Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Owczar
15-07-2012, 23:05
ogranicznik prędkości
Autor Wiadomość
kleryk-3kgt 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 231
Skąd: Pyrzyce
Wysłany: 23-07-2012, 19:15   

Jak masz na czujnik ( sprawdź przy skrzyni biegów ) to potrzebujesz to http://www.ebay.co.uk/itm...=item5632eb086d
Jak jesteś w PL to mam taki na sprzedaż, nowy.

Pin 66 możesz tak czy siak odpiąć bo rezultat jest ten sam: brak tempomatu i limitu prędkości.
 
 
suwson 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi gto
Kraj/Country: UK
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 12
Skąd: net
Wysłany: 24-07-2012, 13:07   

ok dzięki kupie to , mam jeszcze jedno pytanko tempomat to przydatna rzecz bo czasami mam dalekie wypady i czesto go urzywałem tak dla wygody i czy jest jakaś szansa by go podłączyć żeby działał po zamontowaniu tego chip?
 
 
kleryk-3kgt 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 231
Skąd: Pyrzyce
Wysłany: 24-07-2012, 17:10   

Jak zamontujesz delimiter, masz pewność że tempomat będzie działał.
Delimiter montujesz w skrzyniach z czujnikiem. W skrzyniach bez czujnika pozostaje tylko cięcie pinu 66,
 
 
suwson 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi gto
Kraj/Country: UK
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 12
Skąd: net
Wysłany: 25-07-2012, 14:13   

ok dziąki już zamuwiłem ten delimiter, mam jeszcze pytanko czy wiecie jakie wiąksze turbiny moge zastosować tak aby nie było za dużo przeróbek chciałbym troche zwiękrzyć moc już kupiłem pompe paliwa walbro i zastanawiam sie nad kompem megasquirt , z kompem niema problemu ale jeszcze nie wiem gdzie mi zrobią mape w uk jeszcze nie znalazłem warsztatu co sądzicie do jakiej mocy morzna podkrącić ten silnik tak aby go nie zajechac po 100km jaka jest maksymalna bespieczna moc dla tego silnika?
 
 
kleryk-3kgt 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 231
Skąd: Pyrzyce
Wysłany: 25-07-2012, 21:44   

Ruskie wycisnęli z tego silnika 1500hp bodajże.

Większe turbo zwiększy Ci turbo-laga a bez EBC nie da rady. Dodatkowy komputer przyda Ci się ale po przekroczeniu pewnej granicy mocy, w każdym razie, nie wiem po co Ci nowe mapy PB? Chcesz zrobić ponad 500hp?
Na serii wyciągniesz ponad 400hp bo to zależy jeszcze od stanu silnika, no i nie zapominaj o monitorowaniu, czy nie ma stuków itd. Dataloger to podstawa,
Na seryjnym sprzęgle może być różnie jak i na seryjnych heblach ( klocki tarcze ) w końcu musisz jakość przenieść moc i się zatrzymać.
Dobrze by było do dziewiątek, zapodać większe IC. Te małe potwory lubią ziać żarem.
Aluminiowa chłodnica by się też przydała.
Pożądany blow off oraz filtr powietrza ( najlepiej podwójny HKS )

Zanim zaczniesz, zmierz kompresję na każdym cylindrze.

Ponadto, musisz znać stan silnika zanim zaczniesz coś dłubać. Jak zmienisz mapy PB, wstawisz inny komp to się tylko usmarkasz i wydasz kupę kasy.

Możesz wziąć pod uwagę co napisałem albo i nie, mało się znam.
 
 
suwson 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi gto
Kraj/Country: UK
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 12
Skąd: net
Wysłany: 26-07-2012, 01:19   

dzięki , każda uwaga - pomysł biorę pod uwagę , myślałem tak 0 500hp ale tak jak mówią
" apetyt rośnie w miarę jedzenia " to nie wiem co będzie jak dalej ale wiem że ja aż tak sie nie znam na autach nie jestem mechanikiem ale chce to co będe wiedział sam robić że każda porada jest dla mnie bardzo ważna na pewno będe miał jeszcze wiele pytań . blow off oraz filtr powietrza ( podwójny HKS )już mam załorzyłem jako pierwsze.
ps jak zamontuje delimiter to dam znać czy działa pozdro

[ Dodano: 26-07-2012, 01:40 ]
no i mam następne pytanie pada mi synchronizator drugiego biegu jak jest zimni to nie moge wrzucić dwójki jak jest ciepły to wchodzi ale musze zmniejszyć obroty do ok3-4 tysięcy, kupiłem już drugą skrzynie i będe wymieniał ale chce zregenerował tą moją . gdzie najtaniej kupić zestaw do naprawy skrzyni i czy taniej jak kupie taki zestaw czy dać ją w polsce gdzieś do maprawy ?czy sam dam rade ją zrobić jeszcze nigdy tego nie robiłem?
 
 
kleryk-3kgt 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 231
Skąd: Pyrzyce
Wysłany: 26-07-2012, 12:02   

Wygooglowane http://www.auto-lek.pl/

Przekroczenie 440hp to już grubsza sprawa, przede wszystkim koszta są spore i trzeba mieć wiedzę choćby podstawową żeby samemu nanosić poprawki itd.
Osobiście to nie porwał bym się na taką moc, wiadomo że jak seria to seria, choć podkręcona to spokojnie 400hp daje radę.

Kup sobie EBC używka http://www.ebay.co.uk/itm...=item2c66e32d7f
Nówka http://www.ebay.co.uk/itm...=item337947757e ( nie znam tego )
Potem Palm M515 zrób kabel i masz wszystko pod kontrolą.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.