[Carisma] Oryginalny podłokietnik - czy się sprawdza i czy w |
Autor |
Wiadomość |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21942 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-06-2011, 23:22
|
|
|
Saqu napisał/a: | jednak jak miałbym ja osobiście tam kłaść na to łokieć to muszę się albo strasznie kłaść na fotelu albo bardzo przekrzywiać na prawą stronę. | Byłoby idealne dla kierowców pewnych niemieckich wozów |
|
|
|
 |
Charlie
Mitsumaniak

Auto: Carisma GL 1.6 sedan '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 129 Skąd: Malinowice
|
Wysłany: 20-06-2011, 11:35
|
|
|
Nie, mam alarm z pilotem BOXER - takie coś : http://www.eltersc.pl/pho...edbe58bf186.jpg (bez napisu - nie wiem czy kiedyś był, może sie starł) |
_________________ Carisma Sedan 1.6 16V 1997 + LPG
 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 20-06-2011, 20:02
|
|
|
Do czego jest ten trzeci zasłonięty przycisk??
A wracając do tematu to byłbym zainteresowany podłokietnikiem do swojego polifta w materiale czarnym. Pytanie tylko czy trzeba wymieniać końcówkę tunelu czy w stary tunel można wprasować sam podłokietnik. I jakby miał ktoś na zbyciu wyżej wymieniony w rozsądnej cenie to byłbym zainteresowany |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
pamar
Mitsumaniak Kainamustim

Auto: Carisma 1,9TD Colt VII 1,3
Zaproszone osoby: 2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 4173 Skąd: Andrespol/Radków
|
|
|
|
 |
SHARK1979
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 3029 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 23-06-2011, 12:07
|
|
|
pamar napisał/a: | Podłokietnik jest super! |
Sam widziałem ostatnio na własne oczęta i daje radę, ja brykam 3 rok na zwykłym i użyłem go 2 razy |
_________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
Najładniejsza Cari zlotu 2011
Najładniejsza Cari zlotu 2012
Najładniejsza Cari zlotu 2013
Najładniejszy Colt zlotu 2014 |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-06-2011, 19:47
|
|
|
mlun napisał/a: | A ten tunel poliftowy pasuje do przedlifta na 100%? |
odpowiem Ci, że na 100% to tunel po liftowy nie pasuje do przedlifta. O ile nic nie przerobisz to nie podejdzie plug&play |
|
|
|
 |
zmc29
Forumowicz
Auto: Carisma 2001r. 4G92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 64 Skąd: zmc
|
Wysłany: 10-07-2011, 22:14
|
|
|
Witam
Mam wersję poliftową bez podłokietnika. Jednak na dłuższych trasach da się odczuć zmęczenie prawego ramienia. Dlatego zamówiłem ori podłokietnik wraz z tunelem. Trochę mnie zdziwiła waga paczki (ciężka). Jak na gabaryt owego podłokietnika to raczej ciężki. Oprócz tego w tunelu był kawał dziwnie wyspawanego żelastwa (coś jak dwa zespawane ze sobą trójkąty), które jest mocowaniem dla podłokietnika.
Tak więc kupując podłokietnik do "polifta bez podłokietnika" trzeba nabyć jeszcze to żelastwo do mocowania, które jest schowane w tylnej części tunelu. Że nie wspomnę o wycięciu kawałeczka tunelu (ja nabyłem komplet wiec mnie to ominęło). Ponad to podłokietnik posiada pod spodem klapkę która zamyka ten "schowek" za ręcznym i regulację kąta nachylenia. No i w porównaniu z wersją przedliftową gdzie jest tylko ta klapka do schowka, która jest za nisko i wcale nie jest podłokietnikiem, ten jest dużo dużo wyżej i dlatego spełnia swoją funkcję.
Jakimś rozwiązaniem jest zawsze zakup którejś z uniwersalnych chińskich podróbek, które jednak jakością i trwałością zdecydowanie odbiegają od oryginału i nie wszystkie posiadają regulowany kąt pochylenia. |
|
|
|
 |
marojazwin
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2011 Posty: 27 Skąd: Warszawa-Bródno
|
Wysłany: 27-03-2012, 20:16
|
|
|
zmc29, A posłuchaj kolego,jak mocowałes ten podłokietnik to miałeś tam gwint w tych 4 otworach w tej ramce na dole co jest umocowana do karoserii.Bo ja dzisiaj kupiłem podlokietnik razem z tunelem i tą gruba blacha w środku no i oczywiscie dostałem w komplecie 4 śruby
(fi 6) tylko że ja mam otwory w tej ramce mocowanej w karoserii i pasuja idealnie tylko że nie ma w nich gwintu.Jestem ciekawy jak u Ciebie było z tym.
Pozdrawiam |
_________________ marekj |
|
|
|
 |
pamar
Mitsumaniak Kainamustim

