 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAxx] GAZ w fazie ciekłej - LPI |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 09-03-2011, 10:19
|
|
|
Włąsnie kupiłem Puga 307 2.0 z LPI Viale. Motowane było to w serwisie Puga w Niemczech. Koszt instalacji w 2007r wynosił 2500 Euro- mam fakturke. W Polsce napewno taniej, ile nie wiem.
Jeśli chcesz to moge zrobic skan i wrzucic całą instrukcję montazu tej instalacji do tego silnika - 4 cylindy co prawda. Moze to pomoze dobrze ocenic poprawność montazu,.
[ Dodano: 09-03-2011, 10:22 ]
Forest_Taft napisał/a: | Instalacja LPI z tytułu swojej konstrukcji uniemożliwia samodzielne wymiany filtrów |
CZy aby na pewno??? co filtra w zbiorniku jesli jest moge sie zgodzić, ale napewno drugi jest pod maska... az sprawdze..:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Forest [Usunięty]
|
Wysłany: 22-03-2011, 21:57
|
|
|
powiem tak...
naczytalem sie i teraz znow mam kolejne informacje...
Dziś robią takie instalacje z filtrami zewnętrznymi.
dodatkowo montują lepsze i tańsze wtryski Siemens-a
ja jestem praktycznie zdecydowany.
Co do JTG Icom - tego już nie kupi się na naszym rynku.... |
|
|
|
 |
jacekwa
Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 40 Skąd: Z Warszawy
|
Wysłany: 17-05-2011, 20:13
|
|
|
Ja założyłem instalację LPI Princa nie była tania bo koszt całkowity to 6500 PLN ale już mi się instalacja zwróciła i raz tylko musiałem wymienić jakąś część która kosztowała 600 PLN.
Przejechałem już 110000 na gazie,a zakładałem ją w warszawie, jak ktoś będzie potrzebował adres firmy która wie co robi i jak, to proszę dać znać(nie jest to tania firma) |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 24-05-2011, 22:25
|
|
|
Piszecie o ogromnych kosztach utrzymania/instalacji LPI Vialle, gdy ja osobiście polecam...
Fakt, że pompa robi 150 000 - 180 000km i regeneracja lub wymiana, ale gdy co 50tys wymieni się w niej olej itp(cały serwis), to wszystko działa bez zarzutu.
Cena regeneracji pompy to 1200zł
Przegląd instalacji z serwisowaniem pompy: 300-400zł
Strona, warsztatu który oferuje powyższe: LINK. Piaseczno pod Warszawą.
Pełna kultura, mili ludzie, tanio i sprawnie.
Na wszystkie usługi książeczka serwisowa.
Co do opłacalności zakładania instalacji, to na stronie do której link podałem wyżej jest symulator opłacalności. Można policzyć, po ilu miesiącach od instalacji wyjdziemy na "czysto" |
_________________ Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle |
|
|
|
 |
drOwca
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VI 2.0 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2015 Posty: 7 Skąd: Polska
|
Wysłany: 30-11-2015, 20:31 Gaz LPi Vialle 2.0 1999
|
|
|
Witam Koledzy mam problem.
Mam problem z Viallką. Auto to Mitsubishi Galant 99r 2.0, Vialle 5gen. Auto odpala na benzynie, pochodzi trochę i przełącza na gaz po czym po chwili wraca na benzynę. Kiedy trzyma się wciśnięty choć trochę pedał gazu, chodzi na gazie jednak po zdjęciu nogi wraca na benzynę. Proszę o pomoc co może być przyczyną takiego zachowania?
Dodam, że przełącznik nie miga. W trybie "gaz" cały czas świeci się na zielono światłem ciągłym (a wyczytałem, że dopóki nie przełączy się na gaz powinien migać jednak odkąd zakupiłem auto nie było takiej sytuacji) a na benzynie cały czas świeci się na czerwono również światłem ciągłym.
Na gazie nie da się jechać ponieważ w momencie przełączenia się na gaz (słychać jak cykają wtryski gazu) pochodzi chwilę następnie ma tak jakby przydławienie i przełącza się na benzynę. Wtedy kontrolka zmienia kolor na czerwono. I tak w kółko. Nie ma żadnego "znaku" że już jest na gazie oprócz cykania wtryskiwaczy gazowych.
Co ciekawe wczoraj podczas jazdy na benzynie samoczynnie zapaliła się zielona kontrolka, szarpnęło i znów była czerwona.
Na jałowym biegu podczas trzymania pedału gazu chodzi na gazie ciągle przez około 5 minut potem przydławienie i wraca na benzynę.
Macie jakieś pomysły bo LPi to dla mnie zagadka. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 02-12-2015, 04:38
|
|
|
Bez diagnostyki można jedynie wróżyć. Generalnie jeśli to będzie np coś z pompą to bardziej opłacalne będzie założenie sekwencji niż naprawa tej instalacji. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 02-12-2015, 09:08
|
|
|
Obstawiam następujące rzeczy:
1. Zatkany filtr w pompie i nie daje rady z ciśneiniem, chwilę pochodzi ale się wyłancza
2. Zatkany zaworek przelewowy w pompie
3. Brak oleju w pompie i chodzi na sucho
4. Zużyte łożyska w pompie - czytaj brak oleju
5. Zużyte membramki w pompie
6. Problem z czujnikiem ciśnienia pod maską przy rozdzielaczu
7. Problem z przekaźnikiem załanczajacym pompe
Wejdz sobie na LPG-forum, tam jest wątek dotyczący interfeju. Kupisz soebie USB-konwerter za 12zł, zarobisz piny i wepeniesz się w oryginalną kostkę. Ja uzyłem zaślepki i do niej wsunąłem piny i działa. Program do ściagnięcia chyba ze strony dystrybutora Vialle - LTA polonia. Zobaczysz wtedy co go boli. Jak bezie sprawa z ciśneiniem gazu to czeka cie wyjęcie pompy ze zbiornika gazu, wymiana filterka, sprawdzenie łożysk i od razu zalanie nowym olejem. U siebie nie w galancie robiłem to już 3 razy, tzn 3x filterek i raz łożyska, nowy olej, czyśzczenie zaworka przelewowego. W zakłądzie naprawy Vialle krzykna ci za nową pompe z wymianą pewnie ponad 2tyś, - regenerowana 700zł, a jak mają autoryzację na zwykłe instalację LPG to będą pzekonywać o założeniu zwykłej.
Jak nie dasz rady sam to poszukaj kto ci to w okolicy ogaranie, ale LTA-Polonia jest cyba z okolic Kielc. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
|
|