Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Silnik gaśnie zaraz po uruchomieniu.
Autor Wiadomość
kurak80 
Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 106
Skąd: Strzegom
Wysłany: 22-11-2010, 23:06   

Skorzystałem z funkcji SZUKAJ i wyczytałem ze prawidłowa oporność czujnika powinna wynosić na zimnym silniku od 2,1 do 2,7 kohm a na gorącym 0,26 -0,36 kohm.....zakładam że podane wartości odnoszą się zarówno do silnika 2,0 jak i 2,5?.....tak dla pewności jeszzce zapytam bo nie mogłem sie dokopać informacji......czujnik temp jest umieszczony z prawej strony silnika (jak otwieram maske)....taka złota nakrętka tak?....zakładam że pod nim jest czujnik od wskaźnika na desce??
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-11-2010, 23:46   

kurak80 napisał/a:
prawidłowa oporność czujnika powinna wynosić na zimnym silniku od 2,1 do 2,7 kohm a na gorącym 0,26 -0,36 kohm.....zakładam że podane wartości odnoszą się zarówno do silnika 2,0 jak i 2,5?
Tak jest.
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 23-11-2010, 11:17   

kurak80 napisał/a:
zakładam że pod nim jest czujnik od wskaźnika na desce??

Do czujnika na deskę dochodzi jeden przewód.
Do czujnika dla ECU idą dwa.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
kurak80 
Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 106
Skąd: Strzegom
Wysłany: 25-11-2010, 21:27   

Dziś chciałem się pobawić omomierzem i zbadać rezystencje czujnika temperatury silnika...okazało się że widoczny jest u mnie czujnik ale tylko ten od deski.....wg manula jest on właśnie tam gdzie ten od deski...lub w w bezspośrednim jego połóżeniu.....z tym ze ja go za nic nie mogę zobczyć!....czy trzeba wjechać na kanał lub coś wymontować z silnika żeby sie do niego dobrać?....bardzo proszę jesli to możliwe czy ktoś mógłbym konkretnie okreslić gdzie on sie znajduje? moze jakies foto?...bo te z manuala są mało dla mnie czytelne i wychodzi że ten od deski jest tym którego szukam...
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 26-11-2010, 07:56   

kurak80, jeżeli już znalazłeś to ten drugi czujnik jest troszkę głębiej w stronę grodzi. Na nim biegną kable WN i go troszkę zakrywają. Dojście paskudne :mrgreen:
Inaczej też. Wiązka z przewodami z czujnika który jest prowadzona dalej z wiązką czujnika którego szukasz :wink:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
kurak80 
Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 106
Skąd: Strzegom
Wysłany: 26-11-2010, 19:47   

Czujnik znaleziony....i to tyle dobrego:) bo nie mogę sie dobrac do niego omomierzem tak żeby się w niego wpiać...i chyba będe musiał wymontowywać coś z pod maski :-X ....czy może jest jakiś sposób do zmierzenia rezystencji bez wykręcania podzespołów??
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 26-11-2010, 20:22   

kurak80, zrób jakąś prowizorkę :D
Załóż tam jakieś przewody, skręć - coś tak jakby przedłużenie :wink:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
kurak80 
Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 106
Skąd: Strzegom
Wysłany: 27-11-2010, 00:25   

heheheh prozwizorke powiadasz.....zobaczymy....zajmę sie tym w poniedziałek....ale moze lepiej podpiąć po propstu miśka pod kompa i zobaczymy co się okaże?....no bo jeśli czujnik padł komp powinien pokazać ?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-11-2010, 09:34   

kurak80 napisał/a:
no bo jeśli czujnik padł komp powinien pokazać ?
A świeci się CE? Bo jak nie to komp chyba nic nie pokaże.
 
 
kurak80 
Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 106
Skąd: Strzegom
Wysłany: 27-11-2010, 13:13   

Chodzi Ci o Check Engine tak?......tak swieci sie jak odpalam...
 
 
misiu-bisi 
Forumowicz

Auto: galant EAXX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: Banino
Wysłany: 27-11-2010, 15:48   

dołączę do tematu ale ja mam inny problem-misiek niegdy nie odpalał rano od "pierwszego" zawsze za 2-gim razem. Dzisiaj temp spadłą do -2 i w ogóle nie mogłem go odpalić-rzęziłem go z 6 razy-zero odzewu nawet na 1 gar nie próbował złapać, w końcu z oporem zaskoczył-rozumiem takie rzeczy w dieslu-ale benzyna bez lpg-co bedzie jak przyjdzie -20??? błędów nie mam , nowe cewki i świece+kable co może być przyczyną-może ktoś tak też miał-od czego zacząć szukanie??
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-11-2010, 18:19   

kurak80 napisał/a:
Chodzi Ci o Check Engine tak?......tak swieci sie jak odpalam...
Tak. Świeci się jak odpalasz, a potem gaśnie, czy jak?
 
 
kurak80 
Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 106
Skąd: Strzegom
Wysłany: 27-11-2010, 20:11   

świeci sie i gaśnie....więc jest ok :)

[ Dodano: 30-11-2010, 20:51 ]
Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące mierzenia rezystencji czujnika temp silnika....czy jak dokonuje pomiarów na zimnym i ciepłym silniku...ma on pracować czy przekrecić stacyjkę w położenie ON?

[ Dodano: 30-12-2010, 12:28 ]
No i okazało się że moim problemem z przygasaniem silnika po uruchomieniu jest coś z instalacją gazową ....jak przejade na gazie jakiś odcinek i ponownie uruchamiam silnik powiedzmy po okresie do 4h mam właśnie takie objawy....a jak pojeżdzę na benzynie wszystko jest w porządku...pali bez zastrzeżeń...
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11-05-2013, 19:42   

Koledzy pomożecie ?
http://forum.mitsumaniaki...=32036&start=30
 
 
karczadrian 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A 4G63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 18
Skąd: Bielawa
Wysłany: 20-11-2013, 18:43   

Witam,
mój problem polega na tym, że silnik jak jest zimny gaśnie za raz po uruchomieniu. Wymieniłem silnik krokowy, czujnik temperatury, świece zapłonowe, sondy lambda działają poprawnie (tzn. przed katalizatorem ma delikatnie mniejsze wartości niż ta za katalizatorem)... Nie mam pomysłów co dalej z tym robić
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.