Auto: Carisma 1,9TD Colt VII 1,3
Zaproszone osoby: 2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 4173 Skąd: Andrespol/Radków
|
Wysłany: 28-03-2012, 09:58
|
|
|
Gwint powinien być na 100%
Ja nie miałem tych czterech śrub, przymocowałem na wkręty które tam wcześniej były. Oczywiście jak tylko będę miał odpowiednie śruby, przykręcę bo tunel na tych dwóch odsuwa się i powstaje szczelina na łączeniu.
 |
_________________ ad futuram rei memoriam:
Demokracja - to jednak kupa a świat to może tylko wyobrażenie
http://www.mitsumaniaki.com/
http://www.mmdzieciom.pl/
 |
|
|
|
 |
marojazwin
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2011 Posty: 27 Skąd: Warszawa-Bródno
|
Wysłany: 28-03-2012, 13:40
|
|
|
pamar, Ja sprawdzałem przed montażem i nie mam tam gwintu na 100% są tylko otwory.I tak samo jak ty na tych 2 wkrętach zamocowałem ale właśnie podłokietnik jest mało stabilny i się rozchodzi podobnie jak u Ciebie.Dzisiaj spróbuję zdemontować tą ramkę na dole i podspawać nakrętki od spodu.Wydaje mi się że to dobre rozwiązanie.
Widocznie w wersji bez podłokietnika raz gwintowali raz nie.
Pozdro i dzięki za opdowiedź.
[ Dodano: 30-03-2012, 09:47 ]
pamar, Ponownie wracam do tematu podłokietnika,ale pozytywnie .Nie chwaląc się wujaszek mi przyspawał nakrętki do tej ramki od spodu i teraz trzyma gicior , jest spawaczem także zrobił tak jak fabrycznie nawet z zabezpieczeniem farbą specjalną |
_________________ marekj |
|
|
|
 |
Duli
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star 1.6 16V 4G18 2002r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 18 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 10-07-2013, 19:00
|
|
|
Podepnę się pod temat, lecz niestety z problemem. Kupiłem cały tunel z podłokietnikiem. Niestety zapadka, która blokuje położenie podłokietnika nie działa i opada on pod wpływem własnego ciężaru/grawitacji na sam dół. Jest możliwość naprawienia tej zapadki, czy nie ma to sensu i polować na inny? Wolałbym naprawić ten, bo kupiłem w niezłej cenie. |
_________________ LPG: Lovato Smart, Lovato RGJ 3.2L |
|
|
|
 |
marojazwin
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2011 Posty: 27 Skąd: Warszawa-Bródno
|
Wysłany: 10-07-2013, 22:16
|
|
|
Kolego Duli.Ja na twoim miejscu bym próbował to rozebrac i naprawić w sumie gorzej nie powinno Ci się stać.Sam tego nie robierałem,bo nie miałem takiej potrzeby ale na twoim miejscu bym spróbował,może to się okazać jakiś banał.A po co kupować 2 podłokietnik.Warto spróbowac samemu.No i przy okazjii jakbyś rozebrał to podziel się wiedzą co i jak .Pozdrawiam |
_________________ marekj |
|
|
|
 |
radek8622
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lis 2011 Posty: 521 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 11-07-2013, 14:37
|
|
|
chłopaki może spróbujcie poszukać gdzieś w necie bo mnie udało się jakiś czas temu wychaczyć oryginalny podłokietnik do przedliftowej carrismy. Jest wygodny i posiada schowek jak znajdę jakie ma numery seryjne to dopiszę.Nie było problemów z zamontowaniem tylko przykręcić.jest stabilny i wygodny.
 |
|
|
|
 |
|