 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.5 TD] jak zdjać bude z ramy |
Autor |
Wiadomość |
zzt
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2,5TD V40
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2011 Posty: 10 Skąd: Jaworzno/Kraków
|
Wysłany: 25-04-2012, 16:38
|
|
|
Ja też po pokładnych oględzinach łudziłem się, że załatam tylko dwie dziurki, potem konserwacja i będzie ok, jednak w trakcie roboty - cios za ciosem musiałem posiłkować się spawaczem z wprawną ręką, który wymienił praktycznie wszystko od tylnych drzwi do końca samochodu |
|
|
|
 |
piontas1
Nowy Forumowicz
Auto: II 2,5 TDI + Vitara 1,6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 22 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: 26-04-2012, 00:15
|
|
|
Skoro już o tym mowa w ramie od Pajero 2 2,5 td w regulacja zawieszenia z przodu są drążki skrętne. Po nałożeniu budy, przód stoi niżej. W jaki sposób najlepiej zniwelować tą różnice ??? w domysle mam podniesienie przodu, ale nie duzym kosztem finansowym, bo projekt mnie nadszarpnal i to bardzo |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 26-04-2012, 22:01
|
|
|
piontas1 napisał/a: | Skoro już o tym mowa w ramie od Pajero 2 2,5 td w regulacja zawieszenia z przodu są drążki skrętne. Po nałożeniu budy, przód stoi niżej. W jaki sposób najlepiej zniwelować tą różnice ??? w domysle mam podniesienie przodu, ale nie duzym kosztem finansowym, bo projekt mnie nadszarpnal i to bardzo |
zastanawiałeś się nad tym co piszesz
jakie drążki w ramie |
|
|
|
 |
piontas1
Nowy Forumowicz
Auto: II 2,5 TDI + Vitara 1,6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 22 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: 28-04-2012, 23:33
|
|
|
ok zakrecilem sie jak sloik na zime:D w jaki najlepszy sposob uniesc przod do gory??
[ Dodano: 28-04-2012, 23:37 ]
Regenerujac swoja bude musial wyspawac pol podlogi+ bagaznik. Profilaktycznie skoro progow juz nie bylo wstawilem profile 10:D:D |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 29-04-2012, 10:19
|
|
|
fabryczna wyskość przodu to odległość pomiędzy górą odbojnika dolnego wahacza a metalową stopą -ogranicznikiem ma wynosić 21-23 mm i śruba do regulacji drążka skretnego powinna wystawać 80 mm,
śruby bedziesz widział na końcu drążków -długie szpilki przechodzące przez ramiona połączone z drążkiem mniej więcej w okolicy reduktora. Wkrącasz napinasz drążek podnosisz auto , wykręcasz opuszczasz. Zaleca się do regulacji najpierw podnieść auto i regulować na w miarę prostej powierzchni. I nie przesadzaj z podnoszeniem. Po regulacji wizyta na diagnostyce , ustawienie kąta pochylenia kół i zbierzności. |
|
|
|
 |
piontas1
Nowy Forumowicz
Auto: II 2,5 TDI + Vitara 1,6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 22 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: 29-04-2012, 10:26
|
|
|
Dzieki sliczne:D |
|
|
|
 |
|
|