Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
GREEN ZONE
Autor Wiadomość
Przemulek 
Forumowicz


Auto: Galant 2000r 2.0 (100KW)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-01-2014, 16:01   GRENN ZONE

Witam mam trochę czasu więc postanowiłem uaktualnić moje przygody:

a więc sanki wróciły z piaskowania i lakierowania proszkowego efekty są następujące:



Sanki już zamontowane na aucie. Zbieżność ustawiona i autko przestało latać po drodze.
Trochę pojeździłem i odezwał się wahacz przedni banan (TRW215zł juz wymienione) i coś w tylnym zawieszeniu zaczęło postukiwać ale tym zajmę się w przyszłości.

Wracając do mojego zamulania i szarpania auta to tak:

Byłem u Japaneze i posprawdzał mi wszystkie wartości i wszystko się zgadza trochę poprawił mi TPS ale i tak nie dało to większego skutku. Po pewnym czasie już z desperacji kupiłem używaną przepustnice z silniczkiem krokowym i nie dotykanym przez nikogo TPSem. Wymieniłem i zamontowałem jeszcze świece irydowe denso i powiem tak
szarpania już nie ma - myślę że to dzięki świecom o mniejszej przerwie na elektrodzie.

Natomiast nic nie zmieniło się jeżeli chodzi o muła o którym pisałem wcześniej auto nadal przyspiesza jak chce, jednego dnia lepiej jednego gorzej.
Postanowiłem sprawdzić jeszcze katalizator czy nie jest zapchany i co się okazuje nie mam katalizatora tzn sama obudowa osłaniająca katalizator jest i nawet ta bańka jest w której powinien być kat ale niestety jest pusto w środku a więc postanowiłem do środka (do tej bańki po katalizatorze) wstawić rurę i ją przyspawać aby spaliny leciały bezpośrednio dalej a nie błąkały się po tej bańce. Myślałem że coś się poprawi ale niestety nic się nie zmieniło.

Teraz będę kupował ten czujnik położenia wałka rozrządu tak jak pisałem we wcześniejszym poście gdyż go uszkodziłem podczas rozbierania ale wątpię żeby cokolwiek się poprawiło.

I co teraz?? Czy nasi szanowni forumowicze mają jakieś pomysły?? Mam jeszcze jeden. Otóż najprawdopodobniej miałem wymienianą stacyjkę u siebie w aucie gdyż ostatnio chciałem otworzyć drzwi u siebie w aucie z kluczyka (zawsze otwierałem z pilota) i okazuje się że kluczyk nie pasuje ani od drzwi kierowcy ani od klapy bagażnika. albo wymienili mi stacyjkę z jakimś lipnym kompem albo już sam nie wiem co tam było kombinowane.

Macie jakieś porady?? Kupować używany komputer i stacyjkę czy może jakieś inne tropy.
Najpierw sprawdzę tak jak radził Tomii czy komputer i wtyczki nie są zalane wodą i styki nie są zaśniedziałe, podobno woda ze skraplacza klimy może nie odpływać na zewnątrz auta tylko lać się na kompa. Liczę na was i waszą ogromną wiedzę w temacie.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-01-2014, 18:23   

Jesteś pewien, że stacyjka była wymieniana, może zamki w drzwiach i tylnej klapie nie chca się otworzyć przez to, że zarosły korozją bo nie były uzywane :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Przemulek 
Forumowicz


Auto: Galant 2000r 2.0 (100KW)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-01-2014, 20:03   

no tego że była wymieniana to nie wiem na 100% ale to zamki by wszystkie naraz się wysypały? trochę to dziwne ktoś miał już taką przypadłość? jest sposób na ich uruchomienie??
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-01-2014, 20:46   

Daj foty tego wózka na aucie. Sam bedę oddawał całe tylne zawieszenie do piaskowania i będę lakierował, myślałem oczywiście, aby wszystkie wahacze, wózek i zwrotnice polakierować na czarno, ale może zrobiłbym wózek i wahacze na czerwono, a zwrotnice na czarno... Mam już czerwone zaciski hamulcowe, czerwone sprężyny zawieszenia, czerwoną rozpórkę kielichów, planuję polakierować na czerwono przednią pokrywę zaworów, to może czerwone zawieszenie też by fajnie wyglądało :wink:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-01-2014, 21:37   

Jak nie są używane to niestety zarastaja syfem i się blokuja, trzeba poprzeglądac wkładki, wyczyscic i nasmarowac w razie koniecznosci
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Przemulek 
Forumowicz


Auto: Galant 2000r 2.0 (100KW)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-07-2014, 00:25   

Witam ponownie wszystkich.
Postanowiłem odświeżyć temat bo się trochę się u mnie pozmieniało.

