Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] jak zdjać bude z ramy
Autor Wiadomość
zzt 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5TD V40
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 10
Skąd: Jaworzno/Kraków
Wysłany: 25-04-2012, 16:38   

Ja też po pokładnych oględzinach łudziłem się, że załatam tylko dwie dziurki, potem konserwacja i będzie ok, jednak w trakcie roboty - cios za ciosem musiałem posiłkować się spawaczem z wprawną ręką, który wymienił praktycznie wszystko od tylnych drzwi do końca samochodu :(
 
 
piontas1 
Nowy Forumowicz

Auto: II 2,5 TDI + Vitara 1,6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 22
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 26-04-2012, 00:15   

Skoro już o tym mowa w ramie od Pajero 2 2,5 td w regulacja zawieszenia z przodu są drążki skrętne. Po nałożeniu budy, przód stoi niżej. W jaki sposób najlepiej zniwelować tą różnice ??? w domysle mam podniesienie przodu, ale nie duzym kosztem finansowym, bo projekt mnie nadszarpnal i to bardzo
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 26-04-2012, 22:01   

piontas1 napisał/a:
Skoro już o tym mowa w ramie od Pajero 2 2,5 td w regulacja zawieszenia z przodu są drążki skrętne. Po nałożeniu budy, przód stoi niżej. W jaki sposób najlepiej zniwelować tą różnice ??? w domysle mam podniesienie przodu, ale nie duzym kosztem finansowym, bo projekt mnie nadszarpnal i to bardzo

zastanawiałeś się nad tym co piszesz
jakie drążki w ramie :lol:
 
 
piontas1 
Nowy Forumowicz

Auto: II 2,5 TDI + Vitara 1,6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 22
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 28-04-2012, 23:33   

ok zakrecilem sie jak sloik na zime:D w jaki najlepszy sposob uniesc przod do gory??

[ Dodano: 28-04-2012, 23:37 ]
Regenerujac swoja bude musial wyspawac pol podlogi+ bagaznik. Profilaktycznie skoro progow juz nie bylo wstawilem profile 10:D:D
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 29-04-2012, 10:19   

fabryczna wyskość przodu to odległość pomiędzy górą odbojnika dolnego wahacza a metalową stopą -ogranicznikiem ma wynosić 21-23 mm i śruba do regulacji drążka skretnego powinna wystawać 80 mm,
śruby bedziesz widział na końcu drążków -długie szpilki przechodzące przez ramiona połączone z drążkiem mniej więcej w okolicy reduktora. Wkrącasz napinasz drążek podnosisz auto , wykręcasz opuszczasz. Zaleca się do regulacji najpierw podnieść auto i regulować na w miarę prostej powierzchni. I nie przesadzaj z podnoszeniem. Po regulacji wizyta na diagnostyce , ustawienie kąta pochylenia kół i zbierzności.
 
 
piontas1 
Nowy Forumowicz

Auto: II 2,5 TDI + Vitara 1,6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 22
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 29-04-2012, 10:26   

Dzieki sliczne:D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.