Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
AYC- problem?
Autor Wiadomość
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 10-09-2014, 19:02   

Oby w 4turbo chcieli się bawić. Oddział warszawski 4turbo nie chciał gadać o vr-4, podobnie jak VTG....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 10-09-2014, 19:07   

Bartek napisał/a:
Oby w 4turbo chcieli się bawić. Oddział warszawski 4turbo nie chciał gadać o vr-4, podobnie jak VTG....


w Katowicach afaik problemów nie robią, ale wymiana płynu w części hydraulicznej ~400zł
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
SPIDER158 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 7
Skąd: SOSNOWIEC
Wysłany: 10-09-2014, 19:29   

Jutro tam zadzwonię i zobaczymy..
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 10-09-2014, 22:34   

no, chyba że miał byś dostęp do MUT-III i użył procedury serwisowej, sam się tym jeszcze nie bawiłem ale podobno z nim jest to robota prosta jak konstrukcja cepa
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
SPIDER158 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 7
Skąd: SOSNOWIEC
Wysłany: 11-09-2014, 13:14   

4 turbo nie podejmie się, nie mają komputera, wgl niemiła obsługa...

Jakieś inne pomysły?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 11-09-2014, 13:27   

Warszawa Oliwska 26a
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
SPIDER158 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI GALANT VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 7
Skąd: SOSNOWIEC
Wysłany: 11-09-2014, 13:28   

Ze śląska jestem :)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 11-09-2014, 14:47   

a w czym to przeszkadza - lubimy Ślązaków :)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
WarlordShadow 
Nowy Forumowicz

Auto: Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-05-2018, 18:47   

Zna ktoś warsztat, który podjąłby się przeniesienia pompy AYC do bagażnika? Wiem, że w USA istnieją do tego gotowe zestawy, nawet z welurowa obudową. Ktoś coś?
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 13-07-2018, 11:23   

Co to za błąd pompy AYC i jak go zdiagnozować?
31 Steer sensor (ST-1, ST-2, ST-N) system (open-circuit) 27-10
Tłumaczenie:Układ sterujący (ST-1, ST-2, ST-N) (obwód otwarty) 27-10
_________________

 
 
Marcin1997 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2018
Posty: 28
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 23-01-2021, 14:18   

Witam wszystkich mam problem z AYC otóż jak przejadę parę metrów to wyskakuje błąd service required i tu pytanie czy to z góry pewne że pompa jest do regeneracji ? Jak podłączyłem czytnik ELM327 to wyszedł błąd P1836 jeszcze w tygodniu podjadę do warsztatu i podłącze jakiś lepszy komputer pod auto
Samochód to Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 23-01-2021, 22:07   

Marcin1997 napisał/a:
Witam wszystkich mam problem z AYC


Lancer Ralliart nie ma AYC. Jest tylko ACD.

Marcin1997 napisał/a:
czy to z góry pewne że pompa jest do regeneracji ?


Skąd pomysł, że problemem jest akurat pompa? Nie jest to z góry pewne bo P1836 to błąd skrzyni biegów:

https://www.evoxforums.co...des-info.24329/

P1836 - shift fork 1 malfunction
_________________
Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187
 
 
Marcin1997 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2018
Posty: 28
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 23-01-2021, 22:15   

To jak ta pompa się nazywa?
A ze skrzynią narazie problemów nie mam
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 23-01-2021, 22:18   

Pompa to pompa. Chodzi o to, że Ralliart nie ma układu AYC, ma jedynie ACD. Tam też jest pompa, ale skoro błąd wskazuje na skrzynię biegów skąd wiesz, że problemem jest pompa?
_________________
Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187
 
 
Marcin1997 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2018
Posty: 28
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 23-01-2021, 22:54   

Otóż jak przejadę parę metrów to wyskakuje błąd service required
Ostatnio zmieniony przez Marcin1997 23-01-2021, 23:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.