Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] Galant 2.0td problem z pompa nie podaje paliwa
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23644
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-09-2012, 18:48   

Dosłownie na ułamek sekundy w dolot zapodajesz, jezeli nigdy tego nie robiłeś, to radze uważać, gdyż albo zablokujesz silnik albo go całkiem rozpierniczysz
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
gryzli167 
Nowy Forumowicz
gryzli167

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 16
Skąd: chełm
Wysłany: 23-09-2012, 19:03   

elektrozawor jest dobry bo wciaga ten tloczek. i juz nie wiem. kurde mysle teraz ze to przez ta wlasnie trojkatna srubke co odkrecilem i cos sie przestawilo
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-09-2012, 19:39   

gryzli167 napisał/a:
tzn jak na samostarcie?? wytlumacz mi dokladnie jak to sie robi bo nie wiem za bardzo


Jesli nigdy tego nie robiłes i nie masz o tym pojecia nie radze próbowac samemu .
 
 
gryzli167 
Nowy Forumowicz
gryzli167

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 16
Skąd: chełm
Wysłany: 23-09-2012, 19:49   

a moze mi ktos napisac czy ktos napawial pompe lub mial doczynienie z ta trojkatna srubka?? czy ciezko byloby to naprawic co tam sie w tej pompie przestawilo

[ Dodano: 24-09-2012, 15:09 ]
http://postimage.org/image/7ly4icqv3/ to wlasnie ta trojkatna sruba ktora wykrecilem. to przez nia caly problem??

[ Dodano: 24-09-2012, 21:09 ]
nikt mi nie pomoze? :/
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 24-09-2012, 23:10   

witaj , mam takiego samego galancika jak twój :D ja wymieniałem pompe i wtryski i tez miałem baaaardzo duzy problem z odpaleniem gdyz układ był zapowietrzony , pierwsza sprawa to pompowac ręczną pompką az naciągnie ropy( ja mam zaworek zwrotny i przezroczysty wezyk wiec widze czy juz jest paliwo w wezyku czy nie ) potem odpowietrzyc filtr (srubka na klucz 10 ) następnie poluzowac wężyki od wtrysków , od strony silnika a nie pompy :P , do tego dooobry akumulator i kręcenie :D do momentu az wezykami pusci rope , jak puści dokręcasz nakrętki i palisz , jak układ odpowietrzony to musi zapalic :D .Co do tej sruby to pierwsze słysze zeby słuzyła do odpowietrzenia , niewiem co to za sruba , mam taką pompe sprawną w garazu ale boje sie ze i ona padnie jak odkręce srube :P samągóre pompy mozesz sciągac spokojnie , niema co tam sie zepsuc , oczywiscie delikatnie :D
 
 
gryzli167 
Nowy Forumowicz
gryzli167

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 16
Skąd: chełm
Wysłany: 25-09-2012, 08:00   

dzieki za podpowiedz :) no ale slyszalem ze jak ta srube wykrecisz to jakis tam mechanizm opada bo stoi na tej srubce i nie wiem czy bez rozkrecania pompy da rade to zrobic. . .
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 25-09-2012, 19:40   

gryzli167 napisał/a:
no ale slyszalem ze jak ta srube wykrecisz to jakis tam mechanizm opada bo stoi na tej srubce i nie wiem czy bez rozkrecania pompy da rade to zrobic. . .

Jak pisałem wcześniej tu masz zdjęcia pompy strzałki pokazują mechanizm pompy i śruba ta która trzyma

IMAG0264.jpg - 3.3 MB
IMAG0271.jpg - 2.7 MB
http://i1.tinyimg.pl/cgi-...sy/IMAG0271.jpg
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
gryzli167 
Nowy Forumowicz
gryzli167

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 16
Skąd: chełm
Wysłany: 25-09-2012, 20:40   

a daloby rade wkrecic ja jakos bez rozkrecania pompy?? bo ta sruba prawie sie wkreca tylko ze otwor ten do polowy zaslepiony jest tym mechanizmem ale jak wloze w ten otwor jakas szpile to moge tam to w srodku naprostowac na srube ale nie da rady jej wkrecic poniewaz ten mechanizm mocno sprezynuje od srodka otworu w prawa strone i jest akurat w polowie otworu. jest moze jakis na to sposob?? poruszylby sie ten mechanizm jakbym zakrecil rozrusznikiem??

[ Dodano: 25-09-2012, 20:41 ]
dzieki za zdjecia teraz wiem co tam jest od srodka. . .
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 25-09-2012, 21:01   

gryzli167 musisz górę pompy rozebrać to nic trudnego i to przyczyna nie palenia
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23644
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-09-2012, 21:08   

Jak już sie zabierasz za góre pompy, to przy jej demontażu zapamiętaj dokładnie pozycje cięgienek i spręzynek
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-09-2012, 21:21   

gryzli167 napisał/a:
[ Dodano: 25-09-2012, 20:41 ]
dzieki za zdjecia teraz wiem co tam jest od srodka. . .


Ruszyłes bardzo wazną śrubę :!: która jest nastawnikiem dawki paliwa .
 
 
grrryzlii 
Nowy Forumowicz
grrryzlii

Auto: polo
Kraj/Country: Bielarus
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 1
Skąd: lbn
Wysłany: 25-09-2012, 21:31   

jutro biore sie za to i mam nadzieje ze po prawidlowym wkreceniu tej sruby bedzie wszystko ok. dzieki za podpowiedzi jutro napisze czy operacja prebiegnie pomyslnie. pozdrawiam
 
 
gryzli167 
Nowy Forumowicz
gryzli167

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 16
Skąd: chełm
Wysłany: 27-09-2012, 14:00   

witam. skrecilem niedawno pompe, odpowietrzylem filtr paliwa, poluzowalem przewodyt od wtryskow, poszlo powietrze i ropa. po zakreceniu przewodow krece silnikiem ok 3 sek silnik odpala na jakies 3 sek i gasnie jakby nie reagowal na gaz ale podaje jakies paliwo bo kopci z rury , i tak w kolko nawet na max wcisnietym gazie. co to moze byc?? zle ustawione to ciegielko od gazu na tych trybikach?? http://www.picshot.pl/public/view/full/218966
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 27-09-2012, 14:45   

gryzli167 napisał/a:
zle ustawione to ciegielko od gazu na tych trybikach??

Na to wychodzi brak reakcji na gaz przestaw o 1- ząbek ciegno do tyłu na ośce
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
gryzli167 
Nowy Forumowicz
gryzli167

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 16
Skąd: chełm
Wysłany: 27-09-2012, 17:40   

ooo to nie byl jeden zabek a jakies 5 zabkow ale odpalil, chodzi troszeczke nierowno, strasznie dymi (nawet na wolnych obrotach) i ciezko pali, musze krecic pare sek zeby odpalil. to moze byc przez co?? kamien mi z serca spadl jak galant sie odezwal ;)

[ Dodano: 27-09-2012, 17:42 ]
nagrzal sie troszke to troche lepiej pracuje ale mozna uslyszec jakies nierownosci w pracy silnika

[ Dodano: 27-09-2012, 19:55 ]
nie wiem dalej. pompa sucha niby zadnych wyciekow nie ma ale jest nie tak. to moze byc wina tego ciegla od gazu jeszcze??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.