Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Japończyk na polskie drogi?
Autor Wiadomość
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 19-06-2011, 22:42   

góra owszem.... reszta.....? może podobnie ale, masz obiekcje co do trwałości czy co bo nierozumiem :?:
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-06-2011, 23:13   

Nic z tych rzeczy, podkreślam jednak, że w przeciwieństwie do Galanta gdzie na dole występują dwa wahacze ze sworzniem, tutaj występuje jeden zintegrowany a sworzeń jest mocowany w zwrotnicy :-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-06-2011, 23:15   

gołąb napisał/a:
ok. Więc co jeszcze?
gołąb napisał/a:
O czym ty mówisz? W Hondzie masz 2 wachacze.....a w galu 3 na stronę....?.
No dobra, to dochodzi jedna tuleja metalowo-gumowa i jeden sworzeń więcej na stronę w Galancie.

[ Dodano: 19-06-2011, 23:17 ]
gołąb napisał/a:
masz obiekcje co do trwałości czy co bo nierozumiem
w hondzie nie. Kumpel ma już kilka lat taką i dwa razy wymieniał sworzeń dolnego wahacza i żadnej tulei. Sworzeń firmy 555 wytrzymywał ok. 100 000 km w aucie obniżonym do granic możliwości (zderzak przedni ok. 4 cm od ziemi) i na 15 calowych felgach. To rozumiem.
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 20-06-2011, 08:17   

Krzyzak napisał/a:
tommyc1 napisał/a:
O amory to ja bym się akurat nie bał.

o widzisz - i tu byłbym ostrożny - właśnie dlatego, że w starych Galantach miałem 350 tkm na oryginalnych amortyzatorach a nowe Galanty? -tu masowo padają amory - u mnie w obu z przodu, ostatnio widziałem też że u Kibloo przód puszcza...
i to pomimo dużo mniejszych przebiegów


Ja swoje ori wywaliłem przy 260tys., może to i słaby wynik wytrzymałości ale z drugiej strony... kidy ja znów będę to robił? ;) Jeżdząc ok 20tys km rocznie :)
 
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 20-06-2011, 22:41   

Hugo napisał/a:
w hondzie nie. Kumpel ma już kilka lat taką i dwa razy wymieniał sworzeń dolnego wahacza i żadnej tulei. Sworzeń firmy 555 wytrzymywał ok. 100 000 km w aucie obniżonym do granic możliwości (zderzak przedni ok. 4 cm od ziemi) i na 15 calowych felgach. To rozumiem.
dlatego mówię, że są b. trwałe przez kilka lat miałem 3 szt...i tylko w jednej wymieniałem górne wachacze przez tak długi czas....ale pdkreślam...wszystkie 3 prowadziły się byle jak!!! Galant wypada tu o wiele lepiej.... ale co z trwałością- tego nie wiem...bo za krótko go mam na razie zrobiłem 10 tyś km i jest spoko. Miałem kiedyś audi 80, a później a4 i obydwie nie potrafiły przejechać 3 tysięcy bez łomotania
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 20-06-2011, 22:45   

gołąb napisał/a:
Miałem kiedyś audi 80, a później a4 i obydwie nie potrafiły przejechać 3 tysięcy bez łomotania
Ale los sprowadził Cię na dobrą drogę :wink:

Poza tym ja jeżdżę naprawdę po złych drogach i nie mogę narzekać na zawieszenie w galu. Na tyle zaliczonych dołów, wydaje mi się, że mało rzeczy wysiadło. Ale każdy ma swoje zdanie. Wrócę do Renault Safrane, tam ciągle się coś psuło, z tym, że elementy zawieszenia były tanie, tylko, że denerwowała mnie ta częstotliwość naprawiania ciągle...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 20-06-2011, 22:47   

andrew84 napisał/a:
Ale los sprowadził Cię na dobrą drogę
alleluja, alleluja :D :p

[ Dodano: 20-06-2011, 22:50 ]
mogły by tylko nie rdzewieć tak jak to było w audi
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-06-2011, 23:48   

andrew84 na jakich felgach jeździsz, bo ma to kolosalne znaczenie?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-06-2011, 06:54   

gołąb napisał/a:
Miałem kiedyś audi

ja też - ale zawiecha, to akurat nie był największy problem - ciągle coś w silniku, skrzyni czy elektryce się działo... najgorsze auto
jedynie nie rdzewiało jak piszesz :) - i to był plus

a w temacie - wczoraj zmieniłem ot tak końcówkę kierowniczą i okazało się, że stara miała luz i stukała (nie do wykrycia bez zdjęcia)
a zmieniłem, bo jechałem po całości - łącznik, guma stabilizatora, gumki zacisków, napinacz klimy...
no i trafiony zatopiony - czyli do listy z 1 strony dołącza 1 końcówka 555 za 45 zł
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 21-06-2011, 07:59   

Hugo napisał/a:
andrew84 na jakich felgach jeździsz, bo ma to kolosalne znaczenie?
No właśnie :mrgreen: W tym tkwi tajemnica, na 15" 205/60, po tych dołach co są u mnie nieraz uda się nieźle wpaść, no i jak miałbym 17" to by było już pozamiatane...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
galsport98 
Nowy Forumowicz

Auto: galant sport edition 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2011
Posty: 20
Skąd: żary/lubuskie
Wysłany: 03-01-2012, 18:01   

.. dorzucę coś od siebie ...
gala 98 kupilem m-c temu, a wcześniej ujeżdżałem 2 auta - audi 80 b4 94r oraz primere GT top sport 98r. ..dodam że mieszkam w takim miejscu że drogi wygladają jak dobry ser szwajcarski a jazda bardziej przypomina slalom między dziurami w asfalcie niż jazdę na wprost po swoim pasie ... ale do rzeczy !!!
audi 80 b4 benzyna 2,0 - auto nie psujace sie , uzytkowane przeze mnie 5 lat - ok 60 tys km przejechanych w takim własnie terenie uważam że jest to niedoceniane auto - wygoda , prostota i niemiecka solidność ...!! a najważniejsze ocynk karoseria - mega pozytyw !!!

primera GT - ostatnie 2 lata ... fabrycznie obniżone .. przejechane ok. 20 tys. km to również niedoceniane auto i nawet ono dawało sobie nieźle rade jak na taki teren ...po 2 latach żadnych problemów z zawieszeniem jeszcze 3 tyg. przed sprzedażą bylem na przegladzie - szarpaki itp. wszystko ok - jest mocne , solidne a do tego silnik 150 ps świetnie wkręca się na obroty i daje dużo frajdy z jazdy !! ale ... karoseria i atakujaca ją rdza to był główny powód sprzedaży - była wszędzie !!!!!! gdyby nie to auto na 5+
_________________
galant sport edition 2.5 v6 '98 - w moim dorobku 17!!! - auto , ale to na dłużej zagości w moim garażu - to pewne !!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.