Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Black Diamond - Lancer 2004 2.0 Sport
Autor Wiadomość
demoniszcze 
Mitsumaniak


Auto: Skoda Yeti 4x4 1.8TSI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 260
Skąd: Toruń
Wysłany: 03-01-2012, 22:53   

Misiek :) napisał/a:
Obrazek
Taki schowek pod nawiewami, bezpośrednio nad zapalniczką.
Miałem mieć rzeźbiony z klapkąelement,ale kolega od CA nie miał za bardzo czau na zabawy bo zmieniał swoje auto i chciał u siebie coś dłubać.
Trzeba odkręcić cały element, wyjąć i się sam tył schowka, większość kieszeni odczepia


dzięki! bo muszę przyznać że naprawdę miałem mocny dylemat gdzie to ustrojstwo zamontować... I tak będę kupował radio bo to z Golfa puściłem z autem więc najwyżej kupie jakieś mniejsze... Październik, listopad przemęczyłem się bez CB ale jak w kwietniu wrócę na trasę to muszę już coś mieć...
_________________
Był: Lancer 2.0 135 KM http://forum.mitsumaniaki...t=69659&start=0

był: Galant 2,5 V6 AVANCE Wagon http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85107

był: Subaru Legacy 2.5 GT US Spec 250KM

Jest: SKODA Yeti 4x4 1.8 TSI 160KM
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-01-2012, 21:07   

Ja bym zrobiła tak:
CB podłączyć do tyłu zapalniczki (żaden kabel nie wystaje i nadal masz zapalniczkę), kabel antenowy puścić progiem i wyjście:
a) za tylnymi drzwiami
b) przy klapie bagażnika
Jak dłubać z progami to radził bym od razu kupić i pociągnąć kable od car audio. W końcu tylko raz się grzebie a nie dwa :P
A same kable mogą pojeździć i nic się nie stanie
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
tony01 
Nowy Forumowicz
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sport 2.0 / BRC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 20
Skąd: ZIELONKA
Wysłany: 04-02-2012, 18:25   

Obrazek


Witam. Też mam czarnego Miśka, (tylko sedana) i takie białe OZ-ty, hmnn... można się zakochać zmienił bym tylne lampy ze sport na zwykłe czerwone i dodał bym małe brewki na górze lamp eech... jak przymknę oczy to widzę czarny błyszczący tył z delikatnym spojlerem + ognista czerwień tylnych lamp z delikatna brewką na górze i dwa krwisto czerwone przeciwmgielne + wydech min 100 mm.... i można go schrupać.... chruppp chruppp :mrgreen:

Autko masz świetne, gratuluję wyboru jeśli podajesz rzeczywisty opis stanu i wymian eksploatacyjnych to przy dobrym miśku zapomnisz co to warsztat. Ja jestem na forum od niedawna ale Lancerami jeżdżę już od 1998r. Pierwszego kupiłem właśnie w 98r w Polskim salonie i do wypadku przez 10 lat wymieniałem tylko olej, klocki + jakaś końcówka drążka, nigdy nic się nie zepsuło, nawet akumulator wytrzymał 8 lat (Panasonic)
Tego Miśka co mam teraz (Sport z 2004r) kupiłem rok temu i jak na razie nic dużego do niego nie dokładałem (dopiero w obecne mrozy wymieniłem akumulator, na ale też był jeszcze oryginalny). A co do gazu LPG to każdy ma swoje przemyślenia, poprzedniego Misia zagazowałem kilka lat po kupnie i śmigał be zarzutu. Do obecnego wrzuciłem nie dawno BRC i jestem bardzo zadowolony.

Podsumowując: auto jest SUPER , moje gratulacje i życzę samych miłych wrażeń eksploatacyjnych. Pozdrawiam Artur :D
_________________
Życie się kręci od 5 tyś.
... a kiedy przyjdzie umierać, uśmiechnę się i powiem - Kur...a, fajnie było.
 
 
demoniszcze 
Mitsumaniak


Auto: Skoda Yeti 4x4 1.8TSI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 260
Skąd: Toruń
Wysłany: 05-02-2012, 10:58   

Od tego mrozu jakieś dziwne dochodzą z przedniego zawieszenia, ale tylko tak przez pierwsze 15 min jazdy... Ale to chyba normalne, bo w salonowym aucie moich rodziców z zeszłego roku jest to samo w tych temperaturach...

