Gradobicie i jego skutki |
Autor |
Wiadomość |
kaczka81s
Forumowicz

Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 651 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 22-08-2012, 23:45
|
|
|
Duku napisał/a: | Napiszcie jeszcze, jak wygląda sprawa kolorów przy przekładaniu blacharki? Mam tutaj na myśli zgodność odcieni w obrębie tego samego lakieru. |
Mi się wydaje że powinno być gites w końcu to Fabryka Mitsu malowała i tym samym "wapnem" więc nie powinno być żadnej różnicy. |
|
|
|
 |
mackbeth
Mitsumaniak

Auto: JK04 M9R 2.0dCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 686 Skąd: Wrocław/Łęknica
|
Wysłany: 23-08-2012, 06:53
|
|
|
Jaasne... Nie licząc tego że każdy samochód przez ostatnie 10 i więcej lat stał w różnych warunkach (garaż, chmurka, słońce śnieg) i w każdym lakier będzie troszkę innym stanie, wypłowiały lub nie.... ale pocieszę ze często można trafić idealnie w kolor... jedynie problem jest z kupnem na alle.... bo zdjęcie nijak nie oddają koloru rzeczywistego... ja kiedyś kupiłem drzwi na zdjęciu piękne srebrne a przyszły... szare:) |
_________________ 三菱 ギャラント様式 スポーツエディション
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
Duku
Mitsumaniak
Auto: Galant 97' 2.5 V6 Sedan aut.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-08-2012, 10:10
|
|
|
A jak im to wychodzi? Widziałeś może efekty pracy? Jak to cenowo wygląda orientujesz się może? Moim zdaniem część wgniotek, które są naprawdę niewielkie np. na drzwiach da się zrobić tą metodą, pytanie tylko za ile:)? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 23-08-2012, 10:18
|
|
|
Duku napisał/a: | A jak im to wychodzi? Widziałeś może efekty pracy? Jak to cenowo wygląda orientujesz się może? Moim zdaniem część wgniotek, które są naprawdę niewielkie np. na drzwiach da się zrobić tą metodą, pytanie tylko za ile:)? |
firmy od wyciągania wgnieceń biorą od 2tyś w górę za całe auto, kiedyś pytałem o 3 wgniotki na drzwiach to chcieli 200zł. |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 23-08-2012, 10:19
|
|
|
Nie powiem Ci jak cenowo. Musisz zadzwonić albo podjechać i się dowiedzieć. Co do roboty to ładnie im wychodziło z tego co pamiętam ale wiesz jak to bywa. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-08-2012, 12:16
|
|
|
Wybaczcie, że troszkę ztonuje temat, znam i miałem mozliwośc korzystać z usług firm które zajmuja się naprawymi bezinwazyjnymi, jednakże w obecnym roku przez plage gradobić w dużej mierze terminy się ustala nawet i na pół roku do przodu. Cena ustalana jest zaleznie od ilości naprawianych elementów, ilości zagniotek na elemencie i zagęszczeniu uszkodzeń, cena za całe auto nie rzadko potrafi przekroczyć 3500zł w tym dodatek wymiany potrzaskanych szkieł.
Jedyna opcja to podjechać do takowego zakładu i zrobić wywiad środowiskowy.
Z mojej strony wyrazy współczucia |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
paul_pivo
Mitsumaniak 02830/KMM

Auto: Mitsubishi Galant 2.5V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2012 Posty: 75 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-08-2012, 14:16
|
|
|
Przyjmij moje kondolencje... W takim wypadku jak chcemy się zabezpieczyć, może dobrze byłoby na koce położyć deski i inne twarde rzeczy? |
_________________ 02830/KMM
OBEJRZYJ MOJEGO GALA:) |
Ostatnio zmieniony przez paul_pivo 23-08-2012, 17:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Duku
Mitsumaniak
Auto: Galant 97' 2.5 V6 Sedan aut.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-08-2012, 16:23
|
|
|
Nie przesadzajmy z tymi kondolencjami:) Rozpacz była przez kilka dni po fakcie. Teraz jest raczej kombinowanie, jak z tego wybrnąć:)
Najlepiej było po prostu auto schować gdzieś pod dachem... Gdybym wiedział, że coś takiego będzie i z której strony będzie wiał wiatr, to przestawiłbym auto za róg budynku. Wiatr był tak silny, że po jednej stronie budynku nie było żadnych kulek, ale jak na złość wtedy było tam zajęte miejsce:( |
_________________
 |
|
|
|
 |
paul_pivo
Mitsumaniak 02830/KMM

Auto: Mitsubishi Galant 2.5V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2012 Posty: 75 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-08-2012, 17:03
|
|
|
Duku jak już uporasz się z problemem, daj znać ile Cię to kosztowało (na forum, albo PW). Tak z ciekawości pytam, jakby odpukać coś takiego mi się przytrafiło. |
_________________ 02830/KMM
OBEJRZYJ MOJEGO GALA:) |
|
|
|
 |
Duku
Mitsumaniak
Auto: Galant 97' 2.5 V6 Sedan aut.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-08-2012, 20:17
|
|
|
Ok, dam znać choć nie wiem jeszcze jak rozwiąże mój problem:) |
_________________
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 24-08-2012, 23:04
|
|
|
przykro mi:( szkoda samochodu:( jednak mysle ze korzystniej bedzie kupic Ci uzywane blachy a to co na stalych elemenrtach oddaj dobremu lakiernikowi, w koncu to nie amelinium |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
Duku
Mitsumaniak
Auto: Galant 97' 2.5 V6 Sedan aut.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-08-2012, 21:58
|
|
|
Stłuczone lusterko zostało już wymienione.
[ Dodano: 01-09-2012, 13:44 ]
Byłem dzisiaj w zakładzie s-plus (wyciąganie wgnieceń bez malowania). Panowie na widok auta wywalili oczy i rozłożyli ręce. Powiedzieli, że mogliby się podjąć, ale nie mogą i nie chcą gwarantować, że auto po naprawie będzie wyglądać ok. Ogólnie powiedzieli, że te tylny słupek i obrys nad drzwiami jest nie do naprawienia w ten sposób. Dali by radę z maską, tylną klapą i drzwiami, ale to taniej wyjdzie wymienić poszczególne elementy.
Ogólnie to mam niezły zgryz co robić z tym autem:) |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 28-08-2012, 21:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kaczka81s
Forumowicz

Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 651 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 05-09-2012, 02:09
|
|
|
Cytat: | Niestety jakichś głębszych wgnieceń niestety się już nie da zrobić |
Tak mi się też wydawało, i coś mi się zdaje że miałem rację.
A co do twojego zgryzu, znajdź po ile maska, klapa i błotniki, policz; dołóż malowanie reszty i spytaj ile malowanie całego samochodu. Coś mi się zdaję że najtaniej wyjdzie, choć szczerze przyznam nie znam aktualnych cen. Dlatego sprawdź. |
|
|
|
 |
|