Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] nowa rama do pajero II
Autor Wiadomość
f04 
Mitsumaniak
f04


Auto: Pajero II 99'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 60
Skąd: Lublin
Wysłany: 16-10-2018, 19:33   

Trochę odgrzewany stary kotlet i dawno mnie tu nie było ale wróciło Pajero II.
Chciałbym odnowić ramę. Wiem co i jak itp ale chciałbym aby było szybciej kupić 2 ramę zrobić i założyć. Tak, wiem Vin itp, są tabliczki zastępcze, nowy Vin też można nadać.

Czy rama z Pajero sport pasuje do wersji II?
_________________
Pozdrawiam Adam f04.
 
 
 
Mirek1275 
Forumowicz
Mirek1275


Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 142
Skąd: Świdwin
Wysłany: 18-10-2018, 22:25   

f04 napisał/a:
Trochę odgrzewany stary kotlet i dawno mnie tu nie było ale wróciło Pajero II.
Chciałbym odnowić ramę. Wiem co i jak itp ale chciałbym aby było szybciej kupić 2 ramę zrobić i założyć. Tak, wiem Vin itp, są tabliczki zastępcze, nowy Vin też można nadać.

Czy rama z Pajero sport pasuje do wersji II?


Z tego co wiem to musi być od Pajero II, w dodatku z uwzględnieniem wersji silnikowej.
_________________
Jest dobrze :)
 
 
 
Marek81
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2019, 10:06   

Witam, mam do was pytanie w sprawie oceny stanu ramy. Chciałem ostatnio kupić Pajero II ale jedna rzecz mnie zawsze zniechęcała. Otóż z zewnątrz rama wyglądała ładnie, niektóre egzemplarze miały w pełni czytelny VIN, jednak wystarczyło włożyć palec przez otwór inspekcyjny i na dnie profilu mamy leżały płytki rdzy, czasami dało się oderwać spory kawałek od wewnętrznej strony ścianki profilu.

Czy takie egzemplarze to już tylko do dojeżdżenia? Czy coś się z taką ramą da zrobić?
Pytam ponieważ auto jest naprawdę ładne, nawet drzwi mają idealne spody, ale oczywiście idąc w las bardziej ciemno i w nadkolach dziury, spod nakładek błotników też coś gdzieniegdzie wypadnie choć jeszcze nie wylazło na światło dzienne. Auto jest z komisu więc tradycyjnie wszystko zapaćkane bitexem (nawet wahacze, końcówki drążków) wiec jak się nie dotknie to się człowiek nie dowie.
Silnik, skrzynia napędy pracują cicho, wszystko działa. I już nawet byłem skłonny kupić (17tys zł) i robić ale jak z ramy zacząłem przez otwory inspekcyjne wyciągać rdzawe chipsy to odpuściłem.

Czy taką ramę trawi już rak i tylko czekać aż pęknie na skutek osłabienia przekroju? Co o tym sądzicie? Warto się w to ładować czy odpuścić? W vitarce z Włoch miałem ramę w stanie idealnym zarówno na zewnątrz jak i w środku, stąd wysokie wymagania.

PS. Gdzie szukać pajero żeby kupić dobre? Obejrzałem już tyle 3.0V6, w różnym przekroju cenowym. Za 6tys rama tragedia a buda z braku wsporników osiadała na ramie.
10tys auto do jazdy, zewnętrznie rama ok widać że ktoś piaskował ale w środku garść luźnej rdzy i spód budy prosił o reperaturki.
17tys (wyjściowo 18,9) auto do jazdy, czyste, ciche, wszystko działa, napędy, silnik, skrzynia powiedziałbym super. Nawet spody drzwi pomijajac klapę bagaznika były idealne. Ale mimo iż rama zewnętrznie wyglądała doczyszczenia i zabezpiecznia, to w środku znane z egzemplarza za 10 rdzawe chipsy, choć mniej. Czy za takie auto warto jest płacić 17tys? Wg mnie 10max a reszta to renowacja.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 28-07-2019, 12:21   

Nie ma dwudziestoletniego auta z czystym wnętrzem ramy; ważne, by jej konstrukcja z węzłami nośnymi była bezpieczna. Dla oceny, doświadczonemu blacharzowi wystarczy młotek i kilka otworów kontrolnych. Przy ocenie pozytywnej, po zakupie, należy zachować stan aktualny poprzez właściwą antykorozję - są firmy, które to robią odpowiedzialnie.
Niestety, przy zakupie komisowym... jazda do blacharza może być problemem. :wink:
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
pit44 
Nowy Forumowicz

Auto: 3xPajero 2.5 / 2.8 / 3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2018
Posty: 23
Skąd: radomsko
Wysłany: 31-07-2019, 09:45   

Witam
Jeżeli chcesz kupić terenówkę z ramą w stanie idealnym to tylko salon,cała reszta będzie miała wady.
Pozdrawiam
 
 
Dżooony 
Nowy Forumowicz

Auto: VW Caddy, Pajero 2 3.0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2019
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-04-2020, 21:23   

Cześć
Chciałbym odświeżyć temat i się upewnić na 100%.
Czy ramy 2,5 TD i 3.0 V6 są identyczne? Szykuje się do wymiany ramy, chyba nie ma sensu starej naprawiać i chciałbym mieć pewność, że 2,5 TD będzie pasować do mojej 3.0 V6. Nie trzeba zmieniać łap nawet od silnika?
Dziękuję i pozdrawiam :)
 
 
Bugson 
Nowy Forumowicz

Auto: GTek
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 1
Skąd: Kr-ce
Wysłany: 10-02-2021, 21:00   

Czy na chwilę obecną są gdzieś dostępne nowe ramy do pajero II 3,5v6 manual? Gnije ten parch na potęgę, łatana była wielokrotnie i nr dawno już nie ma, ale strasznie go lubię i trza to uratować. Był bym bardzo wdzięczny za jakiś namiar. Przydałoby się też jakieś reparaturki nadkoli ale to pewnie trzeba sobie samemu wyklepać.
 
 
marcins88 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO II 3.0 V6 LONG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2023
Posty: 2
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 02-12-2023, 13:29   

podpinam się z pytaniem pod wątek, bo najbardziej pasuje :)

Czy rama z PAJERO II LONG 2.8 lub 2.5 DIESEL będzie pasować do PAJERO II LONG 3.0 V6 BENZYNA?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 13-12-2023, 14:50   

marcins88 napisał/a:
podpinam się z pytaniem pod wątek, bo najbardziej pasuje :)

Czy rama z PAJERO II LONG 2.8 lub 2.5 DIESEL będzie pasować do PAJERO II LONG 3.0 V6 BENZYNA?

z 2,5 będzie pasować.
2,8 będzie trzeba po spawać parę rzeczy. Mocowanie poduszek silnika, mocowania ramy w niektórych miejscach, mocowanie drążka z tablic dawnego tylnego, i belkę pod skrzynie
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.