 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Vacum - czyszczenie |
Autor |
Wiadomość |
Bushey
Mitsumaniak

Auto: Pajero II 3.0 V6 auto 1991
Kraj/Country: UK
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 129 Skąd: UK
|
Wysłany: 08-10-2011, 11:43
|
|
|
Aussie napisał/a: |
W drodze powrotnej z 4LLC do 4HLC jest ok. Natomiast z 4HLC na 4H powinno znowu włączyć mi dyf - i tu są schody bo mimo wszystko po załączeniu 4H dalej mam opór na zakręcie na asfalcie.
|
Dokładnie mam to samo ale pomaga całkowite wyłączenie 4x4 i ponowne załączenie podczas jazdy .... ale na wprost, przy skręconych kołach nie chce się przełączać. LLC - HLC przełączamy podczas postoju. Nie wyrywaj na siłę lewarka. Podjedź kilka metrów przed ponownym załączeniem 4x4. Pomagaj sobie odejmowaniem i dodawaniem gazu jeśli nie wchodzi lekko. Jeśli masz problemy z włączeniem 4x4 zatrzymaj się, wrzuć N na skrzyni i spokojnie załączaj napędy. Ogólnie powoli i nie nerwuj się Wszystko działa tak jak powinno. |
|
|
|
 |
|
|