 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E55A 2.0] Zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego |
Autor |
Wiadomość |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-09-2020, 23:44
|
|
|
nigdzie nie jest wpiety jak kazde auto sika na ziemie i mowie serio |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
mitsubaj
Nowy Forumowicz mitsubaj
Auto: mitsubishi outlander II '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2021 Posty: 3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-05-2021, 22:03 Zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego
|
|
|
dzis cos trzasnelo mi w outlanderze pod maska i w tym momencie zaswiecila sie lampka ukladu ladowania oraz brak wspomagania. Pod maska zobaczylem ze pasek spadl. Caly silnik pochlapany czyms (nie olejem). Wszystkie przewody sa suche ale korpus silnika mokry. Pasek zjechal.
Zauwazylem ze ten wiszacy przewod (chyba przelowowy) o ktorym piszecie, a ktory ma lac na poduszke silnika, dosc nie pokojaco wisi blisko rolek i paska. Pasek jest mokry.
Czy to mozliwe ze po zamoczeniu paska plynem chlodniczym poprostu spadl?
Dlaczego to wogole wisi tak blisko alternatora i paska klinowego? Przeciez to jest tluste.
Czy ten przewod nie powinien isc gdzie indziej?
Wogole to od jakiegos czasu szukam przyczyny dziwnego zapachu po wlaczeniu klimatyzacji. Zapach jakby spalonego kabla czy paska. Dzis dochodze do wniosku ze to wlasnie kapiacy/lejacy plym z przelewu zbiorniczka wyrownawczego trafia na pasek, ktory rozbryzguje go po calym silniku. Gdy jeszcze wlacze klima, wentylatory pchaja cale zapaszki szczelinami wokol maski i pewnie wentylacja zasysa do kabiny smrody. |
|
|
|
 |
|
|