Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Uszczelka - spalanie
Autor Wiadomość
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 20-02-2011, 18:50   

zapłonu nie wykluczam, chociaż pewnie sprawdzał go kilka razy :wink:

[ Dodano: 20-02-2011, 18:57 ]
możliwe ,że po wymianie na dużo grubszą lub dużo cieńszą potrzebna jest korekta
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 20-02-2011, 19:07   

Przy zdejmowaniu glowicy w tych modelach nie trzeba sciagac lancucha i jezeli nie sciagniemy z lancucha kola zebatego od walka rozrzadu to teoretycznie z zaplonem nic nie powinno sie stac, ale tak jak pisales przy roznych grubosciach uszczelek powinno sie sprawdzic kat wtrysku na pompie, bo moze ulec zmianie :mrgreen:
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 20-02-2011, 19:10   

lukas 78 napisał/a:

w trakcie remontu głowica zostanie zbyt mocno splanowana. Żeby uniknąć zderzenia zaworów z tłokami, stosuje się specjalne, grubsze (nawet do 3 mm) uszczelki"

Jak się mocno planuje głowice, to obniża się gniazda zaworów.

[ Dodano: 20-02-2011, 19:14 ]
hajmanek napisał/a:
Bardzo dobrze wiem co zrobil Faraonix, znam temat i sam mam podobnie pomimo tego ze zalozylem najciensza uszczelke. Tak jak pisalem przyzyna moze tkwic w ustawieniach zaplonu. Teoretycznie nic sie nie zmienilo ale warto to sprawdzic

:occasion5:
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 20-02-2011, 19:25   

W wolnej chwili sprobuje pokrecic pompa, niestety jak zwykle tak na pale, zaznacze punkt jaki mam teraz i przekrece troche i zobacze. Moze bedzie lepiej, jak nie to wroce do starego ustawienia. Mam kupe dlubania przy autku tylko czasu brak.

A tak wogole to dojzalem w instrukcji czego wczesniej nie zauwazylem ze miejsce przy polaczeniu bloku i czesci aluminiowej na ktorej lezy uszczelka nalezy posmarowac uszczelniaczem. Wczesniej tego nie robilem. Tym razem cala uszczelke z 2 stron, glowice i blok smarowalem uszczlniaczem i zero przecieku. Moze i uszczelniacz takze odrobine pogrubia uszczelke.
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 20-02-2011, 19:41   

spróbować nie zaszkodzi
tym bardziej ,że z tego co kojarzę oprócz grubej uszczelki dawałeś jeszcze klej :wink:
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 20-02-2011, 19:43   

Ja tam wole zrobic to na przyzadach, kup sobie czujnik i sam sprwadz albo jak masz gdzie to pozycz od kogos kto ma
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 20-02-2011, 19:45   

Nie mam gdzie sprawdzic, a jaki czujnik jest potrzebny do tego ? Cena tego powala ?

Ten - klej uszczelniacz podobno nigdy nie zasycha, to nie jak silikon. Konsystencje mial takiej galaretki. Swietnie sie klei na palcach. Po szorowaniu rąk zalozylem gumowe rekawiczki.
Ostatnio zmieniony przez Faraonix 20-02-2011, 19:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 20-02-2011, 19:48   

Zwykly czujnik zegarowy z przedluzka, w tym tygodniu bede szukal gdzie kupic albo wypozyczyc. Jak znajde to dam ci znac

[ Dodano: 20-02-2011, 18:52 ]
Wg specyfikacji mitsu kod przedluzki to MH063302. Do tego trzeba zwykly mikromierz zegarowy
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 20-02-2011, 19:52   

w vw tdi miałbyś łatwiej
początek wtrysku widzisz w vagu na laptopie
z drugiej strony co ja bym dał za to żeby w moim miśku fabrycznie siedział taki AFN
miśkowe td też ładnie mruczą
to jednak spalanie i moc nie są ich najlepszą stroną :)
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 20-02-2011, 20:04   

Tu jest napisane jakich narzedzi potrzeba i jak to zrobic
http://indy.pp.ru/GDI/Doc..._MANUAL_13A.pdf

[ Dodano: 20-02-2011, 19:36 ]
Znalazlem cos takiego, ten jest uniwersalny
http://www.uktools.com/se...ng-p-40075.html
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 20-02-2011, 20:39   

na razie mozesz spróbować tak jak pisałeś
zaznacz sobie punkty początkowe i próbuj w jedną lub drugą stronę
jesli nic nie zmieni zawsze mozesz wrócić do wczesniejszych ustawień
ostatnio miałem sharana w tdi w którym ktoś przestawił rozrząd i koło pompy przesuniete bylo na pasku o jeden ząb
objawy silnik kiepsko palił , trochę dymił i nie miał mocy
po prawidłowym ustawieniu pompy silnik odżył
wczesniej słyszlna była" twarda "praca
po korekcji jak nowy
u siebie może też zauważyłeś -usłyszałeś zmianę w pracy motoru
jesli tak związane moze to być z początkiem wtrysku i ustawieniem pompy
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 20-02-2011, 20:49   

A tutaj to samo e-bay
http://cgi.ebay.co.uk/BER...=item41514bd655
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 20-02-2011, 23:21   

U mechanika jakakolwiek regulacja to minimum 100 euro. W serwisie pewnie drozej. Na poczatku sprobuje recznej regulacji, a jak co to pomysle o czyms lepszym

a to nadaje sie do czegos ?
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 20-02-2011, 23:42   

Faraonix napisał/a:
a to nadaje sie do czegos ?

Jak najbardziej, a z pewnoscią przyda się nie raz i nie tylko do Miśka :biggrin:
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 20-02-2011, 23:47   

Faraonix napisał/a:
U mechanika jakakolwiek regulacja to minimum 100 euro. W serwisie pewnie drozej. Na poczatku sprobuje recznej regulacji, a jak co to pomysle o czyms lepszym

a to nadaje sie do czegos ?


Mozesz sobie dokupic magnetyczna podstawke do czujnika i np sprawdzic czy nie ma bicia na tarczach albo jakims innym ustrojstwie, albo pomodz jakiemus mitsumaniakowi ustawic kat zaplonu za przyslowiowa flaszke i zagryche :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.