Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] wysoka temperatura
Autor Wiadomość
mitsuarka 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Galant 2.0GLSTD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 2
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-09-2011, 00:12   

Masz do wymiany uszczelkę pod głowicą - taka jest moja diagnoza na podstawie Twojego opisu.Pompa wody też na to wskazuje bo ciśnienie poprostu uszkodziło uszczelniacz i poszła woda na łożyska - przedmuch do zbiorniczka -sprawdź czy dmucha od uruchomienia silnika Ciśnienie z przedmuchu gdzieś musi wyjść i wybiera sobie miejsca łączeń nie czekaj za długo z wymianą uszczelki bo będzie coraz większe aż uszkodzi chłodnicę.
 
 
Cinek082 
Nowy Forumowicz

Auto: E57A - 94; EA6W - 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Wysłany: 12-02-2012, 12:53   dlaczego uszczelka

Witam
Wiem że temat jest troche stary ale postanowiłem dodać coś od siebie. Od pewnego czasu czytam o różnych problemach z waszymi miśkami, sam posiadam galanta z 94 roku 2.0 Td silnikowo żyleta ale zmieniałem juz mu karoserię i skrzynie. Z doświadczenia mogę powiedzieć że troche zdolności manualnych podstawowej wiedzy i książka serwisowa w arsenale i mozna przy nim zrobic samemu praktycznie wszystko. Ale do rzeczy, nie mogę zrozumieć czemu przy problemie jak u kolegi gdzie auto łapie temperature od razu diagnozą jest wydmuchana uszczelka głowicy lub pęknięta głowica. Przyczyn łapania przez auto temperatury może być przecież wiele zaczynając od niskiego stanu płynu (ale kolega dolewał wiec dalej ) moż to być zacięty termostat jak w pozycji zamkniętej to będzie sie grzał a jak w otwartej to nie bedzie lapał temperatury. Jak termostat ok to może przytkana syfami chłodnica, wkońcu auto ma swoje lata. A co do zdiagnozowania wydmuchanej uszczelki to:
1) ciśnienie poszło w układ chłodzenia wiec może byc twardy przewód od chłodnicy, bombelkowanie po odkręceniu korka w chłodnicy, olej w płynie chłodniczym.
2) woda znalazła ujście na tłoki i poszła w cylindry, wowczas kopcenie na bialo z wydechu (para wodna) lub ścieka do miski olejowej wtedy mamy wode w oleju no i można zaobserwowac podwyższony stan oleju na bagnecie.
4) można też sprawdzić kompresję na cylindrach.
Ogolnie auto jak się o nie dba, nie rusza z piskiem od razu po odpaleniu silnika, nie gasi silnika od razu po ostrej jeździe tylko da sie czas turbinie, pilnuje sie wymian oleju i reszty to jest nie do zdarcia. Mój ma ponad 316 tys i nadal chodzi jak złoto :) nawet w ostatnie mrozy nie miał problemu z paleniem.
Wybaczcie za tyle gledzenia ;)
Reasumując, dbajcie o swoje miśki a długo wam posłóżą.
Pozdrawiam wszystkich.
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-02-2012, 13:02   

Święta prawda, z tymi uszczelkami i głowicami to po prostu już jest wyrobiona opinia na ten temat u ludzi i od razu tak reagują na problemy z temp. w silniku 4D68T.. ja miałem ten silnik u siebie i mimo tragicznego stanu technicznego jeździł i jeździł nie było mocnych na niego..

Aczkolwiek wymieniłem silnik ale nie ze względu że uważam 4D68T za syf a raczej dlatego że lecę w kierunku osiągów a diesel daje mi małe pole do popisu :)

Życzę dalszego zadowolenia z miśka miło by było zobaczyć jakieś E57A na zlocie ogólnopolskim Mitsubishi pod Bełchatowem w pierwszy weekend września :) bo mój to już tylko E57A z vinu :) pozdrawiam :)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.