 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
pali jak czołg !!!!! |
Autor |
Wiadomość |
mmatulek
Mitsumaniak

Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 631 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 28-09-2012, 05:45
|
|
|
A nie mówiłem, że TwinTurbo to słuszna opcja. |
_________________ Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 28-09-2012, 23:45
|
|
|
Cytat: | A to jest 6 garów...Na pewno sprawny? Jeździłem W124 250D z oryginalnym przebiegiem 250 tysi (w jednych rękach od 1993 roku!) i da się go wytrzymać w środku, choć na wolnych faktycznie przypomina dźwięk pokrywki podskakującej na garczku z gotujacymi się pyrami |
Merc w pełni sprawny, jeden z lepszych w Szczecinie. Ostatnio też jeździłem 2,5 d i fakt było trochę ciszej, ale w ogóle nie jechał, ten 3.0 td ( 6 garów) na prawdę dawał radę ( z Sigmą 12v MT nie dawał rady, ale i tak pozytywnie mnie zaskoczył). Ale gotujące pyry to za mało powiedziane- taki młot pneumatyczny 2 skrzyżowania dalej |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 29-09-2012, 08:23
|
|
|
mazda10000 napisał/a: | Cytat: | A to jest 6 garów...Na pewno sprawny? Jeździłem W124 250D z oryginalnym przebiegiem 250 tysi (w jednych rękach od 1993 roku!) i da się go wytrzymać w środku, choć na wolnych faktycznie przypomina dźwięk pokrywki podskakującej na garczku z gotujacymi się pyrami |
Merc w pełni sprawny, jeden z lepszych w Szczecinie. Ostatnio też jeździłem 2,5 d i fakt było trochę ciszej, ale w ogóle nie jechał, ten 3.0 td ( 6 garów) na prawdę dawał radę ( z Sigmą 12v MT nie dawał rady, ale i tak pozytywnie mnie zaskoczył). Ale gotujące pyry to za mało powiedziane- taki młot pneumatyczny 2 skrzyżowania dalej |
300D z turbo już jakoś powinien jechać - 136 koni i sporo momentu, jednak automat (o ile pamiętam to chyba były obowiązkowo łączone z turbodieslami) nie ma szans z lżejszym autem z manualem (12V mt 1425 kg)
Takie coś? http://www.youtube.com/wa...etailpage#t=10s |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 29-09-2012, 09:31
|
|
|
To dokładnie ten egzemplarz |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 29-09-2012, 09:36
|
|
|
mazda10000 napisał/a: | To dokładnie ten egzemplarz |
To nieźle mi się trafiło. Na wolnych trudno ten dźwięk strawić, mimo że 6-cylindrów, to zupełnie inaczej niz 525TD (S) |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|
|