Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
22-11-2012, 20:52
Fał czterdzieści z sercem Misia 1,8 GDI
Autor Wiadomość
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 07-09-2012, 15:06   

karolgt,
A witam :)
Przepływomierz od swojego Miśka podmieniałem i nie było różnicy więc to nie to. Błędy również mogę wymrugać?
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-09-2012, 15:14   

booohal napisał/a:

Przepływomierz od swojego Miśka podmieniałem i nie było różnicy więc to nie to. Błędy również mogę wymrugać?


tak: kabel USB + laptop wystarczy.
 
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 07-09-2012, 20:24   

karolgt, Ale mi chodzi czy za pomocą zwarcia pinu 1 i 4 można wymrugać poprzez kontrolkę check engine.
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-09-2012, 23:01   

booohal napisał/a:
karolgt, Ale mi chodzi czy za pomocą zwarcia pinu 1 i 4 można wymrugać poprzez kontrolkę check engine.


nie wiem. Poszukaj na volvoforum.pl :)
 
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 03-11-2012, 14:39   

Przepustnica wyczyszczona- nic nie dało. Okazało się, że pedał hamulca nie odbijał do końca i to było przyczyna dziwnego zachowania obrotów.
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 22-11-2012, 20:28   

Fałka sprzedana :cry:
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.