Zamknięty przez: mkm 22-11-2012, 20:52		 | 
	
			Fał czterdzieści z sercem Misia 1,8 GDI | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 booohal  		  
		 
         Forumowicz ale o co chodzi?
  
  
                  Auto: EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-09-2012, 14:06   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               karolgt, 
 
A witam    
 
Przepływomierz od swojego Miśka podmieniałem i nie było różnicy więc to nie to.  Błędy również mogę wymrugać? | 
             
						
				_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 karolgt  		  
		 
         moderator
  
  
                  Auto: Lexus GS430 V8 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-09-2012, 14:14   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | booohal napisał/a: | 	 		  
 
Przepływomierz od swojego Miśka podmieniałem i nie było różnicy więc to nie to.  Błędy również mogę wymrugać? | 	  
 
 
tak: kabel USB + laptop wystarczy. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 booohal  		  
		 
         Forumowicz ale o co chodzi?
  
  
                  Auto: EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-09-2012, 19:24   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | karolgt, Ale mi chodzi czy za pomocą zwarcia pinu 1 i 4 można wymrugać poprzez kontrolkę check engine. | 
             
						
				_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 karolgt  		  
		 
         moderator
  
  
                  Auto: Lexus GS430 V8 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-09-2012, 22:01   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | booohal napisał/a: | 	 		  | karolgt, Ale mi chodzi czy za pomocą zwarcia pinu 1 i 4 można wymrugać poprzez kontrolkę check engine. | 	  
 
 
nie wiem. Poszukaj na volvoforum.pl    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 booohal  		  
		 
         Forumowicz ale o co chodzi?
  
  
                  Auto: EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-11-2012, 14:39   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Przepustnica wyczyszczona- nic nie dało. Okazało się, że pedał hamulca nie odbijał do końca i to było przyczyna dziwnego zachowania obrotów. | 
             
						
				_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 booohal  		  
		 
         Forumowicz ale o co chodzi?
  
  
                  Auto: EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-11-2012, 20:28   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Fałka sprzedana     | 
             
						
				_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |