie grzeszy (11,5 do 100)
Niezły. Ja pisałem o 1,4, który w starszym, mniejszym bracie (Saxo) i młodszym mniejszym bracie (C2) sprawuje się nieźle, a z Xsarą sobie nie radził. Zwłaszcza te padające cewki i lejące uszczelniacze. Ale w porównaniu z C5 to Xsara może uchodzić za wzór niezawodności :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-08-2010, 21:39   

Mimo wszystko jak na 12 lat eksploatacji to usterek niewiele. I nie mam potrzeby nic zmyślać, widać niektórzy lepiej znają moje auto (też nim jeździłem) niż ja...A co do awarii sprzęgła to dużo droższe i nowsze auta mają z nimi o wiele większe problemy, zresztą muszę przyznać, że jak się uczyłem jeździć to je kilka razy spaliłem tak, że aż chmury dymu były...

Auta każdej marki się psują ale xsara jest przy tym tania w naprawach a buda, której się ruda nie ima to bardzo duża zaleta. Poza tym można kupić młode roczniki za bardzo małą kasę, co też jest plusem...
 
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 16-08-2010, 22:24   

Zdecydowanie Clio II faza 2 czyli od 2001 r.
z silnikiem 1.6 16v DOHC lub 1.4 16v DOHC lub 1.2 16v SOHC.

Known issue:
- w 1.4 i 1.6 jeżeli na świecach siedzą jeszcze cewki WN Sagem to raczej na pewno będzie trzeba je wymienić na Beru lub Denso
- pocące się uszczelnienie wybieraka w skrzyni biegów
- delikatne plastikowe elementy mechanizmu el. szyb

Zalety:
- nie rdzewieje (w newralgicznych miejscach dwustronny ocynk)
- dobre silniki (również do LPG), zapewniające przyzwoite osiągi
- świetne lampy
- wysokie bezpieczeństwo bierne
- przeważnie nie mniej niż 4 poduchy i sporo elektryki
- duży wybór egzemplarzy oraz tanie części (np. kompletny wahacz ~80 zł)
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Endrjus 
Forumowicz

Auto: Co rusz inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 155
Skąd: łódzkie
Wysłany: 16-08-2010, 23:24   

i brzydkim. Kiedyś byłem zainteresowany zakupem takiego auta ale dałem sobie spokój na myśl o tym, że będę musiał codziennie na nie patrzeć. Przód w e11 sprzed liftingu jest straszny.

Jeśli jesteśmy przy Toyocie to może Paseo? W miarę sportowa stylistyka połączona z ekonomią i niezawodnością.
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 17-08-2010, 00:36   

Endrjus napisał/a:

Jeśli jesteśmy przy Toyocie to może Paseo? W miarę sportowa stylistyka połączona z ekonomią i niezawodnością.

jestem ZA
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 17-08-2010, 07:25   

Co do trzymania się drogi przez 206 :D
http://www.youtube.com/watch?v=ocFwCuTxzhw


Wg mnie Clio 2 to całkiem niezły wybór :wink:

Ew mazda 323.
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.