Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tylny most-->> jakie "typy"
Autor Wiadomość
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 07-06-2011, 18:02   

Ja to bym Ci radził przełożyć tylko silnik, jeśli reszta jest ok. Prędzej przełożysz skrzynię z reduktorem niż sam reduktor. Jeśli wszystko inne chodziło to zostaw i nie kombinuj. Turbo chłodzone wodą jest dobre, ale czy lepsze niż zwykłe? Kwestia gustu i przyzwyczajeń..
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2011, 18:56   

Heilsberg napisał/a:
Turbo chłodzone wodą jest dobre, ale czy lepsze niż zwykłe? Kwestia gustu i przyzwyczajeń..


Ludzie znający temat twierdzą, że trwalsze, czyli lepsze
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 07-06-2011, 22:49   

Moja zwykła przelatała licznikowo 260 tys i poszła do regeneracji. Ile w rzeczywistości miała tego nie wie nikt ale nie sądzę by ją ktoś wymieniał od nowości. Fachowcy u Burzyńskich orzekli, że wcale nie była taka zużyta. Ile więc przeleci miśkowe turbo chłodzone wodą? Milion? Pojarowe turba są tak proste i tak żywotne, że dla mnie nie robi to różnicy skoro i tak zawsze studzę i nie daję w palnik od razu. Tam tak naprawdę nie ma się co zepsuć o ile uszczelnienia są dobre i nie puszcza oleju ze starości lub zakatowania (oczywiście chodzi mi o najprostsze turbo bez zmiennej geometrii ze zwykłym wastegate, niczym nie chłodzone).
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2011, 07:35   

Heilsberg napisał/a:
skoro i tak zawsze studzę i nie daję w palnik od razu.


Co jest kluczem w "oszczędzaniu" turbiny.

Ja w Golfie TSI mam lepszy patent. Po wyłączeniu zapłonu w razie potrzeby włącza się oddzielna pompka wody i przez maksymalnie 480 sekund chłodzi turbinę. Dlatego spokojnie można gasić po jeździe, chyba, że bardzo dostaje w palnik. Wtedy musi pocykać na wolnych.
 
 
GIO4x4RUS 
Forumowicz

Auto: MMC DELICA(Space Gear4x4)2.8td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 62
Skąd: malbork
Wysłany: 09-06-2011, 23:01   

Dla tych celow jusz dAAAwno stosowany jest "turbotajmer",ktory nie gasi silnika odrazu przy wylaczeniu zaplona...i olej czy woda wychlodzaja turbine(do 3minut)Sa alarmy z funkcja turbo tajmera..
Lub przyzwyczaic sie po szybkiej jazde odrazu nie gasic silnika! :wink:
_________________
Przed wlączeniem 4x4 wląc mózg!
MMC Delica,95r,2.8td,long,manual,SS,LSD _______________________
Sorry za moja polszczyzne...
 
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 10-06-2011, 01:02   

Ja mam prostą zasadę dla palących. Zapalam silnik = zapalam fajkę - spalę i jadę. Dojeżdżam do chaty, zapalam fajkę - gaszę fajkę = gaszę silnik. I gra.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.