Co do wymian zastanawiam się czy nie pójść w poliuretan w zawieszeniu... Napewno po zimie jak będę robił eksploatacyjny przegląd(olej itd) to sprawdzę stan gumowych elementów z przodu, wszystkie gumowe elementy zawieszenia z tyłu, przy wymianie amorów były profilaktycznie wymienione , więc może przyszedł czas już na tuleje itd z przodu? Zobaczymy wiosną :)
_________________
Był: Lancer 2.0 135 KM http://forum.mitsumaniaki...t=69659&start=0

był: Galant 2,5 V6 AVANCE Wagon http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85107

był: Subaru Legacy 2.5 GT US Spec 250KM

Jest: SKODA Yeti 4x4 1.8 TSI 160KM
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-02-2012, 22:45   

demoniszcze napisał/a:
Od tego mrozu jakieś dziwne dochodzą z przedniego zawieszenia, ale tylko tak przez pierwsze 15 min jazdy... Ale to chyba normalne, bo w salonowym aucie moich rodziców z zeszłego roku jest to samo w tych temperaturach...
Poszukaj na necie, coś słyszałem o skrzypiących tulejach zawieszenia w tym modelu. Tylko, że to były chyba tylne tuleje.
 
 
demoniszcze 
Mitsumaniak


Auto: Skoda Yeti 4x4 1.8TSI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 260
Skąd: Toruń
Wysłany: 05-02-2012, 23:05   

Tak, wiem... masz racje że to chodzi o tył, podobno wyeliminowano to po lifcie... To taki klasyczny dźwięk pracującego materiału...

pozdrawiam!
_________________
Był: Lancer 2.0 135 KM http://forum.mitsumaniaki...t=69659&start=0

był: Galant 2,5 V6 AVANCE Wagon http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85107

był: Subaru Legacy 2.5 GT US Spec 250KM

Jest: SKODA Yeti 4x4 1.8 TSI 160KM
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-02-2012, 23:07   

1) Przedlift ma czasem kłopoty z tulejami
2) Przy temperaturach -20 st C lub niższych auta ze specyfikacją na Europę mogą odmawiać posłuszeństwa, mogą skrzypieć plastiki wewnątrz, gumowe elementy (też zawieszenia),
2a skrzynia może nie działać precyzyjnie lub się haczyć przez pierwsze kilka km
2b auto ma prawo więcej palić
I jeszcze kilka usterek jak niedziałające niektóre mechanizmy (el szyby, centralne zamki, elektryczne anteny)
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
demoniszcze 
Mitsumaniak


Auto: Skoda Yeti 4x4 1.8TSI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 260
Skąd: Toruń
Wysłany: 06-02-2012, 09:03   

Misiek :) napisał/a:
1) Przedlift ma czasem kłopoty z tulejami
2) Przy temperaturach -20 st C lub niższych auta ze specyfikacją na Europę mogą odmawiać posłuszeństwa, mogą skrzypieć plastiki wewnątrz, gumowe elementy (też zawieszenia),
2a skrzynia może nie działać precyzyjnie lub się haczyć przez pierwsze kilka km
2b auto ma prawo więcej palić
I jeszcze kilka usterek jak niedziałające niektóre mechanizmy (el szyby, centralne zamki, elektryczne anteny)


no to głowę mam spokojną... spełnia kilka z tych warunków ;)
_________________
Był: Lancer 2.0 135 KM http://forum.mitsumaniaki...t=69659&start=0

był: Galant 2,5 V6 AVANCE Wagon http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85107

był: Subaru Legacy 2.5 GT US Spec 250KM

Jest: SKODA Yeti 4x4 1.8 TSI 160KM
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-02-2012, 12:06   

demoniszcze, jak wejdą dodatnie temperatury i nie przejdą dolegliwości wtedy radzę się z kimś konsultować.
Apropos radzę nie nadużywać elektrycznych szyb jak są przymarźnięte lub autp nie nagrzane. Można spalić silniczki lub linkę uszkodzić (mnie się rozwarstwiła i naderwała w colcie a potem kilka miesięcy później urwała)
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
tony01 
Nowy Forumowicz
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sport 2.0 / BRC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 20
Skąd: ZIELONKA
Wysłany: 17-02-2012, 23:36   

Misiek :) napisał/a:
demoniszcze, jak wejdą dodatnie temperatury i nie przejdą dolegliwości wtedy radzę się z kimś konsultować.
Apropos radzę nie nadużywać elektrycznych szyb jak są przymarźnięte lub autp nie nagrzane. Można spalić silniczki lub linkę uszkodzić (mnie się rozwarstwiła i naderwała w colcie a potem kilka miesięcy później urwała)


Jak będziesz miał ponownie problem z linką, to w W-wie przy Łodygowej jest "Czarodziej" od linek :D
_________________
Życie się kręci od 5 tyś.
... a kiedy przyjdzie umierać, uśmiechnę się i powiem - Kur...a, fajnie było.
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2012, 23:38   

tony01 napisał/a:
Jak będziesz miał ponownie problem z linką, to w W-wie przy Łodygowej jest "Czarodziej" od linek

ok, dzięki. Colta dawno się pozbyłem, a linki można zastąpić zwykłymi metalowymi linkami bądź rowerowymi od przerzutek/hamulców
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
demoniszcze 
Mitsumaniak


Auto: Skoda Yeti 4x4 1.8TSI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 260
Skąd: Toruń
Wysłany: 09-03-2012, 13:31   



W Toruniu wiosna więc Lancer już na obuwiu letnim... Nie mogłem się dopchać do najlepszego specjalisty w okolicy od malowania felg, więc odpuściłem w tym sezonie temat, w sumie doszedłem do wniosku że naprawdę nie ma dramatu, zabezpieczyłem te dwie małe ryski lakierem bezbarwnym w formie zaprawki uprzednio nakładając cieniutką warstwę podkładu, po sezonie na bank będą piaskowane i malowane...

Robiłem przymiarki do jakiś szprychowych felg, lecz po porównaniu stwierdziłem że lepiej wygląda na ori Enkei...

Ciekawy jestem jak będą się sprawowały nowe opony Dunlop SP Sport 01 195/50R16 84 V podobno w trasie głośne, zobaczymy...

Do miśka trafił też zestaw CB, MTECH LEGEND III ASC + Heliakalny Pirat, znalazłem fajne miejsce na upchanie radia w trakcie jazdy dlatego odpuściłem temat rzeźby w desce...

Na dniach auto jedzie na serwis... Czysta eksploatacja, Olej, filtry itd... Możliwe że wymienię jakieś gumowe elementy w przednim zawieszeniu bo coś mi czasem potrafi cichutko zapiszczeć...

Mam zalany teraz Castrol Magnatec 5w-40 zastanawiam się czy nie przesiąść się na EDGE?? myślicie że jest sens?
_________________
Był: Lancer 2.0 135 KM http://forum.mitsumaniaki...t=69659&start=0

był: Galant 2,5 V6 AVANCE Wagon http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85107

był: Subaru Legacy 2.5 GT US Spec 250KM

Jest: SKODA Yeti 4x4 1.8 TSI 160KM
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-03-2012, 13:40   

demoniszcze napisał/a:
Do miśka trafił też zestaw CB, MTECH LEGEND III ASC + Heliakalny Pirat, znalazłem fajne miejsce na upchanie radia w trakcie jazdy dlatego odpuściłem temat rzeźby w desce...

Podaj proszę gdzie masz CB schowane, możesz na PW zapodać na nie chcesz ab7y wszyscy wiedzieli
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-03-2012, 13:41   

Ja z moim CB zrobiłem chyba 15tyś km głównie w warszawie i jestem zadowolony z miejsca
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
demoniszcze 
Mitsumaniak


Auto: Skoda Yeti 4x4 1.8TSI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 260
Skąd: Toruń
Wysłany: 09-03-2012, 13:51   

Misiek :) napisał/a:
demoniszcze napisał/a:
Do miśka trafił też zestaw CB, MTECH LEGEND III ASC + Heliakalny Pirat, znalazłem fajne miejsce na upchanie radia w trakcie jazdy dlatego odpuściłem temat rzeźby w desce...

Podaj proszę gdzie masz CB schowane, możesz na PW zapodać na nie chcesz ab7y wszyscy wiedzieli


No właśnie kolego zastanawiałem się dość mocno nad takim umieszczeniem ja Twoje! Gdybym jeździł głównie po mieście to napewno wyciąłbym tył tej szufladki i zrobił instalacje, z uwagi na to że będę używał CB tylko na trasy a po mieście nie jeżdżę praktycznie wcale, lub bardzo mało, CB wylądowało w miejscu gdzie są "podstawki" na butelki/puszki, tam koło ręcznego i podłokietnika, mieści mi sie idealnie, usztywniam je tylko gąbką :) także bez żadnej filozofii...
_________________
Był: Lancer 2.0 135 KM http://forum.mitsumaniaki...t=69659&start=0

był: Galant 2,5 V6 AVANCE Wagon http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85107

był: Subaru Legacy 2.5 GT US Spec 250KM

Jest: SKODA Yeti 4x4 1.8 TSI 160KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.