Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Bulgotanie w zbiorniczku wyrównawczym
Autor Wiadomość
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 29-05-2012, 08:22   

treewood napisał/a:
Tylko, ze to on rok temu mi ta uszczelke wymienial :/
a założył nowe śruby czy na starych skręcił ->> zakłada się na nowych.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 29-05-2012, 08:59   

No to jeszcze bardziej Cię zagnę. Moje dwa razy były w jednym Pajero w przeciągu pół roku. Po pierwszym razie też zmieniłem uszczelkę zgodnie z prawidłami. I padła drugi raz.
Moim zdaniem nic nie ma prawa bulgotać i nie jest to żadne zaciąganie powietrza. Pada uszczelka i już dmucha w obieg wody, tylko jeszcze bardzo mało. Ale chciałbym się mylić oczywiście. Mechanika nie zmieniaj, on tutaj niczemu winien nie jest.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
treewood 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II 2.8 Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 24
Skąd: Skoczów
Wysłany: 29-05-2012, 13:31   

jawaldek - Nowe sruby nowe

Heilsberg - a czy znasz moze przyczyne czemu mogla pasc Ci 2 x uszczelka? Przegrzewales go czy cos?

ps. jak czytam tutaj na forum o tych autach to widze, ze ludzie niesamowita kasiore zostawiaja na te auta. Chyba wieksza niz uzytkownicy nie terenowych aut. Czyzby te auta byly pasja ich uzytkownikow w stylu padnie silnik to sie go wymieni, rama zardzewiala to sie zdejmie bude i sie z nia zrobi. Mam wrazenie jakby kasa to byla sprawa malo istotna. Najistotniejsze by Pajero jezdzilo for ever and ever :)
Ostatnio zmieniony przez treewood 29-05-2012, 13:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 29-05-2012, 13:35   

Nic nie przegrzewałem. Jeździłem jak zawsze, bez szaleństw i po emerycku. Pierwsza padła bo padła, nie wiem ile przejeździła. Drugą wywaliło na zewnątrz bloku aż woda trysnęła. Najprawdopodobniej była niskiej jakości choć kupiona u najlepszego dilera. Ot, pech i tyle.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.