Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Strzela, kicha, chodzi jakby mu czegoś brakowało
Autor Wiadomość
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-11-2010, 07:46   

Iushiban nie strasz mnie... nie wiem jak jest w warsztatach, bo takie rzeczy podejrzewam ale nie opowiadaj tak otwarcie o tym bo nie będę mógł spać po nocach, kupie piłę motorową i wszystkich paproków/druciarzy powycinam jak w Teksańskiej Masakrze...

trzeba lampą ustawiać nie ma opcji
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 09-09-2012, 21:35   

Witam :) podłączę się do tematu.mam problem z Eclipsem 1G.silnik 2.0,ale nie wiem ile bolt... w każdym bądź razie nie pali na drugim,i trzecim cylindrze.co mogło się uszkodzić?i gdzie mam tego szukać?

z góry dzięki za porady :)

Pozdro :)
_________________

 
 
 
kicek86 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 149
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-09-2012, 07:41   

jacek11, uszczelka pod głowicą najprawdopodobniej. Pierwsze co robisz, to sprawdzasz ciśnienie na cylindrach i będziesz wszystko wiedział już. Sprawdź kompresję na wszystkich 4-rech cylindrach
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 10-09-2012, 17:03   

Myślałem o uszczelce,ale nie ma objawów na jej uszkodzenie...auto trzyma temperaturę w normie,nie dymi,olej czysty,płyn bez "masła" wydaje mi się,że to wina elektryki.dzisiaj odczytam błędy,to napiszę co tam pomigało :)
_________________

 
 
 
tom580 
Forumowicz
tom580

Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Koszalin
Wysłany: 10-09-2012, 21:28   

Podłącze się do wypowiedzi ja mam 2g z 95 USA i muszę stwierdzić że brak iskry na 2 i 3 spowodowane były u mnie czujnikiem połorzenia wałka rozrządu który ktoś kiedyś skleił i się rozpadł, polecam też sprawdzić PT
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 10-09-2012, 21:46   

kicek86, trafiłeś w dziesiątkę :) po mimo braku objawów,padła uszczelka głowicy.Najprawdopodobniej przepaliła się między drugim,a trzecim garem...tak jak pisałem,objawów brak :) nawet nie ma ciśnienia w układzie chłodzenia :shock:
A co do błędów,to miał jeden,mianowicie błąd wtrysku.ale kostki z wtryskiwaczy były zdjęte,co by na te gary paliwo nie szło :) po restarcie błędów brak :)
Prosiłbym jeszcze o informacje na temat śrub głowicy.tzn.jakiej są twardości,i czy trzeba je wymieniać.
_________________

 
 
 
kicek86 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 149
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11-09-2012, 16:25   

jak się przepali uszczelka między cylindrami, to nie będzie ciśnienia tylko i to jedyny objaw. Nic z pozostałych rzeczy nie musi się dziać, bo w innych miejscach uszczelka może być dobra i ani skoków temperatury nie będzie, ani nie będzie brać oleju ni nic.

Co do wymiany śrub w głowicy... jedni są za tym, żeby wymieniać przy każdej takiej naprawie. Ja nie wymieniałem i jeżdżę, więc wedle uznania. Splanuj na pewno głowicę i niech gniazda zaworowe dotrą jak potrzeba.
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 11-09-2012, 16:39   

Z remontem sobie poradzę,nie pierwszy,nie ostatni :wink:

Dzięki serdeczne za pomoc :)
_________________

 
 
 
pamar 
Mitsumaniak
Kainamustim


Auto: Carisma 1,9TD Colt VII 1,3
Zaproszone osoby: 2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 4173
Skąd: Andrespol/Radków
Wysłany: 16-09-2012, 14:19   

Jacek, czyj to Eclips? Znaczy nasz klubowy?
_________________
ad futuram rei memoriam:
Demokracja - to jednak kupa a świat to może tylko wyobrażenie ;-)
http://www.mitsumaniaki.com/
http://www.mmdzieciom.pl/
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 17-09-2012, 16:29   

pamar napisał/a:
Jacek, czyj to Eclips? Znaczy nasz klubowy?

jeszcze nie,ale może :wink:

i tak :) motor działa,ale nie włącza się wentylator chłodnicy :-X
i teraz moje kolejne pytanie: który wentylator powinien się włączać jak się zagrzeje? i czy jak włączę klimę,to muszą chodzić oba? bo chodzi tylko ten od strony kierowcy....
_________________

 
 
 
pamar 
Mitsumaniak
Kainamustim


Auto: Carisma 1,9TD Colt VII 1,3
Zaproszone osoby: 2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 4173
Skąd: Andrespol/Radków
Wysłany: 17-09-2012, 17:01   

Jacku, ten od klimy włącza się wtedy gdy sprężarka chodzi.
_________________
ad futuram rei memoriam:
Demokracja - to jednak kupa a świat to może tylko wyobrażenie ;-)
http://www.mitsumaniaki.com/
http://www.mmdzieciom.pl/
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 17-09-2012, 17:03   

No tak :) tylko wydaje mi się,że w galu włączały mi się oba jak włączałem klimę,a tu startuje tylko jeden :roll:
_________________

 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 17-09-2012, 18:14   

ten od strony kierowcy jest własnie od klimy. Czyli nie włacza sie głowny wentylator.
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 17-09-2012, 21:54   

Więc trzeba posprawdzać kable.przed remontem wentylator włączał się prawidłowo.
A tak przy okazji,ile taki Eclips potrafi spalić?
_________________

 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-09-2012, 07:48   

W dużym mieście średnio 12-13 w trasie 8-10. To moje obserwacje z 6 lat jazdy.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.