 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.8 TD] nowa rama do pajero II |
Autor |
Wiadomość |
f04
Mitsumaniak f04

Auto: Pajero II 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Gru 2008 Posty: 60 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-10-2018, 19:33
|
|
|
Trochę odgrzewany stary kotlet i dawno mnie tu nie było ale wróciło Pajero II.
Chciałbym odnowić ramę. Wiem co i jak itp ale chciałbym aby było szybciej kupić 2 ramę zrobić i założyć. Tak, wiem Vin itp, są tabliczki zastępcze, nowy Vin też można nadać.
Czy rama z Pajero sport pasuje do wersji II? |
_________________ Pozdrawiam Adam f04.
 |
|
|
|
 |
Mirek1275
Forumowicz Mirek1275

Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Paź 2010 Posty: 142 Skąd: Świdwin
|
Wysłany: 18-10-2018, 22:25
|
|
|
f04 napisał/a: | Trochę odgrzewany stary kotlet i dawno mnie tu nie było ale wróciło Pajero II.
Chciałbym odnowić ramę. Wiem co i jak itp ale chciałbym aby było szybciej kupić 2 ramę zrobić i założyć. Tak, wiem Vin itp, są tabliczki zastępcze, nowy Vin też można nadać.
Czy rama z Pajero sport pasuje do wersji II? |
Z tego co wiem to musi być od Pajero II, w dodatku z uwzględnieniem wersji silnikowej. |
_________________ Jest dobrze |
|
|
|
 |
Marek81 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-07-2019, 10:06
|
|
|
Witam, mam do was pytanie w sprawie oceny stanu ramy. Chciałem ostatnio kupić Pajero II ale jedna rzecz mnie zawsze zniechęcała. Otóż z zewnątrz rama wyglądała ładnie, niektóre egzemplarze miały w pełni czytelny VIN, jednak wystarczyło włożyć palec przez otwór inspekcyjny i na dnie profilu mamy leżały płytki rdzy, czasami dało się oderwać spory kawałek od wewnętrznej strony ścianki profilu.
Czy takie egzemplarze to już tylko do dojeżdżenia? Czy coś się z taką ramą da zrobić?
Pytam ponieważ auto jest naprawdę ładne, nawet drzwi mają idealne spody, ale oczywiście idąc w las bardziej ciemno i w nadkolach dziury, spod nakładek błotników też coś gdzieniegdzie wypadnie choć jeszcze nie wylazło na światło dzienne. Auto jest z komisu więc tradycyjnie wszystko zapaćkane bitexem (nawet wahacze, końcówki drążków) wiec jak się nie dotknie to się człowiek nie dowie.
Silnik, skrzynia napędy pracują cicho, wszystko działa. I już nawet byłem skłonny kupić (17tys zł) i robić ale jak z ramy zacząłem przez otwory inspekcyjne wyciągać rdzawe chipsy to odpuściłem.
Czy taką ramę trawi już rak i tylko czekać aż pęknie na skutek osłabienia przekroju? Co o tym sądzicie? Warto się w to ładować czy odpuścić? W vitarce z Włoch miałem ramę w stanie idealnym zarówno na zewnątrz jak i w środku, stąd wysokie wymagania.
PS. Gdzie szukać pajero żeby kupić dobre? Obejrzałem już tyle 3.0V6, w różnym przekroju cenowym. Za 6tys rama tragedia a buda z braku wsporników osiadała na ramie.
10tys auto do jazdy, zewnętrznie rama ok widać że ktoś piaskował ale w środku garść luźnej rdzy i spód budy prosił o reperaturki.
17tys (wyjściowo 18,9) auto do jazdy, czyste, ciche, wszystko działa, napędy, silnik, skrzynia powiedziałbym super. Nawet spody drzwi pomijajac klapę bagaznika były idealne. Ale mimo iż rama zewnętrznie wyglądała doczyszczenia i zabezpiecznia, to w środku znane z egzemplarza za 10 rdzawe chipsy, choć mniej. Czy za takie auto warto jest płacić 17tys? Wg mnie 10max a reszta to renowacja. |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 28-07-2019, 12:21
|
|
|
Nie ma dwudziestoletniego auta z czystym wnętrzem ramy; ważne, by jej konstrukcja z węzłami nośnymi była bezpieczna. Dla oceny, doświadczonemu blacharzowi wystarczy młotek i kilka otworów kontrolnych. Przy ocenie pozytywnej, po zakupie, należy zachować stan aktualny poprzez właściwą antykorozję - są firmy, które to robią odpowiedzialnie.
Niestety, przy zakupie komisowym... jazda do blacharza może być problemem. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
pit44
Nowy Forumowicz
Auto: 3xPajero 2.5 / 2.8 / 3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Wrz 2018 Posty: 23 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 31-07-2019, 09:45
|
|
|
Witam
Jeżeli chcesz kupić terenówkę z ramą w stanie idealnym to tylko salon,cała reszta będzie miała wady.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Dżooony
Nowy Forumowicz
Auto: VW Caddy, Pajero 2 3.0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2019 Posty: 2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-04-2020, 21:23
|
|
|
Cześć
Chciałbym odświeżyć temat i się upewnić na 100%.
Czy ramy 2,5 TD i 3.0 V6 są identyczne? Szykuje się do wymiany ramy, chyba nie ma sensu starej naprawiać i chciałbym mieć pewność, że 2,5 TD będzie pasować do mojej 3.0 V6. Nie trzeba zmieniać łap nawet od silnika?
Dziękuję i pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bugson
Nowy Forumowicz
Auto: GTek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 1 Skąd: Kr-ce
|
Wysłany: 10-02-2021, 21:00
|
|
|
Czy na chwilę obecną są gdzieś dostępne nowe ramy do pajero II 3,5v6 manual? Gnije ten parch na potęgę, łatana była wielokrotnie i nr dawno już nie ma, ale strasznie go lubię i trza to uratować. Był bym bardzo wdzięczny za jakiś namiar. Przydałoby się też jakieś reparaturki nadkoli ale to pewnie trzeba sobie samemu wyklepać. |
|
|
|
 |
marcins88
Nowy Forumowicz
Auto: PAJERO II 3.0 V6 LONG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2023 Posty: 2 Skąd: WROCŁAW
|
Wysłany: 02-12-2023, 13:29
|
|
|
podpinam się z pytaniem pod wątek, bo najbardziej pasuje
Czy rama z PAJERO II LONG 2.8 lub 2.5 DIESEL będzie pasować do PAJERO II LONG 3.0 V6 BENZYNA? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 13-12-2023, 14:50
|
|
|
marcins88 napisał/a: | podpinam się z pytaniem pod wątek, bo najbardziej pasuje
Czy rama z PAJERO II LONG 2.8 lub 2.5 DIESEL będzie pasować do PAJERO II LONG 3.0 V6 BENZYNA? |
z 2,5 będzie pasować.
2,8 będzie trzeba po spawać parę rzeczy. Mocowanie poduszek silnika, mocowania ramy w niektórych miejscach, mocowanie drążka z tablic dawnego tylnego, i belkę pod skrzynie |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|