Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] GAZ w fazie ciekłej - LPI
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-03-2011, 10:19   

Włąsnie kupiłem Puga 307 2.0 z LPI Viale. Motowane było to w serwisie Puga w Niemczech. Koszt instalacji w 2007r wynosił 2500 Euro- mam fakturke. W Polsce napewno taniej, ile nie wiem.
Jeśli chcesz to moge zrobic skan i wrzucic całą instrukcję montazu tej instalacji do tego silnika - 4 cylindy co prawda. Moze to pomoze dobrze ocenic poprawność montazu,.

[ Dodano: 09-03-2011, 10:22 ]
Forest_Taft napisał/a:
Instalacja LPI z tytułu swojej konstrukcji uniemożliwia samodzielne wymiany filtrów


CZy aby na pewno??? co filtra w zbiorniku jesli jest moge sie zgodzić, ale napewno drugi jest pod maska... az sprawdze..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Forest
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2011, 21:57   

powiem tak...

naczytalem sie i teraz znow mam kolejne informacje...

Dziś robią takie instalacje z filtrami zewnętrznymi.
dodatkowo montują lepsze i tańsze wtryski Siemens-a

ja jestem praktycznie zdecydowany.

Co do JTG Icom - tego już nie kupi się na naszym rynku....
 
 
jacekwa 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 40
Skąd: Z Warszawy
Wysłany: 17-05-2011, 20:13   

Ja założyłem instalację LPI Princa nie była tania bo koszt całkowity to 6500 PLN ale już mi się instalacja zwróciła i raz tylko musiałem wymienić jakąś część która kosztowała 600 PLN.
Przejechałem już 110000 na gazie,a zakładałem ją w warszawie, jak ktoś będzie potrzebował adres firmy która wie co robi i jak, to proszę dać znać(nie jest to tania firma)
 
 
Tomasz87 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 561
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 24-05-2011, 22:25   

Piszecie o ogromnych kosztach utrzymania/instalacji LPI Vialle, gdy ja osobiście polecam...
Fakt, że pompa robi 150 000 - 180 000km i regeneracja lub wymiana, ale gdy co 50tys wymieni się w niej olej itp(cały serwis), to wszystko działa bez zarzutu.

Cena regeneracji pompy to 1200zł
Przegląd instalacji z serwisowaniem pompy: 300-400zł


Strona, warsztatu który oferuje powyższe: LINK. Piaseczno pod Warszawą.
Pełna kultura, mili ludzie, tanio i sprawnie.
Na wszystkie usługi książeczka serwisowa.


Co do opłacalności zakładania instalacji, to na stronie do której link podałem wyżej jest symulator opłacalności. Można policzyć, po ilu miesiącach od instalacji wyjdziemy na "czysto" :)
_________________
Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle
 
 
 
drOwca 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VI 2.0 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Polska
Wysłany: 30-11-2015, 20:31   Gaz LPi Vialle 2.0 1999

Witam Koledzy mam problem.

Mam problem z Viallką. Auto to Mitsubishi Galant 99r 2.0, Vialle 5gen. Auto odpala na benzynie, pochodzi trochę i przełącza na gaz po czym po chwili wraca na benzynę. Kiedy trzyma się wciśnięty choć trochę pedał gazu, chodzi na gazie jednak po zdjęciu nogi wraca na benzynę. Proszę o pomoc co może być przyczyną takiego zachowania?

Dodam, że przełącznik nie miga. W trybie "gaz" cały czas świeci się na zielono światłem ciągłym (a wyczytałem, że dopóki nie przełączy się na gaz powinien migać jednak odkąd zakupiłem auto nie było takiej sytuacji) a na benzynie cały czas świeci się na czerwono również światłem ciągłym.

Na gazie nie da się jechać ponieważ w momencie przełączenia się na gaz (słychać jak cykają wtryski gazu) pochodzi chwilę następnie ma tak jakby przydławienie i przełącza się na benzynę. Wtedy kontrolka zmienia kolor na czerwono. I tak w kółko. Nie ma żadnego "znaku" że już jest na gazie oprócz cykania wtryskiwaczy gazowych.

Co ciekawe wczoraj podczas jazdy na benzynie samoczynnie zapaliła się zielona kontrolka, szarpnęło i znów była czerwona.

Na jałowym biegu podczas trzymania pedału gazu chodzi na gazie ciągle przez około 5 minut potem przydławienie i wraca na benzynę.

Macie jakieś pomysły bo LPi to dla mnie zagadka.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-12-2015, 04:38   

Bez diagnostyki można jedynie wróżyć. Generalnie jeśli to będzie np coś z pompą to bardziej opłacalne będzie założenie sekwencji niż naprawa tej instalacji.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 02-12-2015, 09:08   

Obstawiam następujące rzeczy:
1. Zatkany filtr w pompie i nie daje rady z ciśneiniem, chwilę pochodzi ale się wyłancza
2. Zatkany zaworek przelewowy w pompie
3. Brak oleju w pompie i chodzi na sucho
4. Zużyte łożyska w pompie - czytaj brak oleju
5. Zużyte membramki w pompie
6. Problem z czujnikiem ciśnienia pod maską przy rozdzielaczu
7. Problem z przekaźnikiem załanczajacym pompe

Wejdz sobie na LPG-forum, tam jest wątek dotyczący interfeju. Kupisz soebie USB-konwerter za 12zł, zarobisz piny i wepeniesz się w oryginalną kostkę. Ja uzyłem zaślepki i do niej wsunąłem piny i działa. Program do ściagnięcia chyba ze strony dystrybutora Vialle - LTA polonia. Zobaczysz wtedy co go boli. Jak bezie sprawa z ciśneiniem gazu to czeka cie wyjęcie pompy ze zbiornika gazu, wymiana filterka, sprawdzenie łożysk i od razu zalanie nowym olejem. U siebie nie w galancie robiłem to już 3 razy, tzn 3x filterek i raz łożyska, nowy olej, czyśzczenie zaworka przelewowego. W zakłądzie naprawy Vialle krzykna ci za nową pompe z wymianą pewnie ponad 2tyś, - regenerowana 700zł, a jak mają autoryzację na zwykłe instalację LPG to będą pzekonywać o założeniu zwykłej.
Jak nie dasz rady sam to poszukaj kto ci to w okolicy ogaranie, ale LTA-Polonia jest cyba z okolic Kielc.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-12-2015, 09:32   

Tu masz ciekawe informacje o tej instalacji http://lpg-forum.pl/viall...t17107-270.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.