Strzela, kicha, chodzi jakby mu czegoś brakowało |
Autor |
Wiadomość |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 08-11-2010, 07:46
|
|
|
Iushiban nie strasz mnie... nie wiem jak jest w warsztatach, bo takie rzeczy podejrzewam ale nie opowiadaj tak otwarcie o tym bo nie będę mógł spać po nocach, kupie piłę motorową i wszystkich paproków/druciarzy powycinam jak w Teksańskiej Masakrze...
trzeba lampą ustawiać nie ma opcji |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 09-09-2012, 21:35
|
|
|
Witam podłączę się do tematu.mam problem z Eclipsem 1G.silnik 2.0,ale nie wiem ile bolt... w każdym bądź razie nie pali na drugim,i trzecim cylindrze.co mogło się uszkodzić?i gdzie mam tego szukać?
z góry dzięki za porady
Pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
kicek86
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 149 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-09-2012, 07:41
|
|
|
jacek11, uszczelka pod głowicą najprawdopodobniej. Pierwsze co robisz, to sprawdzasz ciśnienie na cylindrach i będziesz wszystko wiedział już. Sprawdź kompresję na wszystkich 4-rech cylindrach |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 10-09-2012, 17:03
|
|
|
Myślałem o uszczelce,ale nie ma objawów na jej uszkodzenie...auto trzyma temperaturę w normie,nie dymi,olej czysty,płyn bez "masła" wydaje mi się,że to wina elektryki.dzisiaj odczytam błędy,to napiszę co tam pomigało |
_________________
 |
|
|
|
 |
tom580
Forumowicz tom580
Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 41 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 10-09-2012, 21:28
|
|
|
Podłącze się do wypowiedzi ja mam 2g z 95 USA i muszę stwierdzić że brak iskry na 2 i 3 spowodowane były u mnie czujnikiem połorzenia wałka rozrządu który ktoś kiedyś skleił i się rozpadł, polecam też sprawdzić PT |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 10-09-2012, 21:46
|
|
|
kicek86, trafiłeś w dziesiątkę po mimo braku objawów,padła uszczelka głowicy.Najprawdopodobniej przepaliła się między drugim,a trzecim garem...tak jak pisałem,objawów brak nawet nie ma ciśnienia w układzie chłodzenia
A co do błędów,to miał jeden,mianowicie błąd wtrysku.ale kostki z wtryskiwaczy były zdjęte,co by na te gary paliwo nie szło po restarcie błędów brak
Prosiłbym jeszcze o informacje na temat śrub głowicy.tzn.jakiej są twardości,i czy trzeba je wymieniać. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kicek86
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Gru 2009 Posty: 149 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11-09-2012, 16:25
|
|
|
jak się przepali uszczelka między cylindrami, to nie będzie ciśnienia tylko i to jedyny objaw. Nic z pozostałych rzeczy nie musi się dziać, bo w innych miejscach uszczelka może być dobra i ani skoków temperatury nie będzie, ani nie będzie brać oleju ni nic.
Co do wymiany śrub w głowicy... jedni są za tym, żeby wymieniać przy każdej takiej naprawie. Ja nie wymieniałem i jeżdżę, więc wedle uznania. Splanuj na pewno głowicę i niech gniazda zaworowe dotrą jak potrzeba. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 11-09-2012, 16:39
|
|
|
Z remontem sobie poradzę,nie pierwszy,nie ostatni
Dzięki serdeczne za pomoc |
_________________
 |
|
|
|
 |
pamar
Mitsumaniak Kainamustim

Auto: Carisma 1,9TD Colt VII 1,3
Zaproszone osoby: 2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 4173 Skąd: Andrespol/Radków
|
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 17-09-2012, 16:29
|
|
|
pamar napisał/a: | Jacek, czyj to Eclips? Znaczy nasz klubowy? |
jeszcze nie,ale może
i tak motor działa,ale nie włącza się wentylator chłodnicy
i teraz moje kolejne pytanie: który wentylator powinien się włączać jak się zagrzeje? i czy jak włączę klimę,to muszą chodzić oba? bo chodzi tylko ten od strony kierowcy.... |
_________________
 |
|
|
|
 |
pamar
Mitsumaniak Kainamustim

Auto: Carisma 1,9TD Colt VII 1,3
Zaproszone osoby: 2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 4173 Skąd: Andrespol/Radków
|
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 17-09-2012, 17:03
|
|
|
No tak tylko wydaje mi się,że w galu włączały mi się oba jak włączałem klimę,a tu startuje tylko jeden |
_________________
 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-09-2012, 18:14
|
|
|
ten od strony kierowcy jest własnie od klimy. Czyli nie włacza sie głowny wentylator. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 17-09-2012, 21:54
|
|
|
Więc trzeba posprawdzać kable.przed remontem wentylator włączał się prawidłowo.
A tak przy okazji,ile taki Eclips potrafi spalić? |
_________________
 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 18-09-2012, 07:48
|
|
|
W dużym mieście średnio 12-13 w trasie 8-10. To moje obserwacje z 6 lat jazdy. |
|
|
|
 |
|