 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
dziwne odglosy z przedniego zawieszenia |
Autor |
Wiadomość |
joachim69
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 245 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-02-2011, 20:36
|
|
|
DJ Fazi napisał/a: | Gwarantuję Ci że większość z nich chciałaby być na Twoim miejscu. | nie sądzę , ich samochody odpalają i jeżdżą a mój nie |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-03-2011, 13:26
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Gunner napisał/a: | I tego bym sie trzymal,raczej amorki tutaj nic nie maja wspolnego.Bo i co,mocowania,oslony?
Jak juz to silentblocki,tuleje gumowometalowe na wachaczach.Zima ,dostana ujemnej temp,kurcza sie ,twardnieja i tak to slyszymy. | Teoretycznie macie rację, ale w praktyce ma to trochę mniejsze znaczenie. Przynajmniej tak było w moim przypadku, bo tak jak pisałem wcześniej, po wymianie gum skrzypienie nie ustało prawie wcale. Reszta zawieszenia była sztywniutka bez żadnych luzów. Natomiast jak wymienili oba amorki, auto zachowuje się nareszcie jak powinno. Zawias jest spręrzysty i nie skrzypi nawet przy temperaturach poniżej -25st. C. Przed wymiana to ażnie chciałem jeźzic odcinkami gdzie były progi zwalniające, bo obciach taki że heeeeejjjj...... |
Czyli koncowo czego sie domagac jakby ASO kluczylo ze TTTM:
-wymiana amorow L i P
- wymiana gum tulei - czego dokladnie? |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 03-03-2011, 13:45
|
|
|
dab napisał/a: | Czyli koncowo czego sie domagac jakby ASO kluczylo ze TTTM:
-wymiana amorow L i P
- wymiana gum tulei - czego dokladnie? | Będą na bank wciskać ci kit że to wina słabej jakości gum stabilizatorów. Mnie to 2 razy wymieniali, ale nie pomogło wcale. Spróbuj pobujac lewa i prawa stronę ręcznie czy wtedy amorki nie będą ci skrzypiec. U mnie tak było i po wymianie mam GIT majonez |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-03-2011, 13:49
|
|
|
pobujam, pobujam ale to chyba faktycznie amory, bo tak skrzypia-sapia... |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
venglin [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2011, 15:21
|
|
|
u mnie to samo - też skrzypi i puka z przodu. |
|
|
|
 |
|
|