 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Miałem wypadek - zaspa mnie uratowała. |
Autor |
Wiadomość |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 05-01-2011, 15:34
|
|
|
Kontrolka się zaświeciła ale dopiero wtedy jak już nie było hamulca. To było dosłownie jedno wciśnięcie pedału. Prawdopodobnie przewód był nagryziony i jak wcisnąłem raz i drugi pedał hamulca to przewód pękł całkowicie.
Co do wyrwania biegu ... da się w teorii, ja miałem może 3-5 sekund na uratowanie się. W tak krótkim czasie odruchowo jak jedno nie wychodzi to próbujesz czegoś innego.
PS. Przekręcenie kluczyka na OFF w s40 powoduje natychmiastowe zablokowanie kierownicy. A i dodanie zbiorniczka dodatkowego na płyn do sprzęgła będzie sporym problemem. Niby pompa taka sama jak w Mitsu ale nie ma miejsca nad nią na zamontowanie zbiorniczka. Dosyć ciasno jest pod maską i przeniesienie szpejów które są w tych okolicach przykręcone wydaje się niezbyt wykonalne.
Jak auto wróci od mechanika to pstryknę zdjęcie jak to jest wymyślone. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-01-2011, 11:27
|
|
|
nie no czekaj jak z włączonego silnika przekręcisz kluczyk raz to silnik gaśnie ale blokada jeszcze nie startuje .... Blokada to kolejne położenie przecie |
_________________  |
|
|
|
 |
|
|