 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.8 TD] Bulgotanie w zbiorniczku wyrównawczym |
Autor |
Wiadomość |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 29-05-2012, 08:22
|
|
|
treewood napisał/a: | Tylko, ze to on rok temu mi ta uszczelke wymienial :/ | a założył nowe śruby czy na starych skręcił ->> zakłada się na nowych. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 29-05-2012, 08:59
|
|
|
No to jeszcze bardziej Cię zagnę. Moje dwa razy były w jednym Pajero w przeciągu pół roku. Po pierwszym razie też zmieniłem uszczelkę zgodnie z prawidłami. I padła drugi raz.
Moim zdaniem nic nie ma prawa bulgotać i nie jest to żadne zaciąganie powietrza. Pada uszczelka i już dmucha w obieg wody, tylko jeszcze bardzo mało. Ale chciałbym się mylić oczywiście. Mechanika nie zmieniaj, on tutaj niczemu winien nie jest. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
treewood
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 2.8 Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 24 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 29-05-2012, 13:31
|
|
|
jawaldek - Nowe sruby nowe
Heilsberg - a czy znasz moze przyczyne czemu mogla pasc Ci 2 x uszczelka? Przegrzewales go czy cos?
ps. jak czytam tutaj na forum o tych autach to widze, ze ludzie niesamowita kasiore zostawiaja na te auta. Chyba wieksza niz uzytkownicy nie terenowych aut. Czyzby te auta byly pasja ich uzytkownikow w stylu padnie silnik to sie go wymieni, rama zardzewiala to sie zdejmie bude i sie z nia zrobi. Mam wrazenie jakby kasa to byla sprawa malo istotna. Najistotniejsze by Pajero jezdzilo for ever and ever |
Ostatnio zmieniony przez treewood 29-05-2012, 13:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 29-05-2012, 13:35
|
|
|
Nic nie przegrzewałem. Jeździłem jak zawsze, bez szaleństw i po emerycku. Pierwsza padła bo padła, nie wiem ile przejeździła. Drugą wywaliło na zewnątrz bloku aż woda trysnęła. Najprawdopodobniej była niskiej jakości choć kupiona u najlepszego dilera. Ot, pech i tyle. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
|
|