Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dziwne odglosy z przedniego zawieszenia
Autor Wiadomość
joachim69 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 245
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-02-2011, 20:36   

DJ Fazi napisał/a:
Gwarantuję Ci że większość z nich chciałaby być na Twoim miejscu.
nie sądzę , ich samochody odpalają i jeżdżą a mój nie :(
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-03-2011, 13:26   

mitsu00 napisał/a:
Gunner napisał/a:
I tego bym sie trzymal,raczej amorki tutaj nic nie maja wspolnego.Bo i co,mocowania,oslony?
Jak juz to silentblocki,tuleje gumowometalowe na wachaczach.Zima ,dostana ujemnej temp,kurcza sie ,twardnieja i tak to slyszymy.
Teoretycznie macie rację, ale w praktyce ma to trochę mniejsze znaczenie. Przynajmniej tak było w moim przypadku, bo tak jak pisałem wcześniej, po wymianie gum skrzypienie nie ustało prawie wcale. Reszta zawieszenia była sztywniutka bez żadnych luzów. Natomiast jak wymienili oba amorki, auto zachowuje się nareszcie jak powinno. Zawias jest spręrzysty i nie skrzypi nawet przy temperaturach poniżej -25st. C. Przed wymiana to ażnie chciałem jeźzic odcinkami gdzie były progi zwalniające, bo obciach taki że heeeeejjjj...... :D


Czyli koncowo czego sie domagac jakby ASO kluczylo ze TTTM:
-wymiana amorow L i P
- wymiana gum tulei - czego dokladnie? :roll:
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 03-03-2011, 13:45   

dab napisał/a:
Czyli koncowo czego sie domagac jakby ASO kluczylo ze TTTM:
-wymiana amorow L i P
- wymiana gum tulei - czego dokladnie?
Będą na bank wciskać ci kit że to wina słabej jakości gum stabilizatorów. Mnie to 2 razy wymieniali, ale nie pomogło wcale. Spróbuj pobujac lewa i prawa stronę ręcznie czy wtedy amorki nie będą ci skrzypiec. U mnie tak było i po wymianie mam GIT majonez :D
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-03-2011, 13:49   

pobujam, pobujam ale to chyba faktycznie amory, bo tak skrzypia-sapia...
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
venglin
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2011, 15:21   

u mnie to samo - też skrzypi i puka z przodu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.