 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: karolgt 15-10-2007, 00:02 |
Piasta , lozysko kolo przod |
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 01-12-2006, 10:56
|
|
|
Hał Hał..... Faktycznie w slabszych C5 (1,3 i 1,5) były inne łożyska...... stożkowe 2 szt. ALE.... Oba łażyska nasuwa się na piastę przy pomocy śruby i zewnętrznie zostaje już tylko piasta dokręcana do przegubu momentem 200-260 Nm
[ Dodano: 01-12-2006, 11:09 ]
Dla ilustracji:
W tej konstrukcji użycie młotka bez użycia rozumu to śmierć dla łożysk...... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-12-2006, 11:17
|
|
|
Bartek napisał/a: | Faktycznie w slabszych C5 (1,3 i 1,5) były inne łożyska...... stożkowe 2 szt |
Mi się wydaje, że nie była to różnica ze względu na pojemność, a na zmianę konstrukcyjną która nastąpiła pewnie jak wiele innych zmian w tym modelu w roku '90.
Tamten "inny" sposób łożyskowania pochodził też z 1,3 albo 1,5.
Acha - może źle napisałem, że nie pasowało w poprzednim poście - piastę wymieniłem, tylko że zaczęła być łożyskowana w inny sposób (ten zastosowany w moim aucie). |
|
|
|
 |
kaeres [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2006, 11:50
|
|
|
Faktycznie w Colt -92r jest tak iz wystaje srodek lozyska stozkowego i nie da sie go przekrecic (dokrecic za bardzo).
Japonce to madry narod i nie robili takiego dziwactwa jak w europie i nie trzeba zbytnio uwazac na sile dokrecania.
wojmi - tutaj ROMEL ma racje.
No a Bartek dal ladna rozpiske przedniego zawieszenia z Colta 92-96r |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 01-12-2006, 12:03
|
|
|
kaeres napisał/a: | No a Bartek dal ladna rozpiske przedniego zawieszenia z Colta 92-96r |
Tylko szkoda, że wziętą z manuala o nazwie "'89 Colt, Summit, Mirage" |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
kaeres [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 01-12-2006, 13:18
|
|
|
hehe - ten był z manuala do Galanta , takie same widziałem w Sigmie, 3000GT, Eclipsach, Coltach c58, c53, CA i CJ, więc per analogia poleciałem na c52 A wymieniałem takie łożyska w Galancie i Eclipse |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 01-12-2006, 15:28
|
|
|
Bartek, w kwestji przod w colcie-- z szacunkiem do obrazka Colt 91 ma dwa lozyska stozkowe ZAZWYCZAJ wojmi1 napisał/a: | 57410LFT/LM29710S KOYO 38*65*21/18mm+ 2 simeringi 50*66*13/16mm | dotyczy to nastepujacych modeli Colta: 1.4 TURBO A 15 79-84,C-11-12-13-14-15 84=88,C-51-52-53-54-58 04/88-91 .
A nie jak na obrazku jedno lozysko kulkowe dwurzedowe DAC 4074CWCS73 koyo wymiary40*74*36 to lozysko weszlo do Colta : 1.3 CA1A,CB1A 12//91-11/95; 1.3i 16vCJ1A,CK1A 11/95-05/03; 1.5 CA2A,CB2A,CB3A 12/91-11/95;CJ2A,CK2A 11/95-05/03;
1.6 16V CJ4A,CK4A 11/95-05/03,16.6 16V CA4A,CB4A; 1.8 GTI16V CA5A,CB5A; 1.8 DISEL CA5A,CB5A;2.0DISEL CB8A 12/91-11/95
sPECJALNIE ZAMIESZCZAM WYCIAG Z KATALOGU Z OZNACZENIEM WERSJI COLTA BO AUTA Z KONCA ROKU ZACZYNAJA MIEC TE LOZYSKA O KTORYCH PISZE BARTEK
[ Dodano: 01-12-2006, 15:42 ]
W kwestji nosnosci lozysk to dwa stozki o tych samych wymiarach co lozysko dwurzedowe kulkowe maja nosnosc ok 4-6 X wieksza /minimum/ To ze od poczatku 90 roku czesciej w samochodach osobowych stosuje sie lozyska dwurzedowe skosne wynika chyba jedynie z wygody projektantanta i producenta samochodow - kwestja automatyzacji montazu itd |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|
|