Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
chwilowe spalanie - zawiesza się
Autor Wiadomość
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 26-11-2011, 18:45   

jaceksu79 napisał/a:
Ale megane nie mają hydroactive :?:
zwykłe zawieszenie

[ Dodano: 26-11-2011, 18:44 ]
PS. zobacz filmik u mnie w podpisie
Ni wim.... :D Po prostu dziele sie wlasnymi wrazeniami. Trauma jak dla mnie po prostu.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 246
Skąd: podlaskie
Wysłany: 26-11-2011, 18:58   

jaceksu79 napisał/a:
jorzyk1976 napisał/a:
a tak na poważnie co mierzy chwilowe spalanie jaki element silnika lub inny podzespół?


nie ma czegoś takiego

Po prostu ECU silnika


A PRZEPŁYWOMIERZ NIE MA Z TYM NIC WSPÓLNEGO NIE MIERZY TEGO?
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 26-11-2011, 19:02   

Też ma, podobnie jak, czujniki temp., jak czujniki impulsowe , a nawet sam sterownik może padać itp itd
Podpinałeś się pod MUT-a?
Widzę, że się bujasz tez z jakimiś szarpaniami...
daj to auto Wojtkowi(elektryk) z Grafixu, niech pogrzebie w nim. Może to potrwać dłużej niż jeden dzień- bo z jakiś przyczyn ktoś w tym aucie już i tak mocno kiedyś podłubał, więc wszystkiego można się spodziewać
Przyczyn może być wiele - może nawet wiązka ECU
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 246
Skąd: podlaskie
Wysłany: 26-11-2011, 19:22   

jaceksu79 napisał/a:
Też ma, podobnie jak, czujniki temp., jak czujniki impulsowe , a nawet sam sterownik może padać itp itd
Podpinałeś się pod MUT-a?
Widzę, że się bujasz tez z jakimiś szarpaniami...
daj to auto Wojtkowi(elektryk) z Grafixu, niech pogrzebie w nim. Może to potrwać dłużej niż jeden dzień- bo z jakiś przyczyn ktoś w tym aucie już i tak mocno kiedyś podłubał, więc wszystkiego można się spodziewać
Przyczyn może być wiele - może nawet wiązka ECU


jeżeli to wiązka (nie wiem co to oznacza, jestem w tym laikiem), rozumiem że naprawa będzie kosztowna a swoja drogą to podłączałem do komputera bosch i jakiś jeszcze inny co prawda nie w serwisie tylko u elektromechanika i nic nie pokazał żadnego błędu nie było.

dziękuję za konkretną rade a nie przechwalanie się i wywody czyj samochód jest lepszy czy gorszy mi sie wydaje nie po to jest założone forum!?
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 26-11-2011, 19:26   

Nie musi być kosztowne
możesz mieć też po prostu myszy, tak dobrze czytasz MYSZY
Widziałem już kilka aut z pogryzioną instalacją. A może też być zwykła wtyczka od wiązki sterowania wtryskami.
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 246
Skąd: podlaskie
Wysłany: 26-11-2011, 19:56   

a to wszystko MUT POKAŻE
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 26-11-2011, 20:05   

jorzyk1976 napisał/a:
a to wszystko MUT POKAŻE


50% prawdopodobieństwo, że błędu nie pokaże
nie mniej jednak Mut ma bardzo przydatne funkcje diagnostyczne(jest to profesjonalny diagnoskop pod auta mitsubishi), szczególnie mam tu na myśli nagrywanie parametrów pracy silnika podczas jazdy - coś takiego jak czarna skrzynka w samolocie rejestrująca parametry lotu. Jak też posiada szereg funkcji umożliwiających aktywację poszczególnych elementów pojazdu. Można nawet sprawdzić jakość ciśnienia na cylindrach ( nie stopnia sprężania, a porównać sprężanie na poszczególnych cylindrach)

Mechanik/elektryk podłącza tester MUT, wybiera odpowiednie parametry jego interesujące( w tym przypadku odpowiedzialne za pracę silnika), wybiera rozdzielczość nagrywania, odpala system i jedzie z komputerem na jazdę testową wszystko zapisując w kompie. Później sobie to na spokojnie analizuje. Ma być tylko jeden warunek - usterka musi wystąpić podczas tego testu.
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 246
Skąd: podlaskie
Wysłany: 26-11-2011, 21:27   

szkoda że podłączenie do mut-a jest takie drogie, mniejsza o to byle wykryli usterkę a nie działali zasadą prób i błędów
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 26-11-2011, 22:31   

dając Wojtkowi odpowiednią ilość czasu :mrgreen: na pewno wykryje usterkę
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 27-11-2011, 13:06   

jorzyk1976, czytając to co napisałeś, to mam wrażenie, że ktoś przestawił ci spalanie na mile na galon (mpg) tj pasek znika jak przyspieszasz i rośnie jak hamujesz biegami. :lol:
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 246
Skąd: podlaskie
Wysłany: 28-11-2011, 21:17   

nie mam normalnie ustawione l/km, a tak myślę że nie pokazuje chwilowego spalania że jest tak duże że komputer nie daje rady tego przetworzyć
 
 
venglin
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2011, 22:37   

Komputer nie pokazuje spalania powyżej 99 l / 100 km. U mnie tak zdarzyło się raz czy dwa, po dłuższej pracy na biegu jałowym. Po przejechaniu kilku km, pojawił się odczyt na poziomie 80-90 l / 100 km.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.