[II 2.0 DID] RTS do Outka |
Autor |
Wiadomość |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 18-03-2012, 05:53
|
|
|
V tech pomorze -mi to oferowal jakis czas temu .Twierdzili ze na 100% servis nie ma prawa czego kolwiek sie doszukac.
Wybralem indywidualne strojenie mapy.Do dzis jezdze. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
Bulbo
Forumowicz

Auto: Radiowóz Alfa 159
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2012 Posty: 108 Skąd: miasto moje a w nim
|
Wysłany: 18-03-2012, 11:34
|
|
|
ale Ty masz francuski silnik a ja VAGa |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 18-03-2012, 11:57
|
|
|
Bulbo napisał/a: | ale Ty masz francuski silnik a ja VAGa | I tak wlasnie sie domyslalem. Ja o 1, ty o 2gim..... |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Bulbo
Forumowicz

Auto: Radiowóz Alfa 159
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2012 Posty: 108 Skąd: miasto moje a w nim
|
Wysłany: 18-03-2012, 22:32
|
|
|
no faktycznie pogadaliśmy
tak BTW to DISa wycofali w 2008
teraz jest ista/p i narzędzie które bmw nazwało ISIS
i ASO nie wie nic o programie do momentu jak programują sterwonik ponownie , wtedy porównywane są parametry i wywala na czerwono alert do ispy info i potem widac ze est dme na czerwono z wykrzyknikiem |
_________________
 |
|
|
|
 |
michu300
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 334 Skąd: okolice 3city
|
Wysłany: 19-03-2012, 12:13
|
|
|
Gunner napisał/a: | V tech pomorze -mi to oferowal jakis czas temu .Twierdzili ze na 100% servis nie ma prawa czego kolwiek sie doszukac.
Wybralem indywidualne strojenie mapy.Do dzis jezdze. |
Ja też kontaktowałem się z V-tech Pomorze (mam ich prawie pod domem) i określili to w ten sposób, że modyfikacja nie będzie wykrywalna prostym sposobem. Czyli wniosek, że w ogóle będzie. Nie wiem, przekonajcie mnie jakoś, że warto i nie ma obaw , proszę!! |
|
|
|
 |
Bulbo
Forumowicz

Auto: Radiowóz Alfa 159
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2012 Posty: 108 Skąd: miasto moje a w nim
|
Wysłany: 19-03-2012, 22:47
|
|
|
Jeżeli boisz się ASO to podjedz do Vtechu , swoją drogą skutera bym tam nie zrobił i zapytaj się czy umieją programować ten sterownik na stole , wtedy licznik programowań cie nie interesuje tylko przed każdą wizytą w ASO będziesz musiał wgrywać ori soft . Umów się tylko co do ceny za taką usługę , znam właściciela Outka ,który już chyba z 20 razy wracał do serii
w Twoich okolicach polecam tuneup tylko ostatnio mieli pożar i nie wiem jak z dalszą działalnością |
|
|
|
 |
michu300
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 334 Skąd: okolice 3city
|
Wysłany: 20-03-2012, 08:38
|
|
|
Bulbo napisał/a: | znam właściciela Outka ,który już chyba z 20 razy wracał do serii |
Na taką zabawę to mimo wszystko nie mam czasu. Tune-up, strona działa, zapytam.
Co do licznika programowań, to już z czystej ciekawości, nie jest zawarty w sterowniku? Czy masz na myśli, że układ programowany innym, programatorem i przy pomocy innego softu? |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 20-03-2012, 13:38
|
|
|
Bulbo napisał/a: | Jeżeli boisz się ASO to podjedz do Vtechu , swoją drogą skutera bym tam nie zrobił i zapytaj się czy umieją programować ten sterownik na stole , wtedy licznik programowań cie nie interesuje tylko przed każdą wizytą w ASO będziesz musiał wgrywać ori soft |
No przeciez o tym samym piszemy!
Vtech daje ci kilka programow ,z wiazka ktora sam podpinasz zgrywasz -wgrywasz kiedy chcesz.
Bulbo napisał/a: | Twoich okolicach polecam tuneup tylko ostatnio mieli pożar |
Hamownia to ,to byla w w podwujnym znaczeniu slowa ,barak z jednoosiowym pomiarem i nie dziwie sie ze to cos sie spalilo.A dlaczego polecasz akurat tam? Jak mu tam zmierza moc na kolach?
Znam ludzi z Vtech Pomorze ,(mimo to niczego i tak u nich zrobilem) ,ludzie Ci kochaja tuning i podchodza do tego z sercem. Z tego co wiem nie zrobili jeszcze zademu silnikowi krzywdy a popitala niezle stadko VW maniakow w 3 city .ktorzy korzystali z ich hamowni a ktorej z reszta nie powstydzili by sie tunerzy w Niemczech..
michu300 napisał/a: | Nie wiem, przekonajcie mnie jakoś |
Po co? Dzis wiem ze bylo to zupelnie zbedne,mistrzem prostej w outku z tym motorem nigdy nie zostaniesz . |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
michu300
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 334 Skąd: okolice 3city
|
Wysłany: 20-03-2012, 14:59
|
|
|
Gunner napisał/a: | Po co? Dzis wiem ze bylo to zupelnie zbedne,mistrzem prostej w outku z tym motorem nigdy nie zostaniesz . |
Czasami taka myśl mi do głowy przychodzi, ale może jest też tak, że się przyzwyczaiłeś? |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-03-2012, 16:00
|
|
|
Myślę że to faktycznie temat na osobną dyskusję, ale chipowanie Outlandera jest podobnie sensowne jak chipowanie Ursusa. Ani silnik, ani gabaryty, hamulce, sprzęgło i cała reszta nie są przeznaczone do szybkiej jazdy - nie lepiej zmienić autko?
bonito |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 21-03-2012, 23:22
|
|
|
bonito napisał/a: | Myślę że to faktycznie temat na osobną dyskusję, ale chipowanie Outlandera jest podobnie sensowne jak chipowanie Ursusa. Ani silnik, ani gabaryty, hamulce, sprzęgło i cała reszta nie są przeznaczone do szybkiej jazdy - nie lepiej zmienić autko?
bonito |
Piszesz tak jak by chipowanie O2 polegał na nie wiem jakich mechanicznych przeróbkach i zwiększeniu jego mocy do 400KM. |
|
|
|
 |
jmgmotocykle
Forumowicz marcin78
Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: 22-03-2012, 12:18
|
|
|
Cytat: | Bulbo napisał/a:
tak mam to potwierdzone
W takim razie podziel sie. Ja mapowalem OII 2.2 i tez zalezalo mi zeby firma kasowala mi licznik programowan przed przegladami i nikt w Warszawie mi tego nie byl w stanie zrobic. Olalem wiec temat. |
...też potwierdzam - miałem kasowane liczniki "wejść" ... da się!!!!! |
_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców |
|
|
|
 |
markowoj
Forumowicz Markowoj
Auto: outlander 2.0 tdi 2008r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 55 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 28-03-2012, 23:28
|
|
|
Trochę więcej o RTS- to faktycznie trzy programy ale pisane na bazie programu orginalnego, więc po aktualizacji softu w aso trzeba by było aktualizować programy RTS.
Różnica w cenie znaczna więc po rozmowie o korzyściach wynikających z montażu RTS (których faktycznie nie widzę) zdecydowałem się czipa. Z różnicy w cenie można się doposażyć np. w opomiarowanie zegarami turbinki. Albo odkładać na sprzęgło. |
|
|
|
 |
|