Miałem małą kolizję znowu:




na szczęście okazało się nie tak tragicznie.
Trochę wpadło kasy za szkodę całkowitą którą dostałem a wiec postanowiłem zainwestować w wygląd swojego Gala. A że przy okazji mam warsztat samochodowy z bratem to trochę mi to ułatwiło sprawę.

postanowiłem zmienić zderzak na sport edition, wymienić reperaturki progów i tylnych błotników, wymienić przednią szybę.

Oto kilka zdjęć




druga strona dokładnie to samo
no i progi wydawały się całkiem spoko ale w środku niestety takie nie były.
Wstawione reperaturki progów



i inne oczyszczanie i odrdzewianie



no i na koniec wydzieranie do zera





stanęło na szpachlowaniu. będę starał się aktualizować wszystko na bieżąco.
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 29-07-2014, 07:30   

przemulek napisał/a:
wydzieranie do zera
łał, szacun. Zmiana koloru czy zostajesz przy zieleni?
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-07-2014, 08:25   

Grubo poszedłeś z tym lakierem :) wstawiaj foty co dalej.
 
 
Przemulek 
Forumowicz


Auto: Galant 2000r 2.0 (100KW)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-07-2014, 13:42   

Foty będą aktualizowane co jakiś czas, a co do lakieru to caly czas się zastanawiam ale najprawdopodobniej bedzie to zielony perlowy lakier z metalikiem czarnym i srebrnym. Będę próbował uzyskać efekt zielonego Gala w słońcu a czarnego w cieniu. Trochę wymyslne ale efekt koncowy na pewno będzie obiecujacy.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 25-09-2014, 04:42   

przemulek napisał/a:
Będę próbował uzyskać efekt zielonego Gala w słońcu a czarnego w cieniu.

Udało się czy działasz dalej?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 25-09-2014, 08:48   

mkm, odkopujesz same stare tematy:)

przemulek napisał/a:
Wstawione reperaturki progów

A są takie do kupienia?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-09-2014, 09:42   

Miałem niedawno stłuczkę z podobnym efektem i też dostałem całkowitą :) Też od razu chyba zrobię nadkola :)
_________________


 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2507
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-09-2014, 10:21   

mkm napisał/a:
przemulek napisał/a:
Będę próbował uzyskać efekt zielonego Gala w słońcu a czarnego w cieniu.

Udało się czy działasz dalej?


No właśnie, jakie efekty prac?
 
 
Przemulek 
Forumowicz


Auto: Galant 2000r 2.0 (100KW)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-10-2014, 20:18   

Fajnie że ktoś się interesuje, dzięki chłopaki.
Efekty po woli zaczynają być widoczne




































Marcino napisał/a:
mkm, odkopujesz same stare tematy:)

przemulek napisał/a:
Wstawione reperaturki progów

A są takie do kupienia?


mimo tego ze mkm odkopuje stary temat to jednak Ty zadajesz pytanie Marcino ;-)
Tak Marcino są do kupienia w necie bez większych problemów

i to na chwile obecną tyle... następne bedą już gotowego do wyjazdu.
 
 
Przemulek 
Forumowicz


Auto: Galant 2000r 2.0 (100KW)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 72
Skąd: Łódź
  Wysłany: 07-12-2015, 15:48   Problemów ciąg dalszy

Witam ponownie. Już któryś rok walczę z problemem. dzisiaj udało mi się połączyć z evoscanem i udało się zlogowac moje autko. Nie mogę poradzić sobie w żaden sposób ze spadkiem mocy (najprawdopodobniej wypadaniem zapłonu). Wstawiam link z plikami z evoscana. Nie wiem czy o to chodzi. Generalnie plik o największej wadze pokazuje cały przejazd ok 10km z pracy do drugiej pracy po 6cio godzinnym postoju ;-) cewki wymienione po raz kolejny razem z kablami i świecami. Proszę was moi drodzy przyjaciele POMÓŻCIE bo już nie mam siły do mojego Galancika. Co w tym aucie jest nie tak. Streszczę swój problem: w okolicach 1800-2200 obrotów występują spadki mocy, przerwy w zapłonie jak zwał tak zwał, zapłon cały wymieniony na nowy i dalej to samo. Regulacja przepustnicy nic nie pomogła, wymiana na drugą również, wymiana na drugi czujnik położenia wałka też nic nie dała ani wymiana na drugi przepływomierz. Wiem że są osoby na tym forum które bez problemu radzą sobie z odczytami EvoScana i coś mi pomogą.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.