Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] Zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego
Autor Wiadomość
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-09-2020, 23:44   

nigdzie nie jest wpiety jak kazde auto sika na ziemie i mowie serio
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
mitsubaj 
Nowy Forumowicz
mitsubaj

Auto: mitsubishi outlander II '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2021
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-05-2021, 22:03   Zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego

dzis cos trzasnelo mi w outlanderze pod maska i w tym momencie zaswiecila sie lampka ukladu ladowania oraz brak wspomagania. Pod maska zobaczylem ze pasek spadl. Caly silnik pochlapany czyms (nie olejem). Wszystkie przewody sa suche ale korpus silnika mokry. Pasek zjechal.

Zauwazylem ze ten wiszacy przewod (chyba przelowowy) o ktorym piszecie, a ktory ma lac na poduszke silnika, dosc nie pokojaco wisi blisko rolek i paska. Pasek jest mokry.

Czy to mozliwe ze po zamoczeniu paska plynem chlodniczym poprostu spadl?
Dlaczego to wogole wisi tak blisko alternatora i paska klinowego? Przeciez to jest tluste.
Czy ten przewod nie powinien isc gdzie indziej?

Wogole to od jakiegos czasu szukam przyczyny dziwnego zapachu po wlaczeniu klimatyzacji. Zapach jakby spalonego kabla czy paska. Dzis dochodze do wniosku ze to wlasnie kapiacy/lejacy plym z przelewu zbiorniczka wyrownawczego trafia na pasek, ktory rozbryzguje go po calym silniku. Gdy jeszcze wlacze klima, wentylatory pchaja cale zapaszki szczelinami wokol maski i pewnie wentylacja zasysa do kabiny smrody.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.