Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Pytanie o przepustnice 1.8 gdi 125km.
Autor Wiadomość
parys2007 
Forumowicz


Auto: Carisma 1,8GDI 125KM.po lifcie
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 38
Skąd: rotterdam
Wysłany: 25-11-2012, 16:15   

u mnie przepustnica się nie domyka dopiero jak włacze zapłon wtedy słychać jak silniczek krokowy ją ustawia i auto jeździ normalnie tylko przy starcie mam troche wysokie obroty.
 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 25-11-2012, 16:17   

ale jak już się zagrzeje to spadają na 750-900 i trzymają poziom?
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
parys2007 
Forumowicz


Auto: Carisma 1,8GDI 125KM.po lifcie
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 38
Skąd: rotterdam
Wysłany: 25-11-2012, 21:03   

tak jak się zagrzeje obroty są bez zarzutu.
 
 
 
ross 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 309
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 26-11-2012, 13:12   

parys2007 napisał/a:
po lift elektroniczna 125km.
122KM
_________________
Ross
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-11-2012, 13:50   

ross napisał/a:
parys2007 napisał/a:
po lift elektroniczna 125km.
122KM


Zależy który rok. Do bodajże 2001r było 125 KM.

[ Dodano: 26-11-2012, 13:55 ]
MKonrad napisał/a:
Czy niedomykająca się przepustnica = jej uszkodzenie ?


Ty masz przepustnicę elektroniczną, więc ona będzie niedomknięta. Jak chcesz, to możemy sprawdzić ustawienie TPS:

1. Rozgrzej auto.
2. Zgaś ;)
3. Zdejmij rurę z przepustnicy.
4. Odepnij kabel od sterowania przepustnicy.
5. Stacyjka do pozycji ON, włącz EvoScana, niech zczytuje logi.
6. Domknij palcem przepustnicę i tak potrzymaj przez chwilę.

Później możemy odczytać wartość TPS. Powinna być w okolicach 0,52, ja mam 0,527 i jest dobrze. U kolegów czasem ustawiałem minimalnie niżej i też nie było źle.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
MKonrad 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8GDI 00' Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-12-2012, 23:19   

Na zupełnie zimnym silniku przed uruchomieniem rano - TPS kanał pierwszy daje 1,333V.
Czy to dobrze ? źle ?
http://www.sendspace.pl/f...72179a11805bbf7

Pełny test:
http://www.sendspace.pl/f...-11-20-08-06-32

Jutro wleje Pb98 i zrobie reset kompa.
Octan level jest obecnie kiepski.

Jeśli to nic nie zmieni - sprawdzę TPS tak jak piszesz.

Objawy u mnie to przymulanie na niskich obrotach. Ogólnie też auto czasem zachowuje sie lepiej, czasem gorzej.
Co ciekawe na wykresach widać że kąt wyprzedzenia zapłonu przyjmuje wartości ujemne.
Jeśli dobrze rozumiem kąt wyprzedzenia zapłonu mówi o momencie zapłonu przed osiągnięciem przez tłok górnego punktu (normalnie wartości to ok 5-25st). Czyli ujemny kąt wyprzedzenia zapłonu powodowałby wybuch mieszanki już w momencie gdy tłok idzie w dół - to by mogło troche tłumaczyć chwilowe zamulenia (spadki mocy).
Czy ma sens to co piszę ? :)
_________________

 
 
tl32 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2017
Posty: 3
Skąd: płock
Wysłany: 22-07-2017, 08:23   [Cari 1.8 GDI] podbija obroty

Witam wszystkich
Mam problem z moja cari po czyszczeniu przepustnicy i dolotu zwariowała. Obroty utrzymują się na poziomie 1300 przy klimie 1000-800. Programowanie przepustnicy zgodne z instrukcja. Wszystko było by ok żeby nie to ze podczas dojazdu do skrzyżowania i naciśnięciu hamulca podbija sobie obroty od 2300 do 1000 i tak z 3 razy po czym zatrzymuje się na tych 1300. Druga sprawa po osiągnięciu tem 85 stopni gdy stoi na wolnych podbija sobie obroty do 2200 i schodzi do 1300 i tak w kółko. Przepustnica sterowana elektronicznie bez linki gazu brak błędów po podpięciu pod koma. Czy to wina nieszczelnego układu dolotowego czy czujnika położenia przepustnicy ? Może ktoś spotkał się z podobna sytuacja proszę o opinie i wnioski.
Dzięki za pomoc wszelkiego rodzaju oczywiście z góry. :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.