 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Japończyk na polskie drogi? |
Autor |
Wiadomość |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 19-06-2011, 22:42
|
|
|
góra owszem.... reszta.....? może podobnie ale, masz obiekcje co do trwałości czy co bo nierozumiem |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-06-2011, 23:13
|
|
|
Nic z tych rzeczy, podkreślam jednak, że w przeciwieństwie do Galanta gdzie na dole występują dwa wahacze ze sworzniem, tutaj występuje jeden zintegrowany a sworzeń jest mocowany w zwrotnicy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-06-2011, 23:15
|
|
|
gołąb napisał/a: | ok. Więc co jeszcze? |
gołąb napisał/a: | O czym ty mówisz? W Hondzie masz 2 wachacze.....a w galu 3 na stronę....?. | No dobra, to dochodzi jedna tuleja metalowo-gumowa i jeden sworzeń więcej na stronę w Galancie.
[ Dodano: 19-06-2011, 23:17 ]
gołąb napisał/a: | masz obiekcje co do trwałości czy co bo nierozumiem | w hondzie nie. Kumpel ma już kilka lat taką i dwa razy wymieniał sworzeń dolnego wahacza i żadnej tulei. Sworzeń firmy 555 wytrzymywał ok. 100 000 km w aucie obniżonym do granic możliwości (zderzak przedni ok. 4 cm od ziemi) i na 15 calowych felgach. To rozumiem. |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 20-06-2011, 08:17
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | tommyc1 napisał/a: | O amory to ja bym się akurat nie bał. |
o widzisz - i tu byłbym ostrożny - właśnie dlatego, że w starych Galantach miałem 350 tkm na oryginalnych amortyzatorach a nowe Galanty? -tu masowo padają amory - u mnie w obu z przodu, ostatnio widziałem też że u Kibloo przód puszcza...
i to pomimo dużo mniejszych przebiegów |
Ja swoje ori wywaliłem przy 260tys., może to i słaby wynik wytrzymałości ale z drugiej strony... kidy ja znów będę to robił? Jeżdząc ok 20tys km rocznie |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 20-06-2011, 22:41
|
|
|
Hugo napisał/a: | w hondzie nie. Kumpel ma już kilka lat taką i dwa razy wymieniał sworzeń dolnego wahacza i żadnej tulei. Sworzeń firmy 555 wytrzymywał ok. 100 000 km w aucie obniżonym do granic możliwości (zderzak przedni ok. 4 cm od ziemi) i na 15 calowych felgach. To rozumiem. | dlatego mówię, że są b. trwałe przez kilka lat miałem 3 szt...i tylko w jednej wymieniałem górne wachacze przez tak długi czas....ale pdkreślam...wszystkie 3 prowadziły się byle jak!!! Galant wypada tu o wiele lepiej.... ale co z trwałością- tego nie wiem...bo za krótko go mam na razie zrobiłem 10 tyś km i jest spoko. Miałem kiedyś audi 80, a później a4 i obydwie nie potrafiły przejechać 3 tysięcy bez łomotania |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 20-06-2011, 22:45
|
|
|
gołąb napisał/a: | Miałem kiedyś audi 80, a później a4 i obydwie nie potrafiły przejechać 3 tysięcy bez łomotania | Ale los sprowadził Cię na dobrą drogę
Poza tym ja jeżdżę naprawdę po złych drogach i nie mogę narzekać na zawieszenie w galu. Na tyle zaliczonych dołów, wydaje mi się, że mało rzeczy wysiadło. Ale każdy ma swoje zdanie. Wrócę do Renault Safrane, tam ciągle się coś psuło, z tym, że elementy zawieszenia były tanie, tylko, że denerwowała mnie ta częstotliwość naprawiania ciągle... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 20-06-2011, 22:47
|
|
|
andrew84 napisał/a: | Ale los sprowadził Cię na dobrą drogę | alleluja, alleluja
[ Dodano: 20-06-2011, 22:50 ]
mogły by tylko nie rdzewieć tak jak to było w audi |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 20-06-2011, 23:48
|
|
|
andrew84 na jakich felgach jeździsz, bo ma to kolosalne znaczenie? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-06-2011, 06:54
|
|
|
gołąb napisał/a: | Miałem kiedyś audi |
ja też - ale zawiecha, to akurat nie był największy problem - ciągle coś w silniku, skrzyni czy elektryce się działo... najgorsze auto
jedynie nie rdzewiało jak piszesz - i to był plus
a w temacie - wczoraj zmieniłem ot tak końcówkę kierowniczą i okazało się, że stara miała luz i stukała (nie do wykrycia bez zdjęcia)
a zmieniłem, bo jechałem po całości - łącznik, guma stabilizatora, gumki zacisków, napinacz klimy...
no i trafiony zatopiony - czyli do listy z 1 strony dołącza 1 końcówka 555 za 45 zł |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 21-06-2011, 07:59
|
|
|
Hugo napisał/a: | andrew84 na jakich felgach jeździsz, bo ma to kolosalne znaczenie? | No właśnie W tym tkwi tajemnica, na 15" 205/60, po tych dołach co są u mnie nieraz uda się nieźle wpaść, no i jak miałbym 17" to by było już pozamiatane... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
galsport98
Nowy Forumowicz
Auto: galant sport edition 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2011 Posty: 20 Skąd: żary/lubuskie
|
Wysłany: 03-01-2012, 18:01
|
|
|
.. dorzucę coś od siebie ...
gala 98 kupilem m-c temu, a wcześniej ujeżdżałem 2 auta - audi 80 b4 94r oraz primere GT top sport 98r. ..dodam że mieszkam w takim miejscu że drogi wygladają jak dobry ser szwajcarski a jazda bardziej przypomina slalom między dziurami w asfalcie niż jazdę na wprost po swoim pasie ... ale do rzeczy !!!
audi 80 b4 benzyna 2,0 - auto nie psujace sie , uzytkowane przeze mnie 5 lat - ok 60 tys km przejechanych w takim własnie terenie uważam że jest to niedoceniane auto - wygoda , prostota i niemiecka solidność ...!! a najważniejsze ocynk karoseria - mega pozytyw !!!
primera GT - ostatnie 2 lata ... fabrycznie obniżone .. przejechane ok. 20 tys. km to również niedoceniane auto i nawet ono dawało sobie nieźle rade jak na taki teren ...po 2 latach żadnych problemów z zawieszeniem jeszcze 3 tyg. przed sprzedażą bylem na przegladzie - szarpaki itp. wszystko ok - jest mocne , solidne a do tego silnik 150 ps świetnie wkręca się na obroty i daje dużo frajdy z jazdy !! ale ... karoseria i atakujaca ją rdza to był główny powód sprzedaży - była wszędzie !!!!!! gdyby nie to auto na 5+ |
_________________ galant sport edition 2.5 v6 '98 - w moim dorobku 17!!! - auto , ale to na dłużej zagości w moim garażu - to pewne !!! |
|
|
|
 |
|
|