Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Owczar
22-04-2011, 20:18
Mitsubishi Galant Vr-4 z silnikiem 2,5v6?
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-09-2010, 15:59   

A możesz podać VIN?

EC5W- wskazywałoby na VR-4
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 08-09-2010, 17:46   

Owczar napisał/a:
A możesz podać VIN?

EC5W- wskazywałoby na VR-4


Tak ale to oznaczenie nie pasuje LPPE
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
dken 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant VR-4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 7
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 08-09-2010, 19:07   

Witam,

Numer vin to ten co podałem: EC5W-0002454
Model skrzyni biegów to bodajże: 600021 W4A42

Są zdjęcia tutaj zdjęcia z dołu oraz tabliczek i skrzyni.













Pozdrawiam
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-09-2010, 19:10   

Panowie, pooglądajecie dokładnie zdjęcia, to jest 2.5V6 z silnikiem atmosferycznym i napędem na 4 koła, w dodatku nieco podżartym przez rdze, a co do tiptronica to były takie, przyznam, ze raz widzialem w ogloszeniu dokładnie takie samo auto, ale myslalem ze wlascicielowi sie cos pomylilo, a tutaj powtórka z rozrywki ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 08-09-2010, 19:28   

robertdg napisał/a:
Panowie, pooglądajecie dokładnie zdjęcia, to jest 2.5V6 z silnikiem atmosferycznym i napędem na 4 koła, w dodatku nieco podżartym przez rdze, a co do tiptronica to były takie, przyznam, ze raz widzialem w ogloszeniu dokładnie takie samo auto, ale myslalem ze wlascicielowi sie cos pomylilo, a tutaj powtórka z rozrywki ;-)

co to znaczy...tak z ciekawości?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_atmosferyczny
Animacja i schemat działania silnika Newcomena
Szkic atmosferycznego silnika parowego
Silnik Newcomena
Silnik parowy

Atmosferyczny silnik parowy (zwany też silnikiem parowym Newcomena) był pierwszym praktycznie stosowanym silnikiem parowym. Urządzenia te wykorzystywane były na początku XVIII wieku w kopalniach Anglii i Europy do odwadniania kopalń.
Spis treści
[ukryj]

* 1 Zasada działania
* 2 Zastosowanie
* 3 Historia
* 4 Linki zewnętrzne

Zasada działania [edytuj]

Szkic obok przedstawia schemat prostego atmosferycznego silnika parowego. Palenisko podgrzewa wodę znajdującą się w kotle, para wodna z kotła zbiera się w cylindrze z tłokiem. Wzrost ciśnienia pary powoduje podnoszenie się tłoka. Kiedy tłok osiągnie najwyższe położenie do cylindra rozpylana jest woda doprowadzona ze zbiornika znajdującego się w górnej części urządzenia. Rozpylona woda powoduje gwałtowne obniżenie ciśnienia wewnątrz cylindra i ruch tłoka do pozycji wyjściowej.

CZYŻBY TO BYŁO TO?;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
Ostatnio zmieniony przez m6riano 08-09-2010, 20:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
dken 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant VR-4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 7
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 08-09-2010, 19:40   

właśnie co to jest?
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-09-2010, 21:03   

Chodziło mi oczywiście o silnik wolnossący, czyli zasilany powietrzem bez doładowania, czasami mozna się spotkać z taką nomenklaturą ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 09-09-2010, 17:38   

Bo, panowie, oznaczenie EC5x odnosiło się do aut AWD, zarówno do:
1. modelu VR4 (silnik 6A13TT plus napęd AWD)
2. modelu ST-R lub ST-25 (silnik 6A13 plus AWD).
Oba modele nsiły w wersji kombi nazwę Legnum.

To wspomniane wyżej to model ST-R/25. Napęd AWD ale bez turbinek.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
norbiolo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 97
Skąd: On jest
Wysłany: 10-09-2010, 06:33   

Witam

Dodam od siebie, że swinks_UK, jako nadworny specjalista opisał sedno problemu.

Podaje parametry, do Vin-u podanego przez dken, jest to maszynka wyprodukowana na rynek Japoński:

Troszkę oznaczeń EA5W-LRPE, 2500, 4WD, LRPE, 25ST,S4FA/T

Nie jestem w stanie określić rocznika, ale modele te były produkowane od 06.1996 - 08.2002. Zastosowany silnik to 6A13 więc tak jak napisał swinks_UK, bez turbin, dodam, że powinien mieć 4-ro stopniową skrzynię automatyczną, oczywiście kierownica po prawej stronie.
_________________
-------->
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 11-09-2010, 21:43   

To nie jest VR-4! A po małym przesukaniu netu - też nie jest to model ST-R. Na 100% jest to 25ST. Mocno exportowane na rynek AUS i NZL.

Powinien być: Mitsubishi LEGNUM 25ST
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
Ostatnio zmieniony przez Owczar 12-09-2010, 12:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
norbiolo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5 EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 97
Skąd: On jest
Wysłany: 14-09-2010, 03:15   

Cześć

Jak widać TO NIE JEST VR-4, ale i tak bardzo unikatowy model z 4WD.

Szkoda tylko ze ta kierownica u pasażera.
_________________
-------->
 
 
dken 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant VR-4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 7
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 14-09-2010, 18:34   

ok dzieki wszystkim za wsparcie, zaraz zmieniam tytuł. Niestety się nie da, więc daję adnotacje.
 
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 18-09-2010, 09:48   

jak masz już napęd 4x4 to wstaw silnik 6A13TT i będzie VR-4 :)
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 19-09-2010, 16:17   

dken, wiem że wychodziły takie na rynek Japoński sam miałem takiego z oznaczeniem ST-R różni się od zwykłego gala głównie napędem na obie osie i ma kilka kucyków więcej niż zwykłe 2.5 ok 175 czy jakoś tak, oraz wyglądem ma body kit od vr4 przedliftowego (cały czas mam jeszcze kilka części od niego) :)
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
mike951 
Forumowicz

Auto: Legnum FL/Galant Kombi 2.5 v6
Kraj/Country: UK
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 114
Skąd: ANGLIA LONDYN ZŁOCIENIEC
Wysłany: 01-10-2010, 11:25   

Natomiast ja się spotkałem z wersja AWD i silnikem 2.4 GDI
_________________
Legnum FL znaleziony